Ik zou graag hulp krijgen bij het vinden van goedkope tickets voor mijn reis naar Canada! Hieronder heb ik voor de behulpvaardigen onder jullie (en mensen met bijv. ervaring) de specificaties opgeschreven:
In de tweede week van mei (maakt niet uit welke dag, welk uur) wil ik vertrekken naar Canada.
Ik ga een kleine 3 maanden backpacken daar, en ik wil beginnen in Quebec of Ontario, in een stad op de lijn met Toronto, Ottawa, Montreal en Quebec. Na twee maanden, in de eerste 5 dagen van juni, maakt wederom niet uit welke dag of welk uur, wil ik vanuit een van deze steden naar Calgary vliegen. Mijn vlucht terug naar Nederland wil ik vanuit Vancouver doen in de laatste week van Juli.
Ik wil deze 3 vliegtickets zo voordelig mogelijk boeken. Eens had ik een site waarbij je rondvluchten kon vinden (heel aan het begin van het canada plan) maar ik heb deze niet bij mn favorieten gestopt en tussendoor is mn geschiedenis gewist. Het kon toen voor rond de 1500 euro. Nu vind ik de heenreis niet eens voor onder de 900...
HELP MIJ!
thanks