abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 20:20:13 #2
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27162068
Ik heb vorig jaar met Onur Air gevlogen . Geen problemen. Tis wel matige service (hoewel je wel eten end rinken kreeg aan boord) en weinig ruimte, maar niet anders dan bij de andere low budget charter maatchappijen. Vliegtuig zag er verder prima uit. Dankzij de Belgen(die geen dubbele belangen hebben) kunnen we gelukkig nog steeds vlak over de grens vanaf Luik met Onur Air vliegen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27176694
Er zijn toch al weer twee toestellen van Onur Air afgekeurd in België. Die moeten niet meer terugkeren. En verder blijkt dat de Belgische Inspectie met drie man een beetje te weinig personeel heeft om alle vliegtuigen van Onur Air die op drie of vier verschillende luchthavens landen hier te controleren. Ze controleren alleen die toestellen waarvan uit rapporten van Nederland en Duitsland al gebleken is dat ze gebreken vertonen.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
  Moderator maandag 23 mei 2005 @ 13:51:42 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_27273701
'Vliegverbod Onur Air buiten proporties'

SCHIPHOL/BRUSSEL - De Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) had nooit de gehele vloot van Onur Air een vliegverbod moeten opleggen. Deze maatregel is "totaal buiten proporties", stelt de Belgische prof. R. Decuypere, hoofd van de afdeling mechanica van de Koninklijke Militaire School in Brussel.



Decuypere heeft op verzoek van Onur Air een aantal incidenten bij de Turkse luchtvaartmaatschappij en inspectierapporten onderzocht. "Elk gebrek, afzonderlijk genomen, heeft geen ernstige invloed op de veiligheid", schrijft hij in zijn rapport. Het beeld dat Onur Air het niet nauw neemt met de veiligheid, is volgens hem onterecht. Decuypere was maandag niet telefonisch bereikbaar.

Onur Air kreeg 12 mei van Nederland een vliegverbod opgelegd. Kort daarna was de vervoerder niet meer welkom in Frankrijk, Zwitserland en Duitsland. De IVW had te vaak mankementen en tekortkomingen bij het bedrijf geconstateerd. De luchtvaartmaatschappij heeft altijd volgehouden dat de veiligheid nooit in het geding is geweest.

Decuypere geeft toe dat er een aantal ernstige mankementen zijn geconstateerd. Zo werd er begin mei een versleten rem bij een vliegtuig van Onur Air aangetroffen. "Het betekent dat bij de landing de remafstand heel wat groter kan zijn dan voorzien." Verder had een toestel een beschadigde band.

Ook viel tijdens een vlucht een motor uit. De piloot heeft volgens Decuypere goed gereageerd door het toestel snel aan de grond te zetten. Volgens de Belgische hoogleraar was er een steentje of een vogel in de motor terechtgekomen.

Een incident met het zogenoemde straalomkeersysteem, dat wordt gebruikt om te remmen bij de landing, wordt niet in het rapport vermeld. Tijdens een start kreeg de piloot een foutmelding en maakte daarop een noodstop. Als het systeem tijdens de vlucht in werking was getreden, was het vliegtuig waarschijnlijk neergestort.

De IVW is afgelopen week drie dagen in Turkije geweest om de situatie ter plekke te beoordelen. Maandag overlegt de IVW met de Duitse, Franse en Zwitserse autoriteiten over de vliegverboden. Onur Air gaat ervan uit dat de toestellen weer het luchtruim in mogen. Als dat niet gebeurt, spant de luchtvaartmaatschappij een kort geding aan, zei advocaat F. Vreede. Met de Duitse autoriteiten is volgens Onur Air afgesproken dat een aantal gebreken wordt aangepakt. (telegraaf.nl)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 23 mei 2005 @ 14:23:11 #5
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_27274823
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:51 schreef Gert het volgende:
Vliegverbod Onur Air buiten proporties
De reden van het algehele vliegverbod ligt niet aan de afzonderlijke incidenten, maar aan de (lange) reeks van incidenten waar Onur Air bij betrokken is geweest: van lekke banden, kapotte remmen tot uren- en dagenlange vertragingen, inhuur van oude en versleten Lockheed Tristars, stewardessen die geen engels spreken/niet op hun taak zijn berekend etc.

Al die incidenten bij elkaar zeggen iets over de bedrijfscultuur bij Onur Air, waar veiligheid niet op de eerste plaats lijkt te staan. De structurele, lange vertragingen zijn ook een indicatie, dat er organisatorisch iets niet klopt bij hen.
Met zo'n bedrijfscultuur is de kans groot, dat er op een zeker moment iets ernstigs gebeurd.
Ik vermoed, dat de IVW dat niet heeft willen afwachten, maar Onur Air hiermee een heel duidelijk signaal geeft, dat ze haar zaakjes op een aantal gebieden op orde moet krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Litman op 23-05-2005 15:08:59 ]
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_27313968
De Inspectie Verkeer en Waterstaat trekt het vliegverbod voor de Turkse luchtvaartmaatschappij Onur Air in. Dat heeft de advocaat van de vervoerder, F. Vreede, te horen gekregen van zijn cliënt, zei hij dinsdag.

Bronnen in Den Haag verklaarden dat er een besluit ophanden is over het verbeterplan van de Turkse autoriteiten. In dit plan geven ze aan hoe Onur Air de zaken beter op orde moet krijgen.

Onur Air kreeg op 12 mei een Nederlands vliegverbod voor een maand opgelegd. De aanleiding waren de vele tekortkomingen die de IVW bij de maatschappij had geconstateerd. De Turkse onderneming en de luchtvaartautoriteiten in dat land hebben zich altijd fel tegen het verbod verzet.

Eind vorige week bekeken Nederlandse inspecteurs de situatie bij Onur Air en bij de luchtvaartautoriteiten in Turkije. Daardoor groeide volgens de IVW het vertrouwen in het bedrijf. Er bleek een basis te zijn voor het veilig hervatten van de vluchten op Nederland.

Bovendien heeft Turkije een stappenplan opgesteld om het onderhoud en de verdeling van het gewicht aan boord van de vliegtuigen te verbeteren. Daar zaten volgens de IVW "goede elementen" in. De inspectiedienst heeft dinsdag dit plan nog eens goed doorgenomen.

Vooralsnog geldt er ook een vliegverbod voor Onur Air in Duitsland, Zwitserland en Frankrijk. vertegenwoordigers van die landen hebben maandag in Hoofddorp met de IVW over de maatschappij overlegd. De desbetreffende autoriteiten zouden het Turkse verbeterplan ook doornemen.

bron: www.nu.nl
Voorlopig is er op www.ivw.nl nog niks te vinden, dus we wachten nog even af....
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_27318482
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 17:07 schreef Clicks_nl het volgende:
Eind vorige week bekeken Nederlandse inspecteurs de situatie bij Onur Air en bij de luchtvaartautoriteiten in Turkije. Daardoor groeide volgens de IVW het vertrouwen in het bedrijf. Er bleek een basis te zijn voor het veilig hervatten van de vluchten op Nederland.

Bovendien heeft Turkije een stappenplan opgesteld om het onderhoud en de verdeling van het gewicht aan boord van de vliegtuigen te verbeteren. Daar zaten volgens de IVW "goede elementen" in. De inspectiedienst heeft dinsdag dit plan nog eens goed doorgenomen.
Zo, dat is dan snel! Als ik een glazen bol zou hebben, had ik vast de heren inspecteurs daar kunnen zien: Mooi praatje, een paar dure diners, avondjes stappen met mooie buikdanseressen... Allemaal op de creditcard van meneer Onur Air uiteraard...

Hoe kunnen ze na zo'n korte tijd op dat besluit terug komen? Volgens mij is er niet eens tijd genomen de vliegtuigen eventjes grondig te inspecteren en inzicht te krijgen in wat er daar nou eigenlijk aan de hand is...

Lijkt erop dat die gasten van het IVW zich gewoon hebben laten omlullen...
pi_27320468
quote:
IVW toch akkoord met Turkse plannen: Onur Air mag weer landen

24-05-2005

DRIEBERGEN – Waar in het begin van de avond een toezegging van het IVW aan de Turkse maatschappij Onur Air nog voorbarig werd genoemd is men vanavond om 20.00 uur toch tot overeenstemming gekomen en vliegt de eerste machine waarschijnlijk zaterdag aanstaande weer in het Nederlandse luchtruim. Hiermee is een voorlopige eindig te komen aan het touwtrekken. Ook de andere landen waar Onur Air tijdelijk niet meer welkom was hebben hun landingsverbod ingetrokken.
inderdaad, ze mogen definitief weer
  dinsdag 24 mei 2005 @ 21:55:30 #9
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27322205
ze voelden nattigheid. Het vliegverbod was totaal onhoudbaar juridisch en men hoopt nu een schadeclaim te voorkomen en het gezicht te redden met dat zgn "verbeterplan" Met name die opzij trien wilde als vrouw maar al te graag bewijzen dat ze de mannen van onurair dwars kon zitten..

Volgens mij had het puur te maken met geldingsdrang van één feministe die toevallig de baas is van de inspectiedienst.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:40:06 #10
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_27336061
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 19:38 schreef Broddelaar het volgende:

[..]

Zo, dat is dan snel! Als ik een glazen bol zou hebben, had ik vast de heren inspecteurs daar kunnen zien: Mooi praatje, een paar dure diners, avondjes stappen met mooie buikdanseressen... Allemaal op de creditcard van meneer Onur Air uiteraard...

Hoe kunnen ze na zo'n korte tijd op dat besluit terug komen? Volgens mij is er niet eens tijd genomen de vliegtuigen eventjes grondig te inspecteren en inzicht te krijgen in wat er daar nou eigenlijk aan de hand is...

Lijkt erop dat die gasten van het IVW zich gewoon hebben laten omlullen...
Ik vind het ook tamelijk snel, maar de enige manier voor Onur Air om te laten zien dat ze serieus hun leven hebben gebeterd is door het in de praktijk te laten zien (met verscherpte controles door het IVW).

The proof of the pudding is in the flying zeg maar...

"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_27364445
http://reiskrant.nl/reisk(...)_Staat_indienen.html

Dat heb je ervan...

En dat terwijl in een aantal landen nog gewoon een vliegverbod geldt.
Stelletje prutsers.
pi_27370616
Ach, zullen wel zien wat er gebeurt. Overmorgen Martinair naar Dalaman en week later Onur terug.

Zijn in ieder geval de best gecontroleerde kisten op Schiphol de komende tijd
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  Moderator woensdag 1 juni 2005 @ 15:27:22 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_27546142
Vliegtuig Onur Air lekte vloeistof

EINDHOVEN - Een vliegtuig van de Turkse maatschappij Onur Air heeft woensdagmorgen op Eindhoven Airport kort voor de start naar Antalya vloeistof gelekt. Dat gebeurde toen het vliegtuig nog op het platform stond. Een woordvoerster van de regionale luchthaven heeft dat bekendgemaakt.


"Ik zag vanuit mijn kantoor de brandstof lekken uit een van de vleugels" , zei De Boer in een uitzending van Omroep Brabant. De eigen brandweer heeft onmiddellijk alle noodzakelijke maatregelen getroffen.

In het toestel zaten 138 mensen. Alle passagiers en de vijfkoppige bemanning hebben het vliegtuig via de gewone uitgangen verlaten. Het lek is na korte tijd gedicht. Onderzoek moet uitwijzen waardoor het probleem is ontstaan, aldus een woordvoerster van de luchthaven. De Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) heeft twee inspecteurs naar Eindhoven gestuurd voor onderzoek. Een derde is als coördinator aan hen toegevoegd. Volgens een woordvoerder van de inspectie is er een behoorlijke hoeveelheid brandstof gelekt, vermoedelijk uit de vulopening.

Een woordvoerder van Onur Air zegt geen idee te hebben wat er is gebeurd. " Onze technici onderzoeken de zaak. Pas als dat onderzoek is afgerond, weten we meer. Dit kan iedereen gebeuren", aldus de woordvoerder.

De passagiers zijn opgevangen op Eindhoven Airport. Of ze woensdag nog kunnen vertrekken naar Turkije, is niet bekend. Als het om een ernstig probleem gaat, zet Onur Air een vervangend toestel in. Is het probleem snel te verhelpen, dan kunnen de passagiers met hetzelfde vliegtuig alsnog naar Turkije vertrekken.

Het incident komt een week nadat de inspectie het vliegverbod tegen Onur Air introk dat sinds 12 mei van kracht was. De maatregel was ingesteld nadat er een aantal gebreken bij Onur-toestellen waren geconstateerd. Na het indienen van een actieplan en in overleg met de Turkse luchtvaartinspectie gaf de IVW vorige week dinsdag Onur het groene licht, met dien verstande dat de maatschappij wel onder verscherpt toezicht zou blijven staan.

Volgens de IVW-woordvoerder zal de inspectie contact opnemen met de Turkse autoriteiten zodra conclusies van het onderzoek in Eindhoven bekend zijn. (telegr)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:55:11 #14
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_27742463
quote:
Advocaat: Onur Air dient definitief schadeclaim in
SCHIPHOL - De Turkse luchtvaartmaatschappij Onur Air voegt daad bij woord en dient " definitief" een schadeclaim in bij de luchtvaartinspecties van vier Europese landen, waaronder Nederland. Dat heeft advocaat F. Vreede woensdag gezegd.

Onur Air kreeg medio mei een vliegverbod opgelegd in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Zwiterland. Aanleiding waren de vele mankementen aan de vliegtuigen van de maatschappij. Twee weken later was Onur Air echter weer welkom in de landen, omdat er een verbeterplan was ingediend.

De Turkse vervoerder heeft zich altijd verzet tegen de vliegverboden. De vliegtuigen zijn veilig en er was geen reden om ze aan de grond te houden, aldus het bedrijf. Onur Air heeft lange tijd gedreigd met een schadeclaim. Onlangs hebben de advocaten besloten deze daadwerkelijk in te dienen.

De directe schade bedraagt volgens Vreede 30 miljoen euro. "Daar komt nog wel reputatieschade bovenop", voegde hij daaraan toe. In Nederland kan de Inspectie Verkeer en Waterstaat een claim van 15 tot 20 miljoen euro tegemoet zien.

Vreede heeft al een bezwaarschrift bij de Nederlandse inspectiedienst ingediend. Aanstaande woensdag vindt daarover een hoorzitting plaats op het hoofdkantoor van de inspectie in Hoofddorp.
bron
Lijkt me tamelijk kansloos. Als je vindt dat alles prima is geregeld, stel je ook geen verbeterplan op. Ze hadden beter kunnen zeggen "hoezo verbeterplan?' bij ons is alles prima geregeld.

Lijkt me meer te maken hebben met mediterraan machisme en beperking van het gezichtsverlies.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
pi_29176675
Zeker kansloos, lees het volgend bericht maar:
quote:
Weer zorg over Onur Air
HOOFDDORP - Het gaat opnieuw bergafwaarts met de Turkse luchtvaartmaatschappij Onur Air. De laatste tijd heeft de Inspectie Verkeer en Waterstaat een aantal ernstige incidenten geconstateerd. "Er is weer zorg", zei IVW-directeur H. Neppérus woensdag.

De IVW legde Onur Air 12 mei een vliegverbod op wegens de vele mankementen aan de vliegtuigen. Ook in Frankrijk, Zwitserland en Duitsland was de vervoerder niet meer welkom. Twee weken later werden de vier verboden weer ingetrokken, omdat Onur Air had beloofd zijn leven te beteren.

Lekkende olieleiding

"Het ging de eerste tijd goed." Er waren weinig aanmerkingen, verklaarde Neppérus. Maar afgelopen week kan Onur Air volgens haar de stijgende lijn niet vasthouden. Er werd bijvoorbeeld een lekkende olieleiding aangetroffen bij een van de vliegtuigen. Op het vliegveld van Rotterdam wilde een piloot van de luchtvaartmaatschappij een bepaald deel van de start- en landingsbaan gebruiken, hoewel dat niet was toegestaan.

Er zijn verder geruchten over een noodlanding in Istanbul van een vliegtuig dat op weg was van Ankara naar Amsterdam. De IVW is gebeld door verontruste familieleden van passagiers, aldus Neppérus. De inspectiedienst probeert te achterhalen wat er is gebeurd.

De IVW heeft contact opgenomen met de Turkse autoriteiten om over de problemen bij Onur Air te overleggen. Ook praat de toezichthouder met de ons omringende landen over de incidenten. "We willen weten of het incidenteel of structureel is."

Schadeclaim

Onur Air heeft het in mei opgelegde vliegverbod altijd bestreden. Er was volgens de maatschappij niets ernstigs aan de hand met de vliegtuigen. Het bedrijf wil in de vier betrokken landen een schadeclaim indienen van in ieder geval 30 miljoen euro. De IVW zou daarvan zeker 15 tot 20 miljoen euro moeten betalen, vindt Onur Air.

Advocaat F. Vreede van de vervoerder heeft bij de inspectie een bezwaarschrift tegen het vliegverbod ingediend. Een commissie, die onder meer bestond uit mensen van het ministerie van Verkeer en Waterstaat, heeft dit echter zoals verwacht verworpen. "Gezien de aard van de incidenten was het vliegverbod gerechtvaardigd", lichtte Neppérus toe.
bron
pi_29176816
Update:


Voor liefhebbers van Onur Air hier een 2-tal pic's van een van mijn reizen met de
vliegmaatschappij tijd terug.


haringen in een ton


de Onur Air stewardessen in actie
pi_29182088
Wij vertrekken zaterdag ook naar Antalya met Onur Air. Wij waren ook eerst redelijk ongerust ivm die luchtvaartmaatschappij. Wij zijn diezelfde week nog naar het reisbureau in Etten-Leur gereden, en sindsdien ben ik redelijk gerustgesteld. Het zou inderdaad te maken hebben met een opeenvolging van kleine incidenten alsook vertragingen. (Een vogel in de motor heeft KLM ook wel eens). Met Onur Air zouden er nog NOOIT slachtoffers zijn gevallen, noch gewonden. Waarom dan die media-aandacht. Tja, geen idee, Onur Air zou in de kaarten spelen van de "betere" maatschappijen zoals Transavia en Martinair. Ik heb zelfs fotos te zien gekregen van een Transavia toestel die een tijdje geleden nog met zijn neus op de grond stond. Waarom staat dat dan niet in de media ?
En daarbij, nu Onur Air zo in de media staat, worden ze dubbel gecontroleerd, van het kleinste mankementje zal die niet opstijgen.

(nu hoop ik geen negatieve reacties te krijgen, anders word ik weer bang )
pi_29183485
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:04 schreef Carineke het volgende:
Het zou inderdaad te maken hebben met een opeenvolging van kleine incidenten
Beetje veel kleine incidenten kennelijk.
pi_29183486
dubbel

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2005 21:50:07 ]
pi_29210805
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:04 schreef Carineke het volgende:
Wij vertrekken zaterdag ook naar Antalya met Onur Air. Wij waren ook eerst redelijk ongerust ivm die luchtvaartmaatschappij. Wij zijn diezelfde week nog naar het reisbureau in Etten-Leur gereden, en sindsdien ben ik redelijk gerustgesteld. Het zou inderdaad te maken hebben met een opeenvolging van kleine incidenten alsook vertragingen. (Een vogel in de motor heeft KLM ook wel eens). Met Onur Air zouden er nog NOOIT slachtoffers zijn gevallen, noch gewonden. Waarom dan die media-aandacht. Tja, geen idee, Onur Air zou in de kaarten spelen van de "betere" maatschappijen zoals Transavia en Martinair. Ik heb zelfs fotos te zien gekregen van een Transavia toestel die een tijdje geleden nog met zijn neus op de grond stond. Waarom staat dat dan niet in de media ?
En daarbij, nu Onur Air zo in de media staat, worden ze dubbel gecontroleerd, van het kleinste mankementje zal die niet opstijgen.

(nu hoop ik geen negatieve reacties te krijgen, anders word ik weer bang )
Ben je altijd zo verschrikkelijk naief?
  Moderator zaterdag 30 juli 2005 @ 20:56:37 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_29275510
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:04 schreef Carineke het volgende:
(nu hoop ik geen negatieve reacties te krijgen, anders word ik weer bang )
Dan zeg ik maar niks.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_29364918
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:19 schreef i-spy24 het volgende:
Update:
haringen in een ton
Weinig verschil met een charter van Martinair of Transavia, waar ik allebei vorig jaar nog mee gevlogen heb...

Dit jaar overigens bijbetaald om niet met een Turkse maatschappij te hoeven vliegen. Ik ben niet snel bang en ik weet dat problemen bij elke maatschappij voor kunnen komen (mijn klm-vliegtuig is ooit teruggekeerd op weg naar de tussenstop waar ik op zou stappen omdat de motoren één voor één uitvielen...), maar het aantal problemen bij onur gaat me te ver, en vooral het feit dat ze het bagatelliseren.

Als ze er nou van geschrokken waren, of het serieus namen en er aan werkten, maar nee, ze klagen de autoriteiten aan die de veiligheid moeten waarborgen. Nou, sorry, maar dat gaat mij te ver. Daarnaast speelt het niet alleen in Nederland, en dat zegt voor mij genoeg. Als er economische belangen zouden spelen (zoals hierboven ergens geopperd) dan zou dat geen weerslag hebben op bijvoorbeeld Duitsland, maar ook daar heeft het een vliegverbod gehad...

Ik vlieg lekker met martinair.
pi_29365895
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 18:19 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
de Onur Air stewardessen in actie
Niet onaardig. Maar de stewardessen van ČSA vind ik toch leuker.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 13:00:44 #24
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_29464428
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 21:04 schreef Carineke het volgende:

En daarbij, nu Onur Air zo in de media staat, worden ze dubbel gecontroleerd, van het kleinste mankementje zal die niet opstijgen.

(nu hoop ik geen negatieve reacties te krijgen, anders word ik weer bang )
Er mogen 8 mankementjes aan het vliegtuig zijn en dan nog mag het gewoon de lucht in. Pas bij 9 blijft vliegtuig aan de grond. Dit is tenminste bij KLM zo, kan me niet voorstellen dat chartervluchten hier strengere regels voor hebben.
pi_29482228
Nou, hier ben ik weer, gisteren teruggekomen van een reis naar Alanya, met Onur Air...
En zoals je ziet heb ik het overleefd. Ik was ook bang om ermee te vliegen, vooral omdat mensen (zoals hier) het gaan beoordelen zonder ermee gevlogen te hebben.
De mensen waren vriendelijk, we hebben eten gekregen en drinken zoveel je wou, er was zelf een televisie die aantoonde hoe ver het nog was, en hoe hoog we vlogen, hoe snel en hoe koud het buiten was (Op 10 km is dat ongeveer -48°). Voor de rest geen problemen gehad, we zouden hevige turbulentie krijgen heeft de piloot omgeroepen, maar die heeft ie steeds feilloos omzeild.
Zodoende flipte ik ook telkens bij het instappen, ook uit schrik, maar laterhand besefte ik wel dat het allemaal voor niks was. We hadden wel wat vertraging, bij de heenreis een uur en de terugreis half uur, maar we waren niet de enige want andere belgen in ons hotel vlogen met Martinair, en zij hadden 6 uur vertraging. Wel een beetje het gevoel van sardientjes in een blik, maar dat is zo met alle chartervluchten.

Groetjes
Carine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')