Morgen hier maar even kijken.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Grote kans dus dat de aflevering online komt te staan ? Ik wil nml ook wel heel graag Verhagen vs Bos zien vanavond
Tof.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:59 schreef pberends het volgende:
Vanavond is de herhaling.
quote:
Jahquote:Op zondag 5 maart 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
Ik weet trouwens een goed idee voor de heren van Koefnoen. Doe net zoals ze Baantjer hebben nagedaan gewoon Koppensnellers van Spijkerman na, met alle Jack Spijkerman en Peter Heerschop cliché aantoe. Dat zou pas lachen zijn.
Spijkerman is al eens een keer in Koefnoen gepersifleerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:17 schreef Repeat het volgende:
Ik moet toegeven dat Jensen wel erg grappig gedaan werd bij spijkerman, met dat jasje en die lachband![]()
![]()
Maar als ze spijkerman en die heerschop bij koefnoen zouden doen zou dat helemaal geweldig zijnIk weet alleen niet of ze dat aandurven?
echt? Ookal nadat ie naar talpa was gegaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Spijkerman is al eens een keer in Koefnoen gepersifleerd.
hij is ook al es gedaan bij de televizierringuitreiking , toen kopspijkers won, hadden ze een filmpje van Paul als Jack. Mocht Jack nog raden wie t was ookquote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Spijkerman is al eens een keer in Koefnoen gepersifleerd.
nee...quote:Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
echt? Ookal nadat ie naar talpa was gegaan?
Volgens mij was Jack toen al weg bij de Vara (en dus al bij Talpa). Ik kan me herinneren dat Owen hem toen speelde en rondreed in een golfcart. En maar gek doen met een grote houten hamer.quote:
Nee. Koppensnellers is ook pas dit jaar begonnen. Als het goed is zat die Spijkerman-sketch in de eerste aflevering van vorig seizoen. Helaas geen beelden van bewaard.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:40 schreef swentibold het volgende:
owdie was k ff vergeten dan.. maar was koppensnellers toen al begonnen .. nee toch ?
Klopt!!!!, en John de Mol speelde mee volgens mij gespeeld door Eric v Muiswinkel.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:29 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij was Jack toen al weg bij de Vara (en dus al bij Talpa). Ik kan me herinneren dat Owen hem toen speelde en rondreed in een golfcart. En maar gek doen met een grote houten hamer.
En meezingen met die Donner hè dit keer! Gekkenhuis!quote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt!!!!, en John de Mol speelde mee volgens mij gespeeld door Eric v Muiswinkel.
overigens voor degene die het nog eeen keer willen zien of die het niet hebben gezien
zometeen de herhaling om 22.10
Ik vind de Baantjer-parodie nog net iets beterquote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan dat Donner-stuk niet vast voor tv-fragment van het jaar worden genomineerd?![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |