In jouw situatie zou ik zelfmoord plegen. Serieus. Je leven is nu officieel voorbij.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef thaleia het volgende:
Ik weet niet wat er met me aan de hand is. Ik vond Balkenende daarnet op tv grappig. Niet leedvermaak-grappig, niet plaatsvervangende schaamte-grappig, niet tenenkrommend-grappig, nee, gewoon grappig. Hij probeerde grappig te doen en hij WAS grappig. Ik voel me: verward.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:01 schreef Q. het volgende:
Bijna niet geslapen. Kutzooi.
In alle gevallen helpt het om jezelf te zijn/blijven. En je best te doen, dat staat natuurlijk voorop...Inzet en moeite wordt op een geven moment altijd beloond..op welk gebied dan ook!quote:
Ach, het zou zomaar mijn toekomst kunnen zijn die er vanaf hangtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
In alle gevallen helpt het om jezelf te zijn/blijven. En je best te doen, dat staat natuurlijk voorop...Inzet en moeite wordt op een geven moment altijd beloond..op welk gebied dan ook!
Komt vast wel goed!
Dat klinkt serieus, good luck dan maar!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ach, het zou zomaar mijn toekomst kunnen zijn die er vanaf hangt
Lekker gaan liggen, das het beste iddquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:26 schreef _Cara_ het volgende:
OT
Beroerd! alles doet me pijn.Ik heb het gehad voor vandaag... ik heb mn best gedaan. Ik duik de bank op met mn kussen en ga Harry Potter 4 kijken...
En dan vroeg naar bed..
@nixxx, succes morgenvroeg! oeps....tja..
![]()
kut voor je...quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef Pheno het volgende:
eenzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |