quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Morwen het volgende:
Volgens mij ben ik allergisch voor mezelf of ik heb al 4 maanden de vogelgriep![]()
Vast niet, daar kom jij niet voor in aanmerkingquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:58 schreef Morwen het volgende:
Volgens mij ben ik allergisch voor mezelf of ik heb al 4 maanden de vogelgriep
Ik ben ook trots op jouquote:
daar sluit ik me bij aanquote:
Ondeugendquote:
Ik was het niet hoor !quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ondeugend![]()
Ot: Alsof ik een diepzinnig gesprek heb gehad, sterker nog........dat is zo![]()
'Werk'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:02 schreef Mokster het volgende:
Ready for another day of hard work!![]()
En dan vanavond maar weer eens een feestje!![]()
Naar om te horen zulke dingen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:01 schreef Pheno het volgende:
Collega heeft een hartaanval thuis gehad. Die heeft hij wel overleefd, maar zoiets verwacht je niet op die leeftijd
Dat... maar dan niet met vrouwen, maar mannen!quote:
Zo erg ??quote:
En niet even langskomenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik heb gister een heerlijke verjaardag gehad!Eerst leuk feestje met de kinderen op school
; 's avonds met ouders en zus hier naar de Thai geweest
en komende weekenden vier ik m'n verjaardag nog voor vriendinnen...
en ik ben al asociaal verwend!!!
![]()
Verder zijn we met zijn viertjes naar Delft geweest vandaag; was is dat toch een heerlijk stadjemet prachtige winkeltjes boordevol leuke spulletjes!
Daar ga ik zeker nog vaker naar toe!
Dank je!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
En niet even langskomenGefeliciteerd nog trouwens
![]()
Ja, tuurlijk en dan nooit meer weggaan hier zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil op vakantie. Precies na mijn tentamens zou wel heel mooi uitkomen
mag ik me daar bij aan sluiten?quote:
In je wildste dromen nog niet dat ik blijfquote:Op zondag 5 maart 2006 00:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk en dan nooit meer weggaan hier zeker![]()
Daar zijn er meer van...quote:
dacht ik eerst ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef guitarist.nl het volgende:
ah kj, nah gaat wel...
ik dacht iets beezers, die zeggen altijd HVJ
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 maart 2006 09:32 schreef _Cara_ het volgende:
En toen was ze weer online...Pc weer helemaal in orde..en vrij van alle virussen
![]()
OT
Moe.. slecht geslapen.
Dank je..quote:Op maandag 6 maart 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
Nog gefeliciteerd![]()
O.T. verveeld en met mijn gedachten er echt niet bij
Kom maar hierheen dan, hebben nog wel een slager (slachter) die daar wat aan kan doenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
OT
Mijn verstandskies speelt me parten..de pijn trekt door naar mn rechteroor.![]()
auw.. wanneer slopen ze hem eruit?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
OT
Mijn verstandskies speelt me parten..de pijn trekt door naar mn rechteroor.![]()
Touwtje erom en over de treinrails spannen.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
OT
Nou ..dat stelt me niet echt op mn gemak..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kom maar hierheen dan, hebben nog wel een slager (slachter) die daar wat aan kan doen
Als de pijn komt doordat de verstandskies doorkomt, dan kan het meevallen. Maar als er al 1tje uitmoest, heb je goede kans dat deze dat ook moet.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:18 schreef _Cara_ het volgende:
* En misschien hoeft ie er wel niet uit? denkt Cara hoopvol...
Zal ik alvast maar de mannetjes in witte jassen bellen ??quote:
Niet nodig, het was een veelzijdige whaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 maart 2006 17:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zal ik alvast maar de mannetjes in witte jassen bellen ??![]()
Oud-groepsgenootjes zijn okayquote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef melismay het volgende:
OT: Blij verrast door een mailtje van een oud groepsgenootje
Jaja, zeggen ze allemaalquote:Op maandag 6 maart 2006 18:28 schreef melismay het volgende:
Niet nodig, het was een veelzijdige whaaaaaaaaa![]()
Nieuw topictypequote:Op maandag 6 maart 2006 19:48 schreef star_gazer het volgende:er staat een maf icoontje bij dit topic
Ook van mij nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
OT
Dank je Kimmiequote:Op maandag 6 maart 2006 20:04 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ook van mij nog gefeliciteerd
Ot: goed
Arme jij!!! ik weet ff niet hoe die smiley met een aai over je bol gaat.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beroerd... ik ben vandaag zeer onterecht ergens van beschuldigd...nadat de boel helder was geworden schijnen diegenen bijgedraaid te zijn maar het waren keiharde woorden terwijl 0% klopte! De beschuldiging kwam keihard aan; helemaal omdat ik nooit zoiets zou kunnen! Ik voel me erg geraakt ondanks dat alles wel ongeveer opgehelderd is... Mijn ogen doen letterlijk pijn van de tranen maar mijn hart is geloof ik ook wel beschadigd; hoe mensen zoiets van me kunnen denken !
* beetje teleurgesteld in de mensheid
Lieve reactie van je!quote:Op maandag 6 maart 2006 21:12 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Arme jij!!! ik weet ff niet hoe die smiley met een aai over je bol gaat.. Maar je hebt m echt verdient..
Ik snap dat je er niet veel aan hebt ook al is de boel nu opgehelderd ..want de pijn blijft...de woorden blijven natuurlijk in je hoofd spoken..
Gelukkig is niet de hele mensheid verdorven.. hou je dat voor ogen.
De goeierikken filter je er wel uit!!
quote:Op maandag 6 maart 2006 21:06 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Beroerd... ik ben vandaag zeer onterecht ergens van beschuldigd...nadat de boel helder was geworden schijnen diegenen bijgedraaid te zijn maar het waren keiharde woorden terwijl 0% klopte! De beschuldiging kwam keihard aan; helemaal omdat ik nooit zoiets zou kunnen! Ik voel me erg geraakt ondanks dat alles wel ongeveer opgehelderd is... Mijn ogen doen letterlijk pijn van de tranen maar mijn hart is geloof ik ook wel beschadigd; hoe mensen zoiets van me kunnen denken !
* beetje teleurgesteld in de mensheid
Het is wel mooier als je de 2e 'zin' weglaat.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
...Ik heb zin in zinloos geweld...
En toch typ ik 't zoquote:Op maandag 6 maart 2006 22:38 schreef Polen het volgende:
[..]
Het is wel mooier als je de 2e 'zin' weglaat.
In jouw situatie zou ik zelfmoord plegen. Serieus. Je leven is nu officieel voorbij.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef thaleia het volgende:
Ik weet niet wat er met me aan de hand is. Ik vond Balkenende daarnet op tv grappig. Niet leedvermaak-grappig, niet plaatsvervangende schaamte-grappig, niet tenenkrommend-grappig, nee, gewoon grappig. Hij probeerde grappig te doen en hij WAS grappig. Ik voel me: verward.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:01 schreef Q. het volgende:
Bijna niet geslapen. Kutzooi.
In alle gevallen helpt het om jezelf te zijn/blijven. En je best te doen, dat staat natuurlijk voorop...Inzet en moeite wordt op een geven moment altijd beloond..op welk gebied dan ook!quote:
Ach, het zou zomaar mijn toekomst kunnen zijn die er vanaf hangtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
In alle gevallen helpt het om jezelf te zijn/blijven. En je best te doen, dat staat natuurlijk voorop...Inzet en moeite wordt op een geven moment altijd beloond..op welk gebied dan ook!
Komt vast wel goed!
Dat klinkt serieus, good luck dan maar!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, het zou zomaar mijn toekomst kunnen zijn die er vanaf hangt
Lekker gaan liggen, das het beste iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef _Cara_ het volgende:
OT
Beroerd! alles doet me pijn.Ik heb het gehad voor vandaag... ik heb mn best gedaan. Ik duik de bank op met mn kussen en ga Harry Potter 4 kijken...
En dan vroeg naar bed..
@nixxx, succes morgenvroeg! oeps....tja..
![]()
kut voor je...quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
eenzaam
Chill, de wereld vergaat niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:53 schreef Mokster het volgende:
Dom... ontzettend dom!! Jeez, hoe blond kun je zijn???
Boos op mezelf!![]()
gut, kan ik me nog bij aansluiten ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:20 schreef Polen het volgende:
Ik voel me wat alleen in mijn enorme woonruimte.
He gadver. Een mod die het met me eens is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gut, kan ik me nog bij aansluiten ook
dan laat je je toch de-moddenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef DarkElf het volgende:
leuk aangeboden maar jij bent een user, en ik mod dus ik dat kan gewoon niet.
Wij maken er geen probleem als jij er geen maakt . . .quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef DarkElf het volgende:
leuk aangeboden maar jij bent een user, en ik mod dus ik dat kan gewoon niet.![]()
Nog 23 minuten, dus even geduldquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Komt er dan nooit een eind aan deze kut dag!![]()
quote:
Wat is er toch met je aan de hand mop?quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef Pheno het volgende:
Rot, verraden en nog meer van dat soort gedoe. Of zoiets.
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat is er toch met je aan de hand mop?![]()
* Cara geeft knuf..quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:53 schreef Pheno het volgende:
Rot, verraden en nog meer van dat soort gedoe. Of zoiets.
Haal je hand dan daar weg.quote:
Nu even verschrikkelijk over de zeikquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:12 schreef melismay het volgende:
Beetje, mijn glimlach-op-mijn-gezicht-verwekker is er niet vandaag of reageert gewoon niet meer... Nou is optie 1 beter dan optie 2, dus wat dat betreft
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
Met migraine..een post over migraine plaatsen...ik ben ook echt een stom wicht.![]()
OT
Bléh! Het wil niet lukken... ik ga op zoek naar een kop thee..
Ik heb idd 2 uurtjes gelegen..maar ik heb teweinig rust in mn lijf !! Ik moet bovendien nog een hoop doen voor mn tentamen vrijdag..quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga eens een tijd lekker in bed liggen dan
O.T.
Te lui voor woorden weer eens, moet echt eens wat gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |