Opgeruimd en acties ondernomen.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Acties zullen worden ondernomen.
Dat scheelt dan weer in opruimen van mijn kant. Merci.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef DutchTrain het volgende:
Opgeruimd en acties ondernomen.
Do tell! Wie is geband???quote:Op maandag 27 februari 2006 10:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Opgeruimd en acties ondernomen.
Ah, ik nog niet zo te zien, ik heb zeker gevoel voor humorquote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:55 schreef shmoopy het volgende:
Goedemorgen, het is weer maandag, en de eerste bans van deze week zijn voorrrrr....
CherrymoonTraxx en DiegoArmandoMaradona, weekban TRV wegens doorgaan met sc na diverse waarschuwingen.
Zodra TS kennis heeft genomen van jouw behulpzame posts zal een slotje volgen.quote:
Ik dacht achteraf, nu kan ik hem/haar ook net zo goed ff advies geven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zodra TS kennis heeft genomen van jouw behulpzame posts zal een slotje volgen.
Staat meteen ook een stuk vriendelijker dan alleen een link naar een ander topic.quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik dacht achteraf, nu kan ik hem/haar ook net zo goed ff advies geven.![]()
Idd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 07:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Staat meteen ook een stuk vriendelijker dan alleen een link naar een ander topic.
Dat is een kwestie van tijd / gewenning. Als er meer centrale topics zijn dan vult het ook wat beter op.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef Douwe het volgende:
Dit is niet echt handig zo, nu moet ik naar beneden scrollen voor een groot deel van de topics met nieuwe reacties
Klopt. Maar men wilde een scheiding aanbrengen in centrale topics en gewone topics.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
Tja. Dat het went wil nog niet zeggen dat het beter is.
Op voorhand kan ik een heleboel voordelen noemen en een aantal nadelen. Maar laten we eerst eens afwachten hoe dit systeem in de praktijk werktquote:Op maandag 6 maart 2006 22:46 schreef k_man het volgende:
Tja. Dat het went wil nog niet zeggen dat het beter is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |