Wat voor laptop heb je gekocht?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:54 schreef Douwe het volgende:
Ik heb dit jaar nog geen enkele kiwi gegeten!
Ik heb een nieuwe laptop. Iemand een Dell kopen waarvan het toetsenbord niet meer functioneert?
Een Toshiba. Net zo groot als mn Dell, wederom 12", alleen iets zwaarder omdat hier een CD brander/DVD speler combi in zit, evenals een SD kaart lezerquote:Op maandag 6 maart 2006 01:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je gekocht?
Om even te reageren op de TT wat refereert naar een boek:
Zie! Jij kan het ook niet. Volgens mij zijn die boomerangs gewoon een soort van urban legens, alleen dan niet urbanquote:Boemerangs: vroeger was ik er nooit goed in, het ding kwam nooit terug.
Maak je hier nou een vreselijk perverse opmerking?quote:Kiwi's: ook nog niet van geproefd, zowel de vrucht als het vrouwelijk schoon.
Droomprijzen. Waarom moet die accijns hier ook zo vreselijk hoog zijn? In Nederland betaal je zelfs al een stuk meer voor dieselquote:Kilometers: ik dacht dat we veel hadden afgelegd vorige week maar het viel reuze mee, de benzine is hier ook erg goedkoop, 70-80 eurocent per liter omgerekend.
Ik heb een laptop zodat ie makkelijk mee kan... 14"is groot en lomp, 15 of 17" al helemaalquote:
Zijn er geen mooie schonen dan?quote:Neuh geen perverse opmerking maar ik heb bijna het gevoel dat ik hier in de studentenflat de enige ben die nog niet gescoord heeft.
In welke studentenflat woon je ? En waar studeer je precies ?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:33 schreef Jaguarized het volgende:
Neuh geen perverse opmerking maar ik heb bijna het gevoel dat ik hier in de studentenflat de enige ben die nog niet gescoord heeft.
Kan gebeuren joh. Er zijn hiervoor pas 70 delen geweest.quote:Op maandag 6 maart 2006 02:36 schreef FrietSaus7 het volgende:
Cool, had dit topic nog niet gezien...
Ik heb de stad voorverkend en ik moet zeggen, ik ben het eens met k_man. In dit specifieke geval dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef k_man het volgende:
Kutstad heb ik nooit gezegd. Er is gewoon niet zo veel aan, er zijn veel leukere steden in Europa.
Das weer goedkoper dan de duurdere smoothies van de AH.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:52 schreef Hik het volgende:
Ik drink tegenwoordig kiwi's uit de sapcentrifuge...![]()
Ik laat het haar liever aan den lijve ondervinden.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:58 schreef Hik het volgende:
Ik kan wel een ooggetuigenverslag leveren als ze daar behoefte aan heeft...![]()
Dit klinkt erg fout voor een ex, moet ik zeggen...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik laat het haar liever aan den lijve ondervinden.
Geen ex.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:50 schreef Hik het volgende:
Dit klinkt erg fout voor een ex, moet ik zeggen...![]()
Owwww.... das iets heel anders inderdaad!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geen ex.Jeugdliefde had ik het over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |