gister wou je nog niet gaan stemmen!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
als politicoloog kan ik dit soort gedrag niet goedkeuren! zelfs ik ga na lang twijfelen stemmen!![]()
![]()
overigens is het geen pasta geworden
maar heb ik een soort van chili concarne gemaakt
Het is beter dan helemaal niet bewegen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:07 schreef Private_Part_Sir het volgende:
...mensen die de beweging op de vierkante meter zoeken...![]()
daarom ook na lang twijfelenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gister wou je nog niet gaan stemmen!!!
ja.. maar of het dan nog lekker isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef liefie_ het volgende:
even heel serieus...
kun je cake invriezen?
hmz...quote:
http://www.jannekes.nl/index.htm?url=/tips/diepvriesbrood.htmquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:13 schreef liefie_ het volgende:
even heel serieus...
kun je cake invriezen?
ooooooooooooooooowquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:16 schreef Polen het volgende:
[..]
http://www.jannekes.nl/index.htm?url=/tips/diepvriesbrood.htm
alleen als je daarna een cake mee neemt...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:18 schreef Polen het volgende:
Graag gedaan. Neuken?
het is een verslavingquote:
he verdorie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:19 schreef Polen het volgende:
Je bent van harte welkom hier de cake te komen afleveren. In ruil voor wat vleselijke liefde, natuurlijk.
sorryquote:
of sexquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorryvolgende keer als ik de aandrang voel om te gaan bakken zal ik wel gewoon aan de drugs gaan oke?
Oh die is mooi ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie...
ik was toch niet echt van plan om hem te gaan brengen
dan maak ik de bejaarde buren wel blij haha
Wanneer kom je mij een taart langsbrengen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
sorryvolgende keer als ik de aandrang voel om te gaan bakken zal ik wel gewoon aan de drugs gaan oke?
sex... goed idee maar spullen om cake te bakken hebben ze hier op de hoek in de supermarkt en sex nietquote:
ik breng niet!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wanneer kom je mij een taart langsbrengen?
Dan wil ik de cake van Len welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef Polen het volgende:
Ik wil niet eens cake!
Gangbang.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:26 schreef liefie_ het volgende:
maar gelukkig heeft mn huisgenoot een stel vriendjes op bezoek en die wilde wel een cake voor me oppeuzelen
lekker gewerkt Q?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:32 schreef Q. het volgende:
Ja, daar ben ik.
Nee. Was weinig te doen. Wel lekker mailtjes naar collega's sturen over hoe kut het werk is.quote:
Hehe, heb ik ook een keer gedaan, om ff af te reageren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee. Was weinig te doen. Wel lekker mailtjes naar collega's sturen over hoe kut het werk is.
kheb rijst met soort zelfverzonne chilli con carnequote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:53 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Iemand nog een dinner tip? (nee Liefie_ , geen cake..)
Het experiment is onthult!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:56 schreef MoChe het volgende:
[..]
kheb rijst met soort zelfverzonne chilli con carne![]()
Ik zat wel aan iets macaroni achtigs te denken (iets met een zo kort mogelijke kooktijd..aangezien ik 8 uur pas thuis ben en niet te veel tijd in het koken wil steken..)quote:
tomatenspulletje uit blik, teentje knoflook, uitje, wat suiker peper zout en natuurlijk oregano en basilicum en een scheutje witte wijn en dan pasta er bij klaaaarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:59 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Ik zat wel aan iets macaroni achtigs te denken (iets met een zo kort mogelijke kooktijd..aangezien ik 8 uur pas thuis ben en niet te veel tijd in het koken wil steken..)
ik ga het nu eten... je hoort of het wat is gewordenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:58 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Het experiment is onthult!receptje?
Wat hip, ik moest mij op fysieke kracht naar een stemlokaal begeven.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:15 schreef Polen het volgende:
Mijn stem is verstuurd.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:05 schreef liefie_ het volgende:
en frezer je kunt t komen halen!
quote:ik begin een caketaria of zo..
Idem dito.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef nozem het volgende:
Ik ga zometeen stemmen, het is hier om de hoek, maar toch ben ik lui.
Ik ook, helaasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat hip, ik moest mij op fysieke kracht naar een stemlokaal begeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |