Daarover mag je FAQ er op naslaan.. gaan we het hier weer verder hebben over Boemerangs, bromvliegen, kiwi's en kilometersquote:
Zie: http://www.gel-boomerang.com/instructions/quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef Douwe het volgende:
Ik kan nog steeds niet met een boomerang overweg
quote:Op zondag 5 maart 2006 15:01 schreef Douwe het volgende:
Ja, het lijkt allemaal wel makkelijk. In werkelijkheid komt de boomerang never nooit meer terug
Ik heb nog nooit zo'n ding in m'n handen gehad en dat lijkt me ook beter voor mijn omgevingquote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Douwe het volgende:
Ja, lijkt me verstandig.Is het jou ooit gelukt
Die heb ik gelezen uiteraard.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daarover mag je FAQ er op naslaan.. gaan we het hier weer verder hebben over Boemerangs, bromvliegen, kiwi's en kilometers
Nee. Zit ik er ver naast?quote:
Eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die heb ik gelezen uiteraard.Mijn punt blijft dat als het gaat om een gesprek tussen twee personen in een slowchat en het gaat over reizen en het zijn maar een paar berichten, dat je er niet zo'n punt van moet maken. Dat CMT en DAM pagina's er mee vullen is iets compleets anders.
UIO zou zeggen: alleen een linkje geven is ook zo onvriendelijk.
En ik gaf nog wel een linkje naar een post van UIOquote:Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef Jaguarized het volgende:
UIO zou zeggen: alleen een linkje geven is ook zo onvriendelijk.
Bijna...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:37 schreef Douwe het volgende:
Ah, jij bent zo'n gespierde beachboy die zich staat uit te sloven als de dames kijken?
Ik twijfel nog even welke van de twee ik nou in m'n sig zal zettenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef k_man het volgende:
DT is een beachboy die staat te kijken als gespierde dames zich uitsloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |