abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35894127

Weet u nog vroeger? Toen reizen een belevenis was. Bijna een dag onderweg naar Surabaya of Kaapstad om daar de familie te bezoeken. Vertel het hier!

Wat deden jullie vroeger? Op de fiets van Utrecht naar die tante in Oudewater. Of gezellig met z'n tweeën met de Saab naar Zweden. Uren met de DAF55 in de file naar de Ardennen? Of met de kinderen op de achterbank in de Volvo naar die ene camping in Zuid-Frankrijk, waar je gewoon Nederlands kon spreken bij de receptie, maar ze je in het dorp nooit begrepen als je om een stokbrood vroeg.
En toen de kinderen het huis uit waren, toen toch nog maar een keer naar die camping, maar dan wel in een stacaravan en later een huisje.

En nu, wat doen de ouderen van nu eigenlijk in hun vrije tijd?

Gaan we gezellig op Rijncruise, een dagje uit met de buurvrouw met de bus naar een leuke stad in het buitenland of overwinteren we tegenwoordig in de Algarve of de op de Canarische eilanden.

Deel hier al uw ervaringen, tips en verhalen
pi_35900438
Jeetje joh, met dit topic vraag je toch best wel om reacties van erg bejaarde mensen, met andere woorden, minstens de opa's en oma's van de users maar ook zullen overgrootoma's en overgrootopa's geen uitzondering zijn

Ik weet wel dat mijn opa en oma op huwelijksreis naar Dinant in de Ardennen zijn gegaan en niet onbelangrijk op de brommer
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35900456
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:50 schreef Vava het volgende:

Ik weet wel dat mijn opa en oma op huwelijksreis naar Dinant in de Ardennen zijn gegaan en niet onbelangrijk op de brommer
Zo ver nog!

Die van mij kwamen uit in Drente en de ander ging gewoon de volgende dag weer werken
pi_35900493
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Zo ver nog!

Die van mij kwamen uit in Drente en de ander ging gewoon de volgende dag weer werken
Ik kom uit een erg avontuurlijke familie ze gingen wel 4 dagen geloof ik vanuit Rotterdam
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35960958
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 01:50 schreef Vava het volgende:
Jeetje joh, met dit topic vraag je toch best wel om reacties van erg bejaarde mensen, met andere woorden, minstens de opa's en oma's van de users maar ook zullen overgrootoma's en overgrootopa's geen uitzondering zijn
Gezien de reacties in dit topic gaan 40-plussers niet op meer op reis.
Dat is best een triest vooruitzicht
  zondag 12 maart 2006 @ 12:59:53 #6
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35963135
Gezien dat het duurder is !
Zullen echt niet veel mensen op vakantie kunnen gaan
pi_35965218
Tuurlijk we haken de caravan weer achter de auto en gaan...Dit jaar voor het eerst met zijn 2en...
Dit is onze caravan..

Waarheen?? Dat weet ik meestal pas een paar dagen voor die tijd..maak nooit plannen, we zien wel.Maar of het dit jaar is weet ik niet maar wil zeker nog eens naar Ventimiglia...Verder gaan we nooit naar een plaats terug..En niet met vliegtuig wil mijn (v)echtgenoot niet...
~*~Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt beter !~*~
  zondag 12 maart 2006 @ 14:54:27 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 12 maart 2006 @ 17:37:37 #9
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_35970250
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Niet iedereen kan op vakantie gaan
Dat is ook niet het belangrijkste hoor.
Dagjes uit zijn meestal dingen die je je later nog het best kan herinneren.
Een dagje naar het strand, naar het park, naar de kinderboerderij.
Neem een kleed mee, wat belegde boterhammetjes, en ze hebben het fantastisch naar hun zin.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 12 maart 2006 @ 18:00:27 #10
135585 kitchenbitch
culinaire creatie
pi_35970960
45 en nog lang niet op ons mooie land uitgekeken. Ons favoriete vakantieplekje???? Ameland (inmiddels natuurlijk al wel in een comfortabele bungalow.De caravan of de tent nee hoor, daar hebben wij de kracht niet meer voor)
Zij die weinig denken,vergissen zich heel veel.(daVinci)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')