Die kocht ik een maand geleden voor ¤ 14,99.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:55 schreef DutchTrain het volgende:
De DVD tip van dit weekend: De BBC serie Hitchhiker's Guide to the Galaxy dubbel DVD in de 3 voor 15 actie bij de FRS
Ik was jong en onwetend.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:47 schreef YPPY het volgende:
Dansen is toch ook veel leuker dan aan een bar hangen? Ik heb dat nooit zo gesnapt eigenlijk. Je verstaat elkaar toch niet door de harde muziek (of ik ben te doof), dus kan je net zo goed wat anders doen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:47 schreef YPPY het volgende:
Ga je naar de museumnacht DutchTrain? Ik moet nog steeds een keer naar de dubbele palmboom, maar het komt er maar niet van. Het Maritiem museum heb ik met alle meetings genoeg van binnen gezien.
Maar als een user nou een vraag stelt, ik antwoord, hij stelt weer een vraag, en ga zo maar door... moet ik dan simpelweg wachten totdat er wat andere posters zijn geweest voordat ik mag reageren?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:12 schreef DutchTrain het volgende:
Waarschuwing richting Douwe en Jag
Maar we willen natuurlijk wel weten wat je nou allemaal in Lissabon en California hebt gedaan
Kutstad heb ik nooit gezegd. Er is gewoon niet zo veel aan, er zijn veel leukere steden in Europa.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef Douwe het volgende:
In Lissabon heb ik veel gezien, en begrijp ik niet waarom k_man het zo'n kutstad vind![]()
Zoals Brussel ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef k_man het volgende:
Kutstad heb ik nooit gezegd. Er is gewoon niet zo veel aan, er zijn veel leukere steden in Europa.
Het Lissabon van het noorden?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:42 schreef DutchTrain het volgende:
Zoals Brussel ?
Ik ben wel benieuwd naar je definitie van Slowchat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:12 schreef DutchTrain het volgende:
Waarschuwing richting Douwe en Jag
Maar we willen natuurlijk wel weten wat je nou allemaal in Lissabon en California hebt gedaan
Had ie die waarschuwing maar in FB moeten zetten.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:17 schreef k_man het volgende:
[DT-mode]
Voor dit soort discussies hebben we een FB topic.
[/DT-mode]
'quote:Op zondag 5 maart 2006 01:12 schreef Jaguarized het volgende:
Maar goed, als user tegen een beslissing/uitspraak van een mod in gaan zal wel niet mogen.
*ril*quote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
'
jullie vroegen toch zelf om een waarschuwing
Ik kan wel een ooggetuigenverslag leveren als ze daar behoefte aan heeft...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:01 schreef UIO_AMS het volgende:
Ze had alleen moeite om te geloven dat ik tegenwoordig niet meer aan de bar te vinden ben en wel op de dansvloer. Dat zal ik een andere keer bewijzen.
Daarover mag je FAQ er op naslaan.. gaan we het hier weer verder hebben over Boemerangs, bromvliegen, kiwi's en kilometersquote:
Zie: http://www.gel-boomerang.com/instructions/quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef Douwe het volgende:
Ik kan nog steeds niet met een boomerang overweg
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:01 schreef Douwe het volgende:
Ja, het lijkt allemaal wel makkelijk. In werkelijkheid komt de boomerang never nooit meer terug
Ik heb nog nooit zo'n ding in m'n handen gehad en dat lijkt me ook beter voor mijn omgevingquote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Douwe het volgende:
Ja, lijkt me verstandig.Is het jou ooit gelukt
Die heb ik gelezen uiteraard.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daarover mag je FAQ er op naslaan.. gaan we het hier weer verder hebben over Boemerangs, bromvliegen, kiwi's en kilometers
Nee. Zit ik er ver naast?quote:
Eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen uiteraard.Mijn punt blijft dat als het gaat om een gesprek tussen twee personen in een slowchat en het gaat over reizen en het zijn maar een paar berichten, dat je er niet zo'n punt van moet maken. Dat CMT en DAM pagina's er mee vullen is iets compleets anders.
UIO zou zeggen: alleen een linkje geven is ook zo onvriendelijk.
En ik gaf nog wel een linkje naar een post van UIOquote:Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef Jaguarized het volgende:
UIO zou zeggen: alleen een linkje geven is ook zo onvriendelijk.
Bijna...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:37 schreef Douwe het volgende:
Ah, jij bent zo'n gespierde beachboy die zich staat uit te sloven als de dames kijken?
Ik twijfel nog even welke van de twee ik nou in m'n sig zal zettenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
DT is een beachboy die staat te kijken als gespierde dames zich uitsloven.
Wat voor laptop heb je gekocht?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:54 schreef Douwe het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen enkele kiwi gegeten!
Ik heb een nieuwe laptop. Iemand een Dell kopen waarvan het toetsenbord niet meer functioneert?
Een Toshiba. Net zo groot als mn Dell, wederom 12", alleen iets zwaarder omdat hier een CD brander/DVD speler combi in zit, evenals een SD kaart lezerquote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je gekocht?
Om even te reageren op de TT wat refereert naar een boek:
Zie! Jij kan het ook niet. Volgens mij zijn die boomerangs gewoon een soort van urban legens, alleen dan niet urbanquote:Boemerangs: vroeger was ik er nooit goed in, het ding kwam nooit terug.
Maak je hier nou een vreselijk perverse opmerking?quote:Kiwi's: ook nog niet van geproefd, zowel de vrucht als het vrouwelijk schoon.
Droomprijzen. Waarom moet die accijns hier ook zo vreselijk hoog zijn? In Nederland betaal je zelfs al een stuk meer voor dieselquote:Kilometers: ik dacht dat we veel hadden afgelegd vorige week maar het viel reuze mee, de benzine is hier ook erg goedkoop, 70-80 eurocent per liter omgerekend.
Ik heb een laptop zodat ie makkelijk mee kan... 14"is groot en lomp, 15 of 17" al helemaalquote:
Zijn er geen mooie schonen dan?quote:Neuh geen perverse opmerking maar ik heb bijna het gevoel dat ik hier in de studentenflat de enige ben die nog niet gescoord heeft.
In welke studentenflat woon je ? En waar studeer je precies ?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:33 schreef Jaguarized het volgende:
Neuh geen perverse opmerking maar ik heb bijna het gevoel dat ik hier in de studentenflat de enige ben die nog niet gescoord heeft.
Kan gebeuren joh. Er zijn hiervoor pas 70 delen geweest.quote:Op maandag 6 maart 2006 02:36 schreef FrietSaus7 het volgende:
Cool, had dit topic nog niet gezien...
Ik heb de stad voorverkend en ik moet zeggen, ik ben het eens met k_man. In dit specifieke geval dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef k_man het volgende:
Kutstad heb ik nooit gezegd. Er is gewoon niet zo veel aan, er zijn veel leukere steden in Europa.
Das weer goedkoper dan de duurdere smoothies van de AH.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef Hik het volgende:
Ik drink tegenwoordig kiwi's uit de sapcentrifuge...![]()
Ik laat het haar liever aan den lijve ondervinden.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:58 schreef Hik het volgende:
Ik kan wel een ooggetuigenverslag leveren als ze daar behoefte aan heeft...![]()
Dit klinkt erg fout voor een ex, moet ik zeggen...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik laat het haar liever aan den lijve ondervinden.
Geen ex.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:50 schreef Hik het volgende:
Dit klinkt erg fout voor een ex, moet ik zeggen...![]()
Owwww.... das iets heel anders inderdaad!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen ex.Jeugdliefde had ik het over.
Jullie leren het welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 05:35 schreef flipsen het volgende:
En dat is om? Oh, en hoe ga je daarheen (TRV related!)
WFL en K&W hebben het ookquote:Op maandag 6 maart 2006 23:52 schreef Jaguarized het volgende:
Volgens mij is dit de eerste SC op Fok die sticky gaat.
Welkomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 05:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Daar zijn we weer!
Thailand ? Hoe kom je daar nu bij, nee ik "woon of resideer" een maand of 4 a 5 per jaar in Manila.quote:
[FB] TRV Feedback #8quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:14 schreef Hik het volgende:
Wat zijn die gekke tekentjes (die ronde pijltjes?)![]()
Ik kan 0,19 cent belastingvrij declarerenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:34 schreef Jaguarized het volgende:
Sat 22 Apr 06 15:45 Auckland 17:15 Sydney QF120
Sat 29 Apr 06 11:35 Sydney 16:35 Auckland QF43
4328 kilometer en 258.09 euro = 0.06 euro per kilometer.
Ik niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik kan 0,19 cent belastingvrij declareren![]()
En dan vanuit Tonga met de fiets naar Sydneyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik niet.Ik heb nu een optie op deze vlucht genomen. Heb ook een optie op een vlucht naar Tonga, die was iets goedkoper.
Ik wil ff een weekje weg.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:45 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan vanuit Tonga met de fiets naar Sydney, of was je gewoon op zoek naar een weekie weg ?
Voor beiden wat te zeggen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wil ff een weekje weg.Dus het wordt Tonga of Sydney.
Daarom twijfel ik ook.quote:
Keuzes keuzes keuzes...ik vond Sydney destijds wel een leuke stad, Tonga lijkt me wel aardig om eens te kijken. Mocht je twijfelen tussen stad of strand....Sydney heeft ook nog strand dus heb je dan allebeiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook.Sydney is leuk omdat het Australie is, een vette stad is en je er het Opera House hebt. Tonga is cool omdat het de pacific is.
Nadeel is dat Tonga van die onmenselijke aankomst en vertrektijden heeft.
Das wel weer zo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Keuzes keuzes keuzes...ik vond Sydney destijds wel een leuke stad, Tonga lijkt me wel aardig om eens te kijken. Mocht je twijfelen tussen stad of strand....Sydney heeft ook nog strand dus heb je dan allebei![]()
Boek je dat trouwens rechtstreeks bij Quantas ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das wel weer zo.Tonga is 338$ = 184 euro = wel weer iets goedkoper.
gevulde koekquote:
Ik vlieg met Lufthansa; hoeveel het kost weet ik niet precies.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:14 schreef flipsen het volgende:
Spekkoek, maak me gek
qwerty_x, mag ik vragen met wie je vliegt en hoeveel je dat kost? Ben wel benieuwd...
Dat is Indisch voor laagjestaart: ofwel een kruidige koek van afwisselend twee kleuren gekruid deeg van heel veel eieren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:33 schreef qwerty_x het volgende:
wat is trouwens spekkoek ???
Wel lekkerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:47 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is Indisch voor laagjestaart: ofwel een kruidige koek van afwisselend twee kleuren gekruid deeg van heel veel eieren.
In CUL zullen ze er vast wel een recept voor hebben![]()
De Qantas vlucht wel, de Tonga vlucht is via Pacific Blue.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Boek je dat trouwens rechtstreeks bij Quantas ?
Hoezo op dit account? Verklaar je nader...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef DutchTrain het volgende:
De 5000e post op dit account net gemist![]()
Wat kost dat dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:38 schreef Douwe het volgende:
Jag, waarom ga je niet met LAN Chile naar Sydney? Is goedkoper. Alleen de vluchttijden zijn niet ideaal
Geld.quote:
No shit sherlock.quote:
Ze zijn toch overgenomen door een andere ? (Lufthansaquote:Op woensdag 8 maart 2006 05:05 schreef k_man het volgende:
Tegen de tijd dat je wilt gaan zijn ze vast weer een keer failliet.
Het wordt Tonga.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:48 schreef Douwe het volgende:
Jag: Dat is 'maar' 230 euro, maar je moet wel om 5:25 van AKL vertrekken
Maaaaaaarrrrrr, je hebt wel een inheemse maatschappij te pakken. Aerolinas Argentinas kan ook, maar die vragen ¤320...
En wat heeft dat geintje nou gekost?quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:18 schreef Douwe het volgende:
Trouwens! Net een vliegticket naar Athene geboekt voor begin april Was een ticket sale van Swiss International Airlines... daar móet je gebruik van maken he
Veel plezier dan maar alvastquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het wordt Tonga.Maar 5.25 = 4.25 aanwezig = nog vroeger een shuttle pakken.
Ik ben nu al een uur van plan om op de fiets te stappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:35 schreef Hik het volgende:
Jeetje jongens. Wat een petweer vandaag. Tijd om te reizen.
Geweldig woord "pet". Ga het onmiddellijk gebruiken![]()
Gelukkig kon je door filtering van de centrale topics, het topic na 3 dagen en 10 uur nog makkelijk vindenquote:Overigens is het echt dramatisch gesteld met je vriendenkring als je via FOK moet vernemen dat iemand terug is van zijn 3-maanden-break: Iemand die naar Guatemala gaat?![]()
Als je af en toe de TRV-topics even scant op "Latijns Amerika" gaat dat vanzelf ja...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:38 schreef DutchTrain het volgende:
Gelukkig kon je door filtering van de centrale topics, het topic na 3 dagen en 10 uur nog makkelijk vinden![]()
Als ik tenminste een hotel kan vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het wordt Tonga.Maar 5.25 = 4.25 aanwezig = nog vroeger een shuttle pakken.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:35 schreef Hik het volgende:
[
Wordt je nu net zo'n tutje als Lousewies?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:35 schreef Hik het volgende:
Geweldig woord "pet". Ga het onmiddellijk gebruiken![]()
quote:Op een veiling in London werd onlangs een fles wijn geveild. Heeeeeeeeel oude wijn. Uit welk jaar kwam deze wijn, hoeveel werd er voor betaald en van welk chateau was de wijn ?
http://www.christies.com/presscenter/pdf/03032006/03032006c.pdf ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef flipsen het volgende:
Ja, wie weet het antword op de volgende vraag? Ik heb niet zoveel tijd om alle wijn pagina's door te bladeren...
[..]
Da's in NY, niet in London volgens mij?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.christies.com/presscenter/pdf/03032006/03032006c.pdf ?
Maar ik vraag me af of deze bedoeld wordt...quote:Working with London-based Antique Wine Company, a collector in the U.S. has just acquired a bottle of 1787 Chateau d'Yquem for $90,000, thus making it the world's most expensive bottle of white wine. The former record was also a bottle of Yquem, vintage 1784, bought in London in 1986 for Ł36,000 ($62,500). The record-breaking bottle was sourced from a cellar in France. Confirming its star status, the 1787 Yquem will cross the Atlantic by private jet to find its new cellar. The most expensive bottle of wine ever is also from the 1787 vintage but is a red Lafite-Rothschild sold at an auction in London in December 1985 for Ł105,000 ($182,000).
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:56 schreef flipsen het volgende:
Da's in NY, niet in London volgens mij?
Er staat me iets bij over wijn uit een oud scheepswrak, maar ik weet niet meer hoe en wat...
Ligt eraan hoe oud die quiz is...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef flipsen het volgende:
Maar ik vraag me af of deze bedoeld wordt...
180 euro incl belasting en alles, enzo. Heb volgens de factuur tijd om te betalen tot maart 2007quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En wat heeft dat geintje nou gekost?
Even TRV gerelateerd.
Ik zag vandaag die aanbiedingen ook in de Schiphol nieuwsbrief. Ik besefte mij toen dat er slechts één stad in de hele lijst stond waar ik nog niet ben geweest.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef Douwe het volgende:
180 euro incl belasting en alles, enzo. Heb volgens de factuur tijd om te betalen tot maart 2007
Zou erg fijn zijn. Maar helaas andere prioriteiten.quote:@ DT: Waarom ga je niet alsnog?
Nee, in het belang van het Nederlandse volk kan ik deze week beter hier blijvenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:32 schreef Douwe het volgende:
Ándere prioriteiten. Apart geformuleerd. Suggereer je hier dat je verkeerde prioriteiten hebt?
Quito stond niet in het lijstje met aanbiedingen van Schiphol, maar daar ben ik inderdaad ook nog niet geweest.quote:
Das een nette prijs.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:13 schreef Douwe het volgende:
[..]
180 euro incl belasting en alles, enzo. Heb volgens de factuur tijd om te betalen tot maart 2007
@ DT: Waarom ga je niet alsnog?
Morgen (ofzo...) deel 2, over Ushuaiaquote:
Wat dacht je van Jaguarized, Treinreiziger, Porto en Spijkerbroek ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef Douwe het volgende:
Ik besef me ineens dat van de 'vaste users' toevalligerwijs alleen de mods in TRV een reis-naam hebben
Dat spreek je toch uit als Jaguar reist?quote:
BHFH is ook reisgebonden .....quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:46 schreef Douwe het volgende:
Ik besef me ineens dat van de 'vaste users' toevalligerwijs alleen de mods in TRV een reis-naam hebben
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef flipsen het volgende:
Shit! Ik zag al een flink podium op het poloveld (zo'n beetje naast mijn huis), maar wist niet wie er zou optreden... Overmorgen Oasis dus! Dat wordt herrieMisschien toch nog maar een kaartje proberen te ritselen...
vraag je of ze het wat rustig aan willen doenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef flipsen het volgende:
Shit! Ik zag al een flink podium op het poloveld (zo'n beetje naast mijn huis), maar wist niet wie er zou optreden... Overmorgen Oasis dus! Dat wordt herrieMisschien toch nog maar een kaartje proberen te ritselen...
Dan is 'Douwe' ook een reisnaam. Douwe betekend witte duif oid, en duiven zitten over het algemeen niet stil. Reislustige beesten, dus 9-)quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef qwerty_x het volgende:
ja,
reizen is niet alleen ergens heen gaan
ook ergens vandaan komen
ja, als we zo gaan beginnen is Hik ook een reisnaam:quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:01 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dan is 'Douwe' ook een reisnaam. Douwe betekend witte duif oid, en duiven zitten over het algemeen niet stil. Reislustige beesten, dus 9-)
Hier gaan de Rolling Stones optreden, kaartjes 22 euro = 40 dollar. Ik meende in The Domain, grootste park van Auckland. Kan ze net niet zien vanuit mijn raam.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef flipsen het volgende:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat spreek je toch uit als Jaguar reist?![]()
ik ben op hun concert in Rio geweest (op de Copacabana !)quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier gaan de Rolling Stones optreden, kaartjes 22 euro = 40 dollar. Ik meende in The Domain, grootste park van Auckland. Kan ze net niet zien vanuit mijn raam.
Goed, ik edit mijn post van een paar pagina's terug welquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef qwerty_x het volgende:
ik bedoel maar
oftewel we zijn allen gezegend met een reisnaam
of we het nou leuk vinden of niet
Dat lijkt me een mooie locatie voor een concert.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik ben op hun concert in Rio geweest (op de Copacabana !)
zeer aan te raden: kaartjes kopen !
Jij bent overmorgen in BsAs?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
vraag je of ze het wat rustig aan willen doen
ik wil wel kunnen slapen overmorgen !
daar twijfel ik niet aan !quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef flipsen het volgende:
Bier!
Mijn principe was dat ik mijn icoon niet opnieuw ging uploaden en mijn kruisje wel best vond. Helaas is het kruisje inmiddels verdwenen en werd het wel erg kaal. Dus... helaas... Ik moest wel...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Douwe het volgende:
flipsen, wat is er met je principes gebeurd? Je hebt een user-icon!
Over bier gesproken. Wat is nu een typisch Argentijns biertje. Quilmes?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef flipsen het volgende:
Bier!
Quilmes is Argentijns, Isenbeck ook en is net iets lekkerder naar mijn bescheiden mening... Enne, Heineken is ook behoorlijk Argentijns inmiddels, net als Bud, je ziet het overalquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over bier gesproken. Wat is nu een typisch Argentijns biertje. Quilmes?
Ga namelijk over een paar weken een WK bierproeverij organiseren (het wijnproeven hadden we al vaak genoeg gedaan). Dus ik ben voor de eerste rond op zoek naar bier uit Argentinië, Ivoorkust en Servië-Montenegro.![]()
nu gaan we even heerlijk zout in de wonden gooien:quote:
Ja Onur vliegt nog gewoon zover ik weet. Ze hebben een eigen website: http://www.onurair.nl/site/default.asp.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef Dandilion het volgende:
laat ik het maar hier posten:
vliegt ONUR air nou wel of niet vanuit Nederland???
Omdat er was toch sprake van slechte maatschappij of zo?? weet ff niet meer!
Ik heb namelijk wel intersse in een boot cruise vanuit Bodrum, maar vliegt met onur air.. of corendor.
help wnted
ach ja, smaken verschillenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef DutchTrain het volgende:
Brazilian beer test#1- Cintra #2- Bavaria #3- Antarctica #4- Bohemia #5- Heineken #6- Brahma #7- Nova Schin #8- Skol
![]()
Een vriend van me gaat trouwen met een Brasileńa (the lucky bastard) en hij verd'oist' alles gewoonquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef qwerty_x het volgende:
[1-10]
aan de andere kant: je hebt zeker gelijk wat betreft je eerste opmerking, maar zelfs Argentijnen die het echt proberen, stuiten op problemen. En dus, wederom, waarom ?
jijzelf bijvoorbeeld: begrijp jij gesproken portugees ?
Geen idee, maar het schijnt dat Duitsers ook veel meer moeite hebben Nederlands te begrijpen dan andersom.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef qwerty_x het volgende:
oftewel: waarom hebben Argentijnen zoveel problemen met het verstaan van portugees en andersom veel minder
Die DutchTrainquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:41 schreef DutchTrain het volgende:
En dan gaan we weer ontopic verder met de volgende vragenwie gaan er nog meer naar Salou ? wat gaan we daar doen ? wat moet je volgens jou zeker wel en niet doen ? ... ... en hoe was het ?
![]()
DT gaat naar Salou!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 05:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doet dat even via MSN.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef qwerty_x het volgende:
nou we het er toch (niet) over hebben:
waarom hebben brazilianen weinig moeite met Argentijnen die spaans spreken,
maar in Buenos Aires een biertje bestellen in het portugees is al een heilloze operatie
Dus je gaat je ondertitel updaten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef DutchTrain het volgende:
Er zijn van die dagen dat je niet zomaar wat in moet voeren in vliegwinkel.nl en er vervolgens achter komen dat je van 24 - 30 april voor ¤ 384,- een retourtje NYC kan krijgen![]()
29 mei dit jaar, omdat er ooit in een bepaalde roman is geschreven dat zondagen rustdagen zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef DutchTrain het volgende:
Koninginnedag is toch op 30 april?
Een normale vlucht vanuit de VS vertrekt altijd 's avonds, dus je komt pas op 1 mei aan
En ja, ik probeer vaak genoeg om op 30 april niet in NL te zijn. Maar aan de andere kant is het wel iets typisch Hollands.
Ik ben in ieder geval niet zo hypocriet om te zeggen dat Koninginnedag niets bijzonders is om vervolgens naar dansende Indianen in Verweggistan te gaan kijken en bij elke verjaardag te vertellen dat dat pas cultuur / folkore is
Een hele maand uitgesteldquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Douwe het volgende:
29 mei dit jaar, omdat er ooit in een bepaalde roman is geschreven dat zondagen rustdagen zijn
ja, maar helaas gaat dit gepaard met de vlag hijsen, volkslied zingen, lang-leve-de-koningin-gebral en meer van die ongein ....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
(..)
qwerty: dan wordt er toch een glaasje oranjebitter geheven?
mijn ervaringen:quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:24 schreef Douwe het volgende:
qwerty: Heb je meegezongen?
Hoe is het eigenlijk, kun je daar gewoon naartoe als Nederlander? En als niet-Nederlander ook? Is het gratis? Is de oranjebitter onbeperkt?
Zo leuk is het nou ook weer niet, dus vriendjespolitiek ....quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:48 schreef Douwe het volgende:
En hoe wordt je er voor uitgenodigd? Pure vriendjespolitiek?
Wat doe jij überhaupt in dat forum? Gerontofiele neigingen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef DutchTrain het volgende:
Open je een topic in 40+, post er niemand in
[Centraal] Grijs op Reis
![]()
Ik moest mijn post in het Salou topic compenserenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef k_man het volgende:
Wat doe jij überhaupt in dat forum? Gerontofiele neigingen?![]()
Ben je daar niet eens geweest?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik ook nog even langs PUB moeten gaan![]()
IK ben nooit in Salou geweest; alleen met de treindoorheen geredenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:55 schreef Jaguarized het volgende:
HTL #72 - TRV mod naar Salou. Who's next?
Die post had volgens mij zoiets als: "Wie is ook in Salou geweest?"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
IK ben nooit in Salou geweest; alleen met de treindoorheen geredenwel daarentegen wel in Callella en Rimini geweest
Jep! Heb de rondleiding al 2x gedaanquote:
Dat is ook de bedoeling van een theater. Als dat niet zou kunnen, dan was er een slechte architect aan het werk geweest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:53 schreef flipsen het volgende:
En de akoestiek acoestiek acoustiek Never mind
In ieder geval, als er iemand op het podium staat te praten, zonder microfoon (!) hoor je het echt overal, dus ook helemaal bovenin. Geweldige akoe... eh, dinges.
Verkeerd gelezen in elk gevalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef flipsen het volgende:
Waar las ik nou dat jij alweer in NL zat
Ah, je bedoelde kennelijk onze konin-gin? Voor alle Fokkers die in het buitenland wonen - Deel 7quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen in elk geval
quote:SAO PAULO - De Braziliaanse lagekostenmaatschappij Gol heeft in het vierde kwartaal een nettowinst van 66 miljoen euro geboekt. Dat is 37,6 procent meer dan in hetzelfde kwartaal in het voorafgaande jaar. Over heel 2005 is een winst geboekt van 199 miljoen euro, wat een toename van 33 procent vertegenwoordigt.
De omzet van Gol groeide in 2005 met 36 procent naar iets meer dan één miljard euro. De maatschappij vliegt met een moderne vloot van voornamelijk Next Generation Boeing 737’s. Gol is de grootste prijsvechter van Latijns-Amerika.
Nee, meer dat ik serieus nog nooit een reden heb gehad om naar Talpa te kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef Douwe het volgende:
Wat is dat nou weer voor een populair standpunt, dat je Talpa kut vind
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan Talpa gewoon kijken slaperd.
Van die 14 en 15 jarige sletjes viel wel mee, als ik met ander gezelschap was geweest was er wel een voor de bijl gegaan
Van Mount Terrace Hall naar Wellesley Apartments.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Waar gaat Jag naar toe verhuizen?
Ik ga binnenkort ook verhuizen trouwens.
Alsof ik dat zou willen mafkees...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan Talpa gewoon kijken slaperd.
Van die 14 en 15 jarige sletjes viel wel mee, als ik met ander gezelschap was geweest was er wel een voor de bijl gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |