Beter juist, liever een goede 30 minuten dan een matige 45 minuten.quote:
Wij geven elke keer een baantjer dvdset cadeau aan de man van mijn vriends moeder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit langer dan 5 minuten van 1 baantjes aflevering gezien.
Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Beter juist, liever een goede 30 minuten dan een matige 45 minuten.
Mee eens,quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
Boris Dittrich en Wiegel moeten ze vaker nadoen,
Komt goed.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:06 schreef Manu82 het volgende:hoop wel dat ze weer op internet komen te staan
die stem van freek lijkt wel weer goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
Boris Dittrich en Wiegel moeten ze vaker nadoen, ik vond Freek alleen niet zo.
wat kan jij janken man, net als in het koppensnellers topicquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:05 schreef pberends het volgende:
Tis gewoon schijt. Zet in de gids dan 21.05.
Uit welk hol kom jij?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:32 schreef amaranta het volgende:
Is dat Stan uit GTST?
Het wordt vast wel herhaald de komende weekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef maril het volgende:
Geweldige afl. vind jammer dat ik het niet heb opgenomen.had ik het morgen mijn moeder als Baatjer fan op kunnen tracteren( vond dat snabbeltour van de nosjournaal de hele tijd zo,n lekkere sneer)
Zondagavond rond 22.00 uur.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:17 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Het wordt vast wel herhaald de komende week
Ga volgende wek weer kijken..quote:
Vond ik een beetje afgezaagdquote:Op zondag 5 maart 2006 00:43 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ga volgende wek weer kijken..Vond het vooral grappig dat de vrouw van baantjer op de meest ongelegen tijdstippen tevoorschijn kwam..
![]()
Ik vond Wiegel niet lijken. Duisenberg ook niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:46 schreef pberends het volgende:
Boris Dittrich en Wiegel moeten ze vaker nadoen, ik vond Freek alleen niet zo.
Die donner ja! die was geweldig!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond Wiegel niet lijken. Duisenberg ook niet.
Bonnie was briljant.
Reclamespotjes waren super: White Power maar vooral 13 x Donner - die Katie Melua persiflage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |