inderdaad, wat een geweldige aflevering werd het door Paul en Owen. en die soestdijkfilm van vorig jaar, robert ten brink had het niet meer van het lachen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
In de wereld draait door was Paul Groot Briljant. Uniek talent
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Xrenity het volgende:
Koefnoen
Mooi avondje, precies na Paul de Leeuw dit
In DWDD was daar ook een kort fragment van. De Cock leek inderdaad wat minder, maar de stem werd goed nagedaan. Vledder leek beter maar had gewoon de stem van Owen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
In de Metro (of was het de Sp!ts?) stond gisteren een foto van De Cock, Vledder en Prins.
Vledder (Schumacher) leek erg goed, net als Prins (Krijgsman).
De Cock (Groot) leek weer wat minder.Maar misschien lag dat wel aan de foto...
Die van gisteren!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
In welke aflevering van DWDD was dat dan?
Dan kan ik het ff online terugkijken...
weet ik is Joop v Zijl.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die linker is echt
zeker, toppie zoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Xrenity het volgende:
Koefnoen
Mooi avondje, precies na Paul de Leeuw dit
Het leek net alsof Paul indirect Mathijs Nieuwkerk persifleerde. Hij had hetzelfde kapsel en dezelfde soort kleding, incl bovenste knopen vd blous los.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:51 schreef Trancelocator het volgende:
Paul Groot was meesterlijk in De wereld draait door.![]()
Nou, vreselijk, ik zal ervan wakker liggen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
Teirng man het is al 21.02, en de reclame is maar net begonnen. Geen goede beurt zo.
Tis gewoon irritant, net zoals een trein die 5 minuten te laat is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, vreselijk, ik zal ervan wakker liggen...![]()
Dat is weinig 6 afleveringen maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk! Jammer, dat het maar 6 afleveringen worden!
Lig ik ook niet wakker van...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis gewoon irritant, net zoals een trein die 5 minuten te laat is.
In het najaar nog 10quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk! Jammer, dat het maar 6 afleveringen worden!
Word toch door de AVRO uitgezonden Koefnoenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:06 schreef pberends het volgende:
Afleveringen komen zeker niet online omdat onsche commerciele jongens het zonodig op dvd willen verkopen?
martin van waardenbergquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
Die gast van Praxis reclame!
Schnabbel jugend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
edit: Gamma.
Ja, dat is Paul Groot.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef amaranta het volgende:
Is dat Stan uit GTST?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Yildiz het volgende:
ík heb het laatste woord, ik blijf geen clichés ophoesten
Idd, een geweldige aflevering !!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Toad het volgende:
Geweldige aflv.!
Ik heb werkelijk nog nooit langer dan 5 minuten van 1 baantjes aflevering gezien.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
Zo zie je eigenlijk hoe suf dat Baantjer is.
Beter juist, liever een goede 30 minuten dan een matige 45 minuten.quote:
Wij geven elke keer een baantjer dvdset cadeau aan de man van mijn vriends moeder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit langer dan 5 minuten van 1 baantjes aflevering gezien.
Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Beter juist, liever een goede 30 minuten dan een matige 45 minuten.
Mee eens,quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
Boris Dittrich en Wiegel moeten ze vaker nadoen,
Komt goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef Manu82 het volgende:hoop wel dat ze weer op internet komen te staan
die stem van freek lijkt wel weer goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
Boris Dittrich en Wiegel moeten ze vaker nadoen, ik vond Freek alleen niet zo.
wat kan jij janken man, net als in het koppensnellers topicquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Tis gewoon schijt. Zet in de gids dan 21.05.
Uit welk hol kom jij?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef amaranta het volgende:
Is dat Stan uit GTST?
Het wordt vast wel herhaald de komende weekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef maril het volgende:
Geweldige afl. vind jammer dat ik het niet heb opgenomen.had ik het morgen mijn moeder als Baatjer fan op kunnen tracteren( vond dat snabbeltour van de nosjournaal de hele tijd zo,n lekkere sneer)
Zondagavond rond 22.00 uur.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:17 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Het wordt vast wel herhaald de komende week
Ga volgende wek weer kijken..quote:
Vond ik een beetje afgezaagdquote:Op zondag 5 maart 2006 00:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ga volgende wek weer kijken..Vond het vooral grappig dat de vrouw van baantjer op de meest ongelegen tijdstippen tevoorschijn kwam..
![]()
Ik vond Wiegel niet lijken. Duisenberg ook niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
Boris Dittrich en Wiegel moeten ze vaker nadoen, ik vond Freek alleen niet zo.
Die donner ja! die was geweldig!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond Wiegel niet lijken. Duisenberg ook niet.
Bonnie was briljant.
Reclamespotjes waren super: White Power maar vooral 13 x Donner - die Katie Melua persiflage
Hoe moest dat God Lof liedje nou ook al weer?quote:
Ja, die wil ik echt weer eens horen. Die was geweldig!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe moest dat God Lof liedje nou ook al weer?
Het eindigde met:
God Lof, God Lof.
Soms komt hij heel tof,
gezellig terug van proefverlof.
(op het deuntje van "Sex bomb")
volgens mij is het online nog te bekijken en misschien word het nog herhaaldquote:Op zondag 5 maart 2006 00:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, die wil ik echt weer eens horen. Die was geweldig!
jaquote:Op zondag 5 maart 2006 00:45 schreef SCH het volgende:
Reclamespotjes waren super: White Power maar vooral 13 x Donner - die Katie Melua persiflage
jack is al weer meer gedaaldquote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef pberends het volgende:
Koppensnellers: 0,6 miljoen kijkers (voorheen bij VARA 2,4 miljoen)
De Leeuw: 1,2 miljoen kijkers
Koefnoen 0,8 miljoen (dat kan hoger)
Maar dat was puur om Baantjer volledig de grond in te bashen. Dat is in werkelijkheid ook zo langdradig.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:58 schreef Repeat het volgende:
Die Donner. echt geweldig gedaan
Vond Baantjer op een gegeven moment wel te lang gaan duren, hoewel het wel grappig was. Maar gelukkig dat het er volgende week niet meer is
Ik weet niet of je dat doorgehad hebt maar de afleveringen hebben tot nu toe altijd online gestaan. Misschien niet zo lang als jij dat wilde, ze staan er altijd de week na de uitzending op. En zo commercieel zijn ze nou ook weer niet, of heb jij al een Koefnoen-dvd thuis liggen? Naar mijn weten wachten ze daarmee tot ze een dvd met alleen maar goede fragmenten kunnen maken. Dus niet van ieder seizoen een dvd zoals dat bij andere programma's wel eens gebeurt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:06 schreef pberends het volgende:
Afleveringen komen zeker niet online omdat onsche commerciele jongens het zonodig op dvd willen verkopen?
Zeg schatje, aan de PO betalen we gewoon mee hoor. Aan RTL of Talpa niet. Als Koefnoen zaterdag wordt uitgezonden en zondag herhaald verwacht ik gewoon dat het maandag online staat en dat voor een half jaar lang ofzo. Dat ze het daarna eraf halen omdat ze een dvdtje willen uitbrengen mag best, maar ze moeten niet zo miereneukerig doen. Vorig seizoen zijn er een aantal afleveringen nooit online geweest. Anders stappen ze maar over naar de commercieëlen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:14 schreef fantesstic het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat doorgehad hebt maar de afleveringen hebben tot nu toe altijd online gestaan. Misschien niet zo lang als jij dat wilde, ze staan er altijd de week na de uitzending op. En zo commercieel zijn ze nou ook weer niet, of heb jij al een Koefnoen-dvd thuis liggen? Naar mijn weten wachten ze daarmee tot ze een dvd met alleen maar goede fragmenten kunnen maken. Dus niet van ieder seizoen een dvd zoals dat bij andere programma's wel eens gebeurt.
Als je het zo graag vaker wilt zien, neem het dan gewoon op. Dan kan je het ook bewaren voor het nageslacht![]()
Ja, een leuke aflevering.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:38 schreef MadGuy het volgende:
Wat was Baantjer sterk zeg.
Ik vond het sowieso een toffe aflevering.
Morgen hier maar even kijken.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Grote kans dus dat de aflevering online komt te staan ? Ik wil nml ook wel heel graag Verhagen vs Bos zien vanavond
Tof.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
Vanavond is de herhaling.
quote:
Jahquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
Ik weet trouwens een goed idee voor de heren van Koefnoen. Doe net zoals ze Baantjer hebben nagedaan gewoon Koppensnellers van Spijkerman na, met alle Jack Spijkerman en Peter Heerschop cliché aantoe. Dat zou pas lachen zijn.
Spijkerman is al eens een keer in Koefnoen gepersifleerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:17 schreef Repeat het volgende:
Ik moet toegeven dat Jensen wel erg grappig gedaan werd bij spijkerman, met dat jasje en die lachband![]()
![]()
Maar als ze spijkerman en die heerschop bij koefnoen zouden doen zou dat helemaal geweldig zijnIk weet alleen niet of ze dat aandurven?
echt? Ookal nadat ie naar talpa was gegaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Spijkerman is al eens een keer in Koefnoen gepersifleerd.
hij is ook al es gedaan bij de televizierringuitreiking , toen kopspijkers won, hadden ze een filmpje van Paul als Jack. Mocht Jack nog raden wie t was ookquote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Spijkerman is al eens een keer in Koefnoen gepersifleerd.
nee...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
echt? Ookal nadat ie naar talpa was gegaan?
Volgens mij was Jack toen al weg bij de Vara (en dus al bij Talpa). Ik kan me herinneren dat Owen hem toen speelde en rondreed in een golfcart. En maar gek doen met een grote houten hamer.quote:
Nee. Koppensnellers is ook pas dit jaar begonnen. Als het goed is zat die Spijkerman-sketch in de eerste aflevering van vorig seizoen. Helaas geen beelden van bewaard.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef swentibold het volgende:
owdie was k ff vergeten dan.. maar was koppensnellers toen al begonnen .. nee toch ?
Klopt!!!!, en John de Mol speelde mee volgens mij gespeeld door Eric v Muiswinkel.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij was Jack toen al weg bij de Vara (en dus al bij Talpa). Ik kan me herinneren dat Owen hem toen speelde en rondreed in een golfcart. En maar gek doen met een grote houten hamer.
En meezingen met die Donner hè dit keer! Gekkenhuis!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt!!!!, en John de Mol speelde mee volgens mij gespeeld door Eric v Muiswinkel.
overigens voor degene die het nog eeen keer willen zien of die het niet hebben gezien
zometeen de herhaling om 22.10
Ik vind de Baantjer-parodie nog net iets beterquote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan dat Donner-stuk niet vast voor tv-fragment van het jaar worden genomineerd?![]()
.
Owen en Paulquote:
ik vind De Cock 100 keer beterquote:
Dat is wel fijn dat je al de volgende avond de herhaling kan kijken op een mooie tijd 22.00quote:Op zondag 5 maart 2006 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gister deels gezien, dus even het begin meepakken
het zijn die kleine kwinkslagen die het zo briljant makenquote:
Inderdaad, het blijft leukquote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk ook de tweede keer en lig weer in een deuk.
ik ookquote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
*meldtquote:Op zondag 5 maart 2006 22:33 schreef tong80 het volgende:
die is ook geweldig jaquote:
Blijft geweldig hèquote:Op zondag 5 maart 2006 22:31 schreef borisz het volgende:
ik kijk het nu voor de 2de keer, blijft nog steeds meesterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |