Ze zijn toch overgenomen door een andere ? (Lufthansaquote:Op woensdag 8 maart 2006 05:05 schreef k_man het volgende:
Tegen de tijd dat je wilt gaan zijn ze vast weer een keer failliet.
Het wordt Tonga.quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:48 schreef Douwe het volgende:
Jag: Dat is 'maar' 230 euro, maar je moet wel om 5:25 van AKL vertrekken
Maaaaaaarrrrrr, je hebt wel een inheemse maatschappij te pakken. Aerolinas Argentinas kan ook, maar die vragen ¤320...
En wat heeft dat geintje nou gekost?quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:18 schreef Douwe het volgende:
Trouwens! Net een vliegticket naar Athene geboekt voor begin april Was een ticket sale van Swiss International Airlines... daar móet je gebruik van maken he
Veel plezier dan maar alvastquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het wordt Tonga.Maar 5.25 = 4.25 aanwezig = nog vroeger een shuttle pakken.
Ik ben nu al een uur van plan om op de fiets te stappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:35 schreef Hik het volgende:
Jeetje jongens. Wat een petweer vandaag. Tijd om te reizen.
Geweldig woord "pet". Ga het onmiddellijk gebruiken![]()
Gelukkig kon je door filtering van de centrale topics, het topic na 3 dagen en 10 uur nog makkelijk vindenquote:Overigens is het echt dramatisch gesteld met je vriendenkring als je via FOK moet vernemen dat iemand terug is van zijn 3-maanden-break: Iemand die naar Guatemala gaat?![]()
Als je af en toe de TRV-topics even scant op "Latijns Amerika" gaat dat vanzelf ja...quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:38 schreef DutchTrain het volgende:
Gelukkig kon je door filtering van de centrale topics, het topic na 3 dagen en 10 uur nog makkelijk vinden![]()
Als ik tenminste een hotel kan vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het wordt Tonga.Maar 5.25 = 4.25 aanwezig = nog vroeger een shuttle pakken.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:35 schreef Hik het volgende:
[
Wordt je nu net zo'n tutje als Lousewies?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:35 schreef Hik het volgende:
Geweldig woord "pet". Ga het onmiddellijk gebruiken![]()
quote:Op een veiling in London werd onlangs een fles wijn geveild. Heeeeeeeeel oude wijn. Uit welk jaar kwam deze wijn, hoeveel werd er voor betaald en van welk chateau was de wijn ?
http://www.christies.com/presscenter/pdf/03032006/03032006c.pdf ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:40 schreef flipsen het volgende:
Ja, wie weet het antword op de volgende vraag? Ik heb niet zoveel tijd om alle wijn pagina's door te bladeren...
[..]
Da's in NY, niet in London volgens mij?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
http://www.christies.com/presscenter/pdf/03032006/03032006c.pdf ?
Maar ik vraag me af of deze bedoeld wordt...quote:Working with London-based Antique Wine Company, a collector in the U.S. has just acquired a bottle of 1787 Chateau d'Yquem for $90,000, thus making it the world's most expensive bottle of white wine. The former record was also a bottle of Yquem, vintage 1784, bought in London in 1986 for £36,000 ($62,500). The record-breaking bottle was sourced from a cellar in France. Confirming its star status, the 1787 Yquem will cross the Atlantic by private jet to find its new cellar. The most expensive bottle of wine ever is also from the 1787 vintage but is a red Lafite-Rothschild sold at an auction in London in December 1985 for £105,000 ($182,000).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |