ja, als we zo gaan beginnen is Hik ook een reisnaam:quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:01 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dan is 'Douwe' ook een reisnaam. Douwe betekend witte duif oid, en duiven zitten over het algemeen niet stil. Reislustige beesten, dus 9-)
Hier gaan de Rolling Stones optreden, kaartjes 22 euro = 40 dollar. Ik meende in The Domain, grootste park van Auckland. Kan ze net niet zien vanuit mijn raam.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef flipsen het volgende:
Shit! Ik zag al een flink podium op het poloveld (zo'n beetje naast mijn huis), maar wist niet wie er zou optreden... Overmorgen Oasis dus! Dat wordt herrieMisschien toch nog maar een kaartje proberen te ritselen...
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:54 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat spreek je toch uit als Jaguar reist?![]()
ik ben op hun concert in Rio geweest (op de Copacabana !)quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier gaan de Rolling Stones optreden, kaartjes 22 euro = 40 dollar. Ik meende in The Domain, grootste park van Auckland. Kan ze net niet zien vanuit mijn raam.
Goed, ik edit mijn post van een paar pagina's terug welquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:05 schreef qwerty_x het volgende:
ik bedoel maar
oftewel we zijn allen gezegend met een reisnaam
of we het nou leuk vinden of niet
Dat lijkt me een mooie locatie voor een concert.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
ik ben op hun concert in Rio geweest (op de Copacabana !)
zeer aan te raden: kaartjes kopen !
Jij bent overmorgen in BsAs?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:00 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
vraag je of ze het wat rustig aan willen doen
ik wil wel kunnen slapen overmorgen !
daar twijfel ik niet aan !quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef flipsen het volgende:
Bier!
Mijn principe was dat ik mijn icoon niet opnieuw ging uploaden en mijn kruisje wel best vond. Helaas is het kruisje inmiddels verdwenen en werd het wel erg kaal. Dus... helaas... Ik moest wel...quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Douwe het volgende:
flipsen, wat is er met je principes gebeurd? Je hebt een user-icon!
Over bier gesproken. Wat is nu een typisch Argentijns biertje. Quilmes?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef flipsen het volgende:
Bier!
Quilmes is Argentijns, Isenbeck ook en is net iets lekkerder naar mijn bescheiden mening... Enne, Heineken is ook behoorlijk Argentijns inmiddels, net als Bud, je ziet het overalquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:26 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Over bier gesproken. Wat is nu een typisch Argentijns biertje. Quilmes?
Ga namelijk over een paar weken een WK bierproeverij organiseren (het wijnproeven hadden we al vaak genoeg gedaan). Dus ik ben voor de eerste rond op zoek naar bier uit Argentinië, Ivoorkust en Servië-Montenegro.![]()
nu gaan we even heerlijk zout in de wonden gooien:quote:
Ja Onur vliegt nog gewoon zover ik weet. Ze hebben een eigen website: http://www.onurair.nl/site/default.asp.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef Dandilion het volgende:
laat ik het maar hier posten:
vliegt ONUR air nou wel of niet vanuit Nederland???
Omdat er was toch sprake van slechte maatschappij of zo?? weet ff niet meer!
Ik heb namelijk wel intersse in een boot cruise vanuit Bodrum, maar vliegt met onur air.. of corendor.
help wnted
ach ja, smaken verschillenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef DutchTrain het volgende:
Brazilian beer test#1- Cintra #2- Bavaria #3- Antarctica #4- Bohemia #5- Heineken #6- Brahma #7- Nova Schin #8- Skol
![]()
Een vriend van me gaat trouwen met een Brasileńa (the lucky bastard) en hij verd'oist' alles gewoonquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef qwerty_x het volgende:
[1-10]
aan de andere kant: je hebt zeker gelijk wat betreft je eerste opmerking, maar zelfs Argentijnen die het echt proberen, stuiten op problemen. En dus, wederom, waarom ?
jijzelf bijvoorbeeld: begrijp jij gesproken portugees ?
Geen idee, maar het schijnt dat Duitsers ook veel meer moeite hebben Nederlands te begrijpen dan andersom.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef qwerty_x het volgende:
oftewel: waarom hebben Argentijnen zoveel problemen met het verstaan van portugees en andersom veel minder
Die DutchTrainquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:41 schreef DutchTrain het volgende:
En dan gaan we weer ontopic verder met de volgende vragenwie gaan er nog meer naar Salou ? wat gaan we daar doen ? wat moet je volgens jou zeker wel en niet doen ? ... ... en hoe was het ?
![]()
DT gaat naar Salou!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 05:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Doet dat even via MSN.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef qwerty_x het volgende:
nou we het er toch (niet) over hebben:
waarom hebben brazilianen weinig moeite met Argentijnen die spaans spreken,
maar in Buenos Aires een biertje bestellen in het portugees is al een heilloze operatie
Dus je gaat je ondertitel updaten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:32 schreef DutchTrain het volgende:
Er zijn van die dagen dat je niet zomaar wat in moet voeren in vliegwinkel.nl en er vervolgens achter komen dat je van 24 - 30 april voor ¤ 384,- een retourtje NYC kan krijgen![]()
29 mei dit jaar, omdat er ooit in een bepaalde roman is geschreven dat zondagen rustdagen zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:42 schreef DutchTrain het volgende:
Koninginnedag is toch op 30 april?
Een normale vlucht vanuit de VS vertrekt altijd 's avonds, dus je komt pas op 1 mei aan
En ja, ik probeer vaak genoeg om op 30 april niet in NL te zijn. Maar aan de andere kant is het wel iets typisch Hollands.
Ik ben in ieder geval niet zo hypocriet om te zeggen dat Koninginnedag niets bijzonders is om vervolgens naar dansende Indianen in Verweggistan te gaan kijken en bij elke verjaardag te vertellen dat dat pas cultuur / folkore is
Een hele maand uitgesteldquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:05 schreef Douwe het volgende:
29 mei dit jaar, omdat er ooit in een bepaalde roman is geschreven dat zondagen rustdagen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |