Maar nu ik zelf bij vluchtzoeker die data, die plaatsen en united invul komt hij op 'geen vluchten gevonden' uit?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:25 schreef killerb het volgende:
Woooow jaguarized! Dat zijn de prijzen die ik wil horen. Top man! Thanks
Denk dat het niet uitmaakt, je boekt toch via internet neem ik aan? Ik kom zelfs uit op 204 dollar en daar zijn er best veel van, zo genaamde sale tickets. Ik vind ze voor korte termijn en lange termijn. Dus als TS goed oplet, zit hij voor een prikkie in Calgary!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:29 schreef Jaguarized het volgende:
BR, is die 293 euro nog naar beneden te krijgen als je in Canada zelf boekt? In Montreal bv?
Volgens mij is die 81 euro alles, behalve de reserveringskosten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:50 schreef Jaguarized het volgende:
Bedenk wel dat je naast die 81 euro wel een hele partij aan secutax bij krijgt? Of doet Canada dat niet meer?
Ik krijg dat niet voor elkaar hoor, ook niet bij vluchtzoeker. Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 07:01 schreef Jaguarized het volgende:
658,17 + 293 is toch nog een goedkopere optie.
Ja ik zie niks over de service.quote:
Dat dacht ik dus ook toen de KLM bij de incheck de nooduitgangstoelen voor me had gereserveerd. Had het zelf gezien bij de incheck zuilen. Zat ik steeds 1 rij achter...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:21 schreef killerb het volgende:
Een lange vlucht is inderdaad een soort ritme waar je in moet komen. Je zou even op de website van united moeten kijken of het mogelijk is om van te voren in te checken en je stoel te selecteren.
Bij KLM kan dit 24/36 uur van tevoren en dan heb je praktisch altijd een nooduitgang stoel.
Is mij tot nu toe altijd gelukt met die lange vluchten.
(ik ben de "echte" killerb, heb me account uitgeleend)
De stoelindeling was ws anders. Bovendien heb ik zelf gezien hoe die vent die stoelen aanklikte.quote:
Ik ging even surfen voor dat 'allo stop' gebeuren, want toen ik naar de treinprijzen keek vroeg ik me af of de gewone Canadees wel met de trein reist. Toen stuitte ik op dit:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 05:18 schreef BushRanger het volgende:
Nog een tipje... Als je tussen Montreal en Quebec City en Montreal en Toronto goedkoop wil reizen, dan moet je Allo Stop bellen. Zij zijn een bureau dat automobilisten aan lifters koppelt. Zo betaal je voor Montreal naar Quebec City 24 dollar. 10 dollar gaat naar Allo Stop en de 14 naar de automobilist. Kortere stukken op dit traject kan ook. Telefoonnummer: 514 985 3044
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |