inderdaad, wat een geweldige aflevering werd het door Paul en Owen. en die soestdijkfilm van vorig jaar, robert ten brink had het niet meer van het lachen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
In de wereld draait door was Paul Groot Briljant. Uniek talent
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Xrenity het volgende:
Koefnoen
Mooi avondje, precies na Paul de Leeuw dit
In DWDD was daar ook een kort fragment van. De Cock leek inderdaad wat minder, maar de stem werd goed nagedaan. Vledder leek beter maar had gewoon de stem van Owen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:39 schreef Bupatih het volgende:
In de Metro (of was het de Sp!ts?) stond gisteren een foto van De Cock, Vledder en Prins.
Vledder (Schumacher) leek erg goed, net als Prins (Krijgsman).
De Cock (Groot) leek weer wat minder.Maar misschien lag dat wel aan de foto...
Die van gisteren!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:44 schreef Bupatih het volgende:
In welke aflevering van DWDD was dat dan?
Dan kan ik het ff online terugkijken...
weet ik is Joop v Zijl.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:33 schreef jorienvdherik het volgende:
die linker is echt
zeker, toppie zoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:20 schreef Xrenity het volgende:
Koefnoen
Mooi avondje, precies na Paul de Leeuw dit
Het leek net alsof Paul indirect Mathijs Nieuwkerk persifleerde. Hij had hetzelfde kapsel en dezelfde soort kleding, incl bovenste knopen vd blous los.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:51 schreef Trancelocator het volgende:
Paul Groot was meesterlijk in De wereld draait door.![]()
Nou, vreselijk, ik zal ervan wakker liggen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef pberends het volgende:
Teirng man het is al 21.02, en de reclame is maar net begonnen. Geen goede beurt zo.
Tis gewoon irritant, net zoals een trein die 5 minuten te laat is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, vreselijk, ik zal ervan wakker liggen...![]()
Dat is weinig 6 afleveringen maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk! Jammer, dat het maar 6 afleveringen worden!
Lig ik ook niet wakker van...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis gewoon irritant, net zoals een trein die 5 minuten te laat is.
In het najaar nog 10quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk! Jammer, dat het maar 6 afleveringen worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |