Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:01 schreef Q. het volgende:
Bijna niet geslapen. Kutzooi.
In alle gevallen helpt het om jezelf te zijn/blijven. En je best te doen, dat staat natuurlijk voorop...Inzet en moeite wordt op een geven moment altijd beloond..op welk gebied dan ook!quote:
Ach, het zou zomaar mijn toekomst kunnen zijn die er vanaf hangtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
In alle gevallen helpt het om jezelf te zijn/blijven. En je best te doen, dat staat natuurlijk voorop...Inzet en moeite wordt op een geven moment altijd beloond..op welk gebied dan ook!
Komt vast wel goed!
Dat klinkt serieus, good luck dan maar!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, het zou zomaar mijn toekomst kunnen zijn die er vanaf hangt
Lekker gaan liggen, das het beste iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef _Cara_ het volgende:
OT
Beroerd! alles doet me pijn.Ik heb het gehad voor vandaag... ik heb mn best gedaan. Ik duik de bank op met mn kussen en ga Harry Potter 4 kijken...
En dan vroeg naar bed..
@nixxx, succes morgenvroeg! oeps....tja..
![]()
kut voor je...quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
eenzaam
Chill, de wereld vergaat niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:53 schreef Mokster het volgende:
Dom... ontzettend dom!! Jeez, hoe blond kun je zijn???
Boos op mezelf!![]()
gut, kan ik me nog bij aansluiten ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef Polen het volgende:
Ik voel me wat alleen in mijn enorme woonruimte.
He gadver. Een mod die het met me eens is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gut, kan ik me nog bij aansluiten ook
dan laat je je toch de-moddenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef DarkElf het volgende:
leuk aangeboden maar jij bent een user, en ik mod dus ik dat kan gewoon niet.
Wij maken er geen probleem als jij er geen maakt . . .quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef DarkElf het volgende:
leuk aangeboden maar jij bent een user, en ik mod dus ik dat kan gewoon niet.![]()
Nog 23 minuten, dus even geduldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Komt er dan nooit een eind aan deze kut dag!![]()
quote:
Wat is er toch met je aan de hand mop?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef Pheno het volgende:
Rot, verraden en nog meer van dat soort gedoe. Of zoiets.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat is er toch met je aan de hand mop?![]()
* Cara geeft knuf..quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef Pheno het volgende:
Rot, verraden en nog meer van dat soort gedoe. Of zoiets.
Haal je hand dan daar weg.quote:
Nu even verschrikkelijk over de zeikquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef melismay het volgende:
Beetje, mijn glimlach-op-mijn-gezicht-verwekker is er niet vandaag of reageert gewoon niet meer... Nou is optie 1 beter dan optie 2, dus wat dat betreft
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
Met migraine..een post over migraine plaatsen...ik ben ook echt een stom wicht.![]()
OT
Bléh! Het wil niet lukken... ik ga op zoek naar een kop thee..
Ik heb idd 2 uurtjes gelegen..maar ik heb teweinig rust in mn lijf !! Ik moet bovendien nog een hoop doen voor mn tentamen vrijdag..quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens een tijd lekker in bed liggen dan
O.T.
Te lui voor woorden weer eens, moet echt eens wat gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |