Ik betrap mezelf er soms op dat ik af en toe in't fotoboek van m'n partner ga kijken om te kijken wie er het laatst heeft gekeken in't fotoboek van m'n partner. (laaste voyeur)
En als die dan niet anoniem is dan klik ik op die naam om te kijken waar die vandaan komt enzo en of ik z'n adres mischien kan achterhalen of z'n msn.
Want bij elke 'voyeur' krijg ik echt zin om die gast te gaan slaan en/of te zeggen dat ie gauw moet oprotten, dat ie anders klappen krijgt.
Omdat ik denk dat die sukkels zitten te geilen op de pics van m'n partner. En daar word ik pissed van.
Nu gaan julie zeker zeggen dat ik overdrijf en paranoide ben. Maar het is gewoon algemeen bekend dat dit forum voor 80, zoniet 90 %, uit kansloze plaatjes rukkers bestaat of players die een volgend slachtoffer zoeken.
Ik weet gewoon hoe mannen zijn en eigenlijk, als je als man, fatsoen hebt, dan:
Ga je niet in fotoboeken van vrouwen zitten kijken waarvan je NIET zeker weet of ze een relatie hebben. Ten eerste omdat ze mischien een relatie hebben. Ten tweede dat je dus van die persoon moet afblijven in dat geval.
Als er nu duidelijk staat dat desbetreffende persoon single is dan mag je wel kijken.
Anders ben je gewoon een hork.
Beetje zitten geilen op vrouwen met een relatie is gewoon fucking vies en als ik er ooit achter kom dat 1 van julie dat bij m'n meisje deed dan krijg je een paar knallen voor je harses.
Wie is het met me eens en vind m'n reactie totaal niet overtrokken!
mvg.