En 21-14 is wel of niet te gek?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef Frasier het volgende:
Voor. Mits de verhoudingen niet te gek worden.
En dat is volgens mij de reden waarom je alleen uit principe geen relatie met een 14 jarige moet beginnen, Je kan toch niet slapen als je bedenkt dat een 14 jarig meisje je heeft bevredigt, dat klopt toch niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Een gezonde man zou dat niet wegduwen hoor.
en dat heeft helemaal geen ruk te maken met de situatie...quote:Op zondag 19 maart 2006 22:17 schreef PLAE@ het volgende:
TS Ik heb wel een punt als ik zeg dat je geen vrouwen van je eigen leeftijd kan krijgen....toch?
eerlijk is eerlijk jongen.
Als het jongetje 21 is en het meisje 14 dan is het jongetje een perverse pedo.quote:
Dat is juist precies het punt.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef David Letterman het volgende:
[..]
en dat heeft helemaal geen ruk te maken met de situatie...
Volgens mij slaapt elke man prima na een orgasme.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je kan toch niet slapen als je bedenkt dat een 14 jarig meisje je heeft bevredigt, dat klopt toch niet?
Ik ben een aardige hypocriet wat betreft vrouwen en mannen, maar hier trek ik de grens het is gewoon een te groot leeftijdsverschil.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als het jongetje 21 is en het meisje 14 dan is het jongetje een perverse pedo.
Als het jongetje 14 is en het meisje 21 dan klinkt er applaus voor het jongetje.
Dat zullen wel de reacties zijn.
In het algemeen: de verliefdheid gaat wel weer over. Ik zou er (als 21 jarige) niet aan beginnen, hoe volwassen de 14 jarige ook is. Als de relatie ooit spaak loopt en hij/zij doet aangifte dan ben je opeens een zedendelinquent. Ik denk zelfs dat de ouders van een 14 jarige ook aangifte kunnen doen op het moment dat de relatie nog voortduurt.
Hou het serieus!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt elke man prima na een orgasme.![]()
Het ging namelijk door op een ander gesloten topic.quote:
Omdat iets in je toch moet zeggen dat je niet goed bezig bent?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het is serieus. Waarom kan n man niet slapen als ie is bevredigd door een 14-jarige?
pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |