ik het het niet over aangeven in die zin, maar in de zin dat ze allemaal bekend moeten gemaakt worden, ingeschreven moeten zijn, en verplicht verzekerd moeten zijn ( dat is verplicht als je mensen tewerkstelt, in heel europa). Dit werk mag niet onbezoldigd gebeuren. In belgie mag je kiezen tussen uitbetaling of de dag erna verlof.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:03 schreef Litpho het volgende:
Aangegeven worden wegens verkiezingsfraude.
En dat de borsten dan best al een beetje gaan hangen. Ik voorzie zulks bij liefie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je binnen onafzienbare tijd ook de bejaarde leeftijd van 23 zal bereiken?
je zegt toch dat het niet waar isquote:
Die verzekering zal acht wel vergoed worden, als je vrijwilligers werk doet heb je ook recht op onkostenvergoedingen en worden verzekeringen bekostigd. Maargoed, nu weet ik het niet meer. Wie weet kun je er rijk van worden, van in een stemlokaal hangen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb geen idee mevrouw. Ik weet alleen maar wat zij mij verteld hebben. Gewoon een blabla praatje over hoe en wat en over de opkomst. Ik vroeg ze niet naar hun verzekering
Da's dan ook weer waar!quote:
Duhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:05 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik het het niet over aangeven in die zin
I know... maar dan schuift wat oud is natuurlijk weer opquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat je binnen onafzienbare tijd ook de bejaarde leeftijd van 23 zal bereiken?
100 Euro bruto om de hele dsg in een stemlokaal te zitten? Dat is niet goedbetaald in mijn boekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:05 schreef liefie_ het volgende:
maar voor de hele dag krijgt ze 100 euro
naja daar zal nog wel een hoop van af gaan want het is natuurlijk wel wit...
Lamme kutstudent!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef nozem het volgende:
Oh nee. Toch nog even een sigaretje. Het zal wel weer 20.58 worden.
Niet op je 30e, neequote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
100 Euro bruto om de hele dsg in een stemlokaal te zitten? Dat is niet goedbetaald in mijn boek.
Ik ben tenminste iemand die stemt, en niet stemd.quote:
Da's dan weer een voordeel van een oud lijk zijn: nog geen anderhalf uur freelancen tegen mijn uurprijs en ik heb al meer.quote:
ow is dat niet goed betaalt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
100 Euro bruto om de hele dsg in een stemlokaal te zitten? Dat is niet goedbetaald in mijn boek.
Of gewoon nooit meer.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef Wojworshebn het volgende:
*maakt aantekening*
Niet meer posten als ik knetterdronken ben![]()
Het is dus weer tijd Word aan te zwengelen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:10 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben tenminste iemand die stemt, en niet stemd.![]()
Die mensen zitten daar toch van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds.? Dat is dus 13 uur werk voor 100 euro bruto. Volgens mij verdien je bij een callcenter wel meer voor zoveel uur werk.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:11 schreef liefie_ het volgende:
ow is dat niet goed betaalt?
naja blijkt maar weer dat ik geen verstand van geld heb sorry
maja ik geloof niet dat ik dat ga verdienen met een dagje bijbaantje in een callcenter of zo
Ik vind het vrij veel geld aangezien je makkelijk mensen het kunt laten doen voor minder. Zoals ik al zei, zijn er mensen die het voor de samenleving doenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die mensen zitten daar toch van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds.? Dat is dus 13 uur werk voor 100 euro bruto. Volgens mij verdien je bij een callcenter wel meer voor zoveel uur werk.
niet zoveel meer, vrees ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Copycat het volgende:
Die mensen zitten daar toch van 8 uur 's ochtends tot 9 uur 's avonds.? Dat is dus 13 uur werk voor 100 euro bruto. Volgens mij verdien je bij een callcenter wel meer voor zoveel uur werk.
denk het ook niet nee...quote:
zoals ik zei, lul jij je gewoon plat. Een paar mensen mogen dat gerust tegen jou zeggen, er wordt zoveel gezegd op deze wereld, wees daar maar zeker van. Ik wil de regelgeving zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:14 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind het vrij veel geld aangezien je makkelijk mensen het kunt laten doen voor minder. Zoals ik al zei, zijn er mensen die het voor de samenleving doen
geen idee eerlijk gezegd.. ik werk niet... maar mn zusje werkt wel en die verdient 150 euro per maand en das dan voor 40/50 uur geloof ik dus euh naja das dan ongeveer 50 euro voor 13 uur... maja dat is dan wat ze krijgt ik heb geen flauw idee of je dat ook overhoudt van die 100 euro dan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |