quote:I don't want to see the Republican Party ride to political victory on the Four Horsemen of Calumny - Fear, Ignorance, Bigotry, and Smear
Margaret Chase Smithquote:"My creed is that public service must be more than doing a job efficiently and honestly. It must be a complete dedication to the people and to the nation with full recognition that every human being is entitled to courtesy and consideration, that constructive criticism is not only to be expected but sought, that smears are not only to be expected but fought, that honor is to be earned but not bought."
En dan ook nog erbij: "Op jou reageer ik niet meer"quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:45 schreef RichardQuest het volgende:
Dit is dus een McCarthy-discussie.
Wel
Niet
Wel
Een ware eer om die status te hebben verworvenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan ook nog erbij: "Op jou reageer ik niet meer"
Ik heb hem al een tijdjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Een ware eer om die status te hebben verworven![]()
Nou ja, het helpt natuurlijk al flink als je de topics waarin hij verschijnt - elke keer als er de overheid naar zijn inzichten weer iets te verwijten valt - simpelweg negeert.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb hem al een tijdje. Maar dat lijkt hij alweer vergeten
.
censuur!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
De vorige was niet eens vol.
<klowjow>En ik gooi mijn eten ook wel eens weg, al zitten ze er in Afrika om te springen</klowjow>quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
De vorige was niet eens vol.
Ach hij is wel grappig, goedkoop vermaak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou ja, het helpt natuurlijk al flink als je de topics waarin hij verschijnt - elke keer als er de overheid naar zijn inzichten weer iets te verwijten valt - simpelweg negeert.
quote:Fact of the day
One-fifth of Russia's export earnings comes from Siberian gas lines that have no foreign outlet other than the European Union.
Financial Times
http://www.nieuwnieuws.nl(...)_met_stemwijzer.htmlquote:In steden waar de extreem-rechtse Nederlandse Volks Unie (NVU) aan de gemeenteraadsverkiezingen deelneemt, geeft de digitale stemwijzer één op de vijf keer de NVU als stemadvies. Dat bevestigde het Instituut voor Publiek en Politiek (IPP) vrijdag. Het IPP is de samensteller van de stemwijzers op internet. De NVU neemt in Arnhem, Apeldoorn, Nijmegen, Oss en Venray deel aan de gemeenteraadsverkiezingen. In de aanloop naar de verkiezingen bezoeken veel mensen de online-stemwijzer. In Arnhem en Nijmegen komt circa 18 procent van de bezoekers uit bij de NVU als meest geschikte partij, in Apeldoorn is dat percentage zelfs 27.
Dat verwachtte je vorige keer ook, maar het leverde je bar weinig op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik verwacht wel dat het vorige deel gewoon verdwijnt, naar goed gebruik.
ik weet niet waarom, maar ik geloof die manquote:
Fotoboek!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar ik geloof die man
Gelukkig heb ik je moeder nog wel een Cincinatti Bowtie kunnen geven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat verwachtte je vorige keer ook, maar het leverde je bar weinig op.
nu helemaal!!!quote:
Kwestie van prioriteiten stellen he.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:11 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik je moeder nog wel een Cincinatti Bowtie kunnen geven.
Doe het vorige deel weer even open, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het is af en toe godver net een baan als kinderjuf zeg
wat heb je zoal al gedaan dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het is af en toe godver net een baan als kinderjuf zeg
Iraanse homo moet terugquote:
wow, en dat zonder usernotes. Je moest eens weten hoeveel ik op sommige users heb afgereageerdquote:
Dit is geen note waardig. Ze moeten alleen niet doorgaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wow, en dat zonder usernotes. Je moest eens weten hoeveel ik op sommige users heb afgereageerd
ja en werk elkaar dan gelijk even af.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Doe dit even op het Crewforum, oftewel; in het Keldertje.
Sorry Johan. Zal het niet meer doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
ik WIST gewoon dat je ging happenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zit net een film te kijken met Belladonna in de hoofdrolquote:
Daar mogen wij helemaal niet komen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik mag hier me modrechten niet gebruikenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doe het vorige deel weer even open, alsjeblieft..
Waarschijnlijk met tuigjes aan het plafont enzo. En machinaal aangedreven dildo's in de vorm van een vuistquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ik wil niet eens weten hoe het keldertje er uitziet.
Da's het eerste wat ik vroeg eigenlijk, waarom mods niet in het keldertje mochten glurenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ik wil niet eens weten hoe het keldertje er uitziet.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met tuigjes aan het plafont enzo. En machinaal aangedreven dildo's in de vorm van een vuist
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
. En machinaal aangedreven dildo's in de vorm van een vuist
Welll we zijn ontopic met de TT..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Waarschijnlijk met tuigjes aan het plafont enzo. En machinaal aangedreven dildo's in de vorm van een vuist
Duitssprekend.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:39 schreef du_ke het volgende:
Graatmagere wijven die virtueel keihard van achter worden genomen door een vatsige vette nerd.
met een stereo uit eind jaren 80 permanent in beeldquote:
Kap dan eens met dat biggen pestenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Er is varkenspest in Noordrijn-Westfalen.
(kicking noise of Rotterdam)quote:
Die knakker is nogal een racist.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
2. Diamonds from Sierra Leonne
Hypocritical song and video from Kanye West. Blaming all of Sierra Leone's problems on white people. Totally disregarding the fact that the hiphop industry, yes industry, promotes the wearing of diamonds in the form of bling. You cannot tell me all of those diamonds are conflict free.
"Yo La Taniqua dats some sweet Bling, is dem conflict free diamonds?"
"Don't axe me fool, you know only whities diamonds is conflict diamonds."
"Ah dats right,Kanye taught us that."
Nee?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012654.html
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets werkt pas als het in gigantische aantallen gebeurd. Nu is het gelukt met Bush en Moore met de tekst 'miserable failure', maar als 100 webblogs zoiets doen wordt iets dergelijks niet eens opgemerkt door Google.
kommaarrrrrquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je om een foto van mijn borsten zou gaan vragen.![]()
Ik had GroenLinks me wat integerder voorgesteld.
En zelfs met een uiterst gering aantal webs: 11 slechts !quote:
zoiets als groene vingersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Groenlinks houdt van integere borsten.![]()
in Rheinland Pfalz ook al sinds twee weken in dorpje Neustraßburg ...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Er is varkenspest in Noordrijn-Westfalen.
denk het niet, anders werden kapvergunningen vast wel wat makkelijker verleendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:06 schreef MrX1982 het volgende:
Femke Halsema en groene vingers.
Zou ze überhaupt een tuin hebben daar in Amsterdam.
Femke Halsema die de eerste Iep neerhaalt. Wat een mooi idee zou dat zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Tafkahs het volgende:
denk het niet, anders werden kapvergunningen vast wel wat makkelijker verleend
Om eerlijk te zijn, mijn idee is dat nederlanders wat dat betreft véél erger zijn ... de gemoedelijkheid van veel duitsers is over het algemeen zeer groot, maar vooral in zuid-duitsland ..., als je je maar aan de regeltjes houd en de vaste afloop volgt, is alles bestquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef MrX1982 het volgende:
Duitsers willen volgens mij alles in de hand hebben. Beetje control freaks.
Het draait volgens mij allemaal om het afschuiven van verantwoordelijkheid.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, mijn idee is dat nederlanders wat dat betreft véél erger zijn ... de gemoedelijkheid van veel duitsers is over het algemeen zeer groot, maar vooral in zuid-duitsland ..., als je je maar aan de regeltjes houd en de vaste afloop volgt, is alles best
Wat wel zo is, is de regeltjeszucht ... niet zozeer om dingen te controleren, maar gewoon een ziekelijke houding dat alles vastgelegde afloop moet hebben ... iets wat eerder een soort van gebrek aan vertrouwen in creativiteit en improvisatie is, dan pure 'controle-dwang' ...
Ik wist het wel! Dit hele land zit vol met NSBers!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef RichardQuest het volgende:
Stemwijzer wijst vaak naar nazistische NVU
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik wist het wel! Dit hele land zit vol met NSBers!
Misschien is dat wel een Noord-Europese eigenschap. Creëren van structuur in het leven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef RM-rf het volgende:
Om eerlijk te zijn, mijn idee is dat nederlanders wat dat betreft véél erger zijn ... de gemoedelijkheid van veel duitsers is over het algemeen zeer groot, maar vooral in zuid-duitsland ..., als je je maar aan de regeltjes houd en de vaste afloop volgt, is alles best
Wat wel zo is, is de regeltjeszucht ... niet zozeer om dingen te controleren, maar gewoon een ziekelijke houding dat alles vastgelegde afloop moet hebben ... iets wat eerder een soort van gebrek aan vertrouwen in creativiteit en improvisatie is, dan pure 'controle-dwang' ...
Nee, dat wist ik niet, hoezo anders?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wist je nog niet dat je een NSB'er was dan? Maar dan anders.
Nee man, het draait allemaal om schuldzoeken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een Noord-Europese eigenschap. Creëren van structuur in het leven.
Als een Duitser iets doet doet hij het meteen goed. Stukje perfectionisme.
Een voorbeeld daarvan is de Duitse degelijkheid.
Zou het?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:32 schreef George-Butters het volgende:
Nee man, het draait allemaal om schuldzoeken!
nah, die heeft z'n eigen achterban al.quote:
Wat een beest.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zag vandaag trouwens iemand met z'n autoraam vol open [afbeelding] Coole kerel.
Sommige mensen zijn blijkbaar graag ziek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:34 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zag vandaag trouwens iemand met z'n autoraam vol open [afbeelding] Coole kerel.
Zonder context kunnen we geen goed antwoord geven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:39 schreef Yildiz het volgende:
Wat heeft de opmerking 'moet je hier nou de oorlog mee winnen?' te maken met WO2?
Ik heb net een artikel gelezen over de nieuwe Siemens-trams in Amsterdam.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel een Noord-Europese eigenschap. Creëren van structuur in het leven.
Als een Duitser iets doet doet hij het meteen goed. Stukje perfectionisme.
Een voorbeeld daarvan is de Duitse degelijkheid.
U vraagt, ik draai:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zonder context kunnen we geen goed antwoord geven.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef Yildiz het volgende:!
oude mensen zouden hiervan zeggen:
'moet je hier nou de oorlog mee winnen?'
Yvonne?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef RichardQuest het volgende:
"She's a superfreak, superfreak tedede"
Het land is inderdaad vol NSB'ers.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:38 schreef George-Butters het volgende:
Ik heb vanuit de studeerkamer uitzicht op een studentenbunker. Elke verdieping heeft permanent de gordijnen dicht. De enige tekenen van leven bestaan uit het trap op en af lopen door smerige studenten met ongewassen haar en het charisma van een hangbuikzwijn.
D66 0 zetels, zou dat het Lousewies of Bert Bakker-effect zijn?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef -Jean- het volgende:
Nou Pastors slachte die PVDA-er af in Nederland Kiest. Ik vind hem juist erg sterk in debatten en ben niet de enige die dat vind. Pastors gaat ook nooit in de verdediging maar zet de aanval in, in een debat. Die PVDA-er stond een paar keer zwaar voor paal. Die pvda-er was zo imcompetent als de nete, zelfs de presentator lulde hem vast.
Pastors is een goede gozeren ik denk dat ze de verkiezingen weer gaan winnen. De mensen beginnen in te zien dat de onvrede van het kabinetsbeleid los staat van rotterdam en wat in rotterdam is gebeurt is, goed is.
Leefbaar Rotterdam zwaar in opkomst en zou me niet verbazen dat hij stemmen heeft gewonnen bij Nederland Kiest gisteren.
Peiling van gisteren:
LR 15
PvdA 17
CDA 3
VVD 3
GroenLinks 3
D66 0
SP 3
CU/SGP 1
Stadspartij 0
D66 was al op sterven na dood in Rotterdam.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:08 schreef pberends het volgende:
[..]
D66 0 zetels, zou dat het Lousewies of Bert Bakker-effect zijn?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
D66 was al op sterven na dood in Rotterdam.
nouquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Carice met Adje gister in Paul de Leeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |