Ja, die wil ik echt weer eens horen. Die was geweldig!quote:Op zondag 5 maart 2006 00:49 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe moest dat God Lof liedje nou ook al weer?
Het eindigde met:
God Lof, God Lof.
Soms komt hij heel tof,
gezellig terug van proefverlof.
(op het deuntje van "Sex bomb")
volgens mij is het online nog te bekijken en misschien word het nog herhaaldquote:Op zondag 5 maart 2006 00:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, die wil ik echt weer eens horen. Die was geweldig!
jaquote:Op zondag 5 maart 2006 00:45 schreef SCH het volgende:
Reclamespotjes waren super: White Power maar vooral 13 x Donner - die Katie Melua persiflage
jack is al weer meer gedaaldquote:Op zondag 5 maart 2006 11:54 schreef pberends het volgende:
Koppensnellers: 0,6 miljoen kijkers (voorheen bij VARA 2,4 miljoen)
De Leeuw: 1,2 miljoen kijkers
Koefnoen 0,8 miljoen (dat kan hoger)
Maar dat was puur om Baantjer volledig de grond in te bashen. Dat is in werkelijkheid ook zo langdradig.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:58 schreef Repeat het volgende:
Die Donner. echt geweldig gedaan
Vond Baantjer op een gegeven moment wel te lang gaan duren, hoewel het wel grappig was. Maar gelukkig dat het er volgende week niet meer is
Ik weet niet of je dat doorgehad hebt maar de afleveringen hebben tot nu toe altijd online gestaan. Misschien niet zo lang als jij dat wilde, ze staan er altijd de week na de uitzending op. En zo commercieel zijn ze nou ook weer niet, of heb jij al een Koefnoen-dvd thuis liggen? Naar mijn weten wachten ze daarmee tot ze een dvd met alleen maar goede fragmenten kunnen maken. Dus niet van ieder seizoen een dvd zoals dat bij andere programma's wel eens gebeurt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:06 schreef pberends het volgende:
Afleveringen komen zeker niet online omdat onsche commerciele jongens het zonodig op dvd willen verkopen?
Zeg schatje, aan de PO betalen we gewoon mee hoor. Aan RTL of Talpa niet. Als Koefnoen zaterdag wordt uitgezonden en zondag herhaald verwacht ik gewoon dat het maandag online staat en dat voor een half jaar lang ofzo. Dat ze het daarna eraf halen omdat ze een dvdtje willen uitbrengen mag best, maar ze moeten niet zo miereneukerig doen. Vorig seizoen zijn er een aantal afleveringen nooit online geweest. Anders stappen ze maar over naar de commercieëlen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:14 schreef fantesstic het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat doorgehad hebt maar de afleveringen hebben tot nu toe altijd online gestaan. Misschien niet zo lang als jij dat wilde, ze staan er altijd de week na de uitzending op. En zo commercieel zijn ze nou ook weer niet, of heb jij al een Koefnoen-dvd thuis liggen? Naar mijn weten wachten ze daarmee tot ze een dvd met alleen maar goede fragmenten kunnen maken. Dus niet van ieder seizoen een dvd zoals dat bij andere programma's wel eens gebeurt.
Als je het zo graag vaker wilt zien, neem het dan gewoon op. Dan kan je het ook bewaren voor het nageslacht![]()
Ja, een leuke aflevering.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:38 schreef MadGuy het volgende:
Wat was Baantjer sterk zeg.
Ik vond het sowieso een toffe aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |