Het is inderdaad leuker als je een toernooi met afbeeldingen kan doen, dat leeft toch meer heb ik het ideequote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef Bos81 het volgende:
Ja, mooiste stadion lijkt me ook een mooi toernooi. Genoeg foto's van veel stadions te vinden, lijkt me
Dan doe je het net als bij het logo toernooi, een paar voorrondes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Dan heb je dus sowieso al 38 profstadions tong. Grotere eerste ronde dan denk ik.
Garrincha - Di Stefano.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:46 schreef MaxPower het volgende:
Beste zuidamerikaan is saai. Kunnen we gelijk met de finale beginnen: Maradona - Pele
Zou ik ook leuk vinden, alleen vrees ik dat niet veel mensen de spelers kennen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:45 schreef Zwansen het volgende:
Is er ooit al eens beste speler eerste divisie geweest?
En dan dus een speler met geen of minimale ervaring in de eredivisie. (geen Ruud ofzo)
Die kan hij hier ook krijgen, geen probleem.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:05 schreef JeroenV het volgende:
Reiziger had in Spanje al eens een prijs gewonnen voor de lelijkste voetballer.
Meest onderschatte voetballer!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:01 schreef JeroenV het volgende:
Overschatte voetballer
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Beste scheidsrechter.
Ja dat is een goeiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:30 schreef Eilanden het volgende:
VBL's beste speler van het WK 2006?
Of Franck Ribéry. Of Ronaldinho.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
Dat wint Peter Crouch toch wel.
Beste speler van het WK lijkt me een leuke.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:29 schreef methodmich het volgende:
Wat gaat het nou worden?
Inderdaad .... lekker recent en het hoeft ook niet zo'n lang toernooi te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste speler van het WK lijkt me een leuke.
Organiseer jij het ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad .... lekker recent en het hoeft ook niet zo'n lang toernooi te zijn
Als het na het volgende weekend mag beginnen, dan wil ik het best organiseren. Als men het sneller wil, dan lijkt het me beter dat iemand anders het organiseert omdat ik de komende week voor werk in het buitenland zit en maar beperkt online zal zijnquote:
Doen we het toch gewoon na het volgende weekend.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als het na het volgende weekend mag beginnen, dan wil ik het best organiseren. Als men het sneller wil, dan lijkt het me beter dat iemand anders het organiseert omdat ik de komende week voor werk in het buitenland zit en maar beperkt online zal zijn
Maar die is wel bloedmooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef methodmich het volgende:
Foto verplicht dan.
Abi Crouch is vast de gemeenste.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:09 schreef methodmich het volgende:
Mooiste bijnaam of spelersnaam lijkt me best wel een leuke.
Leuk geprobeerd Tongquote:Op zondag 23 juli 2006 12:24 schreef tong80 het volgende:
Als je nu wel tijd hebt mag je kiezen tussen die twee, en een nominatietopic openen.
Ok, leuk Bos.Open je dan ook het nominatie topic ? Mooiste/apartste namen is wel orgineel lijkt mequote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil wel eens een keer de organisatie op me nemen.
Wat Diekie zegt .. dan mag jij ook kiezen welk toernooi het wordt!quote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil wel eens een keer de organisatie op me nemen.
Franky gaat organiserenquote:
Doe ff normaalquote:Op zondag 23 juli 2006 12:57 schreef Yeahinho het volgende:
Slecht in organiseren is onzin tong. Zeg dan gewoon dat je liever one-liners blijft plaatsen, en er geen zin in hebt.
Ok Leukquote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Bos81 het volgende:
okee, ik zal zometeen een topic openen (eerst even wat eten)
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Leuk. Dan doen we na dit toernooi spelersvrouwen door Franky en daarna mooiste spelersnamen door Eilanden, dan zijn we rond tot september.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, volgens mij tel ik de nominaties en de stemmen alleen hoor!
Ik doe het spelersvrouwen topic wel als dit tournament is afgelopen!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Leuk. Dan doen we na dit toernooi spelersvrouwen door Franky en daarna mooiste spelersnamen door Eilanden, dan zijn we rond tot september.
Ja, komend weekend zal de uitslag bekend zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:49 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand al nieuwe ideeën voor een nieuwe toernooi? Grootste miskoop is bijna klaar.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid ik vind het geen goed idee
Ik ook niet. Die op geld beluste dames krijgen al genoeg aandacht. Beter een tournament dat beter past in de Fok- VBL-traditie. Mooiste spelersnaam, beste scheidsrechter, beste keeper, beste trainer, mooiste amateurlogo van Nederland, leukste wedstrijd ooit of zo iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid ik vind het geen goed idee
Mmmm...hier zie ik wel wat in. Beste wedstrijd ooit. Heb wel zin om het te organiseren.quote:
Emmen - FC Groningen 3-0quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmmm...hier zie ik wel wat in. Beste wedstrijd ooit. Heb wel zin om het te organiseren..
Das was toch een uitwedstrijd, of denk ik nu verkeerd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Emmen - FC Groningen 3-0
Met de omhaal van Van Oostrum.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef Gollemrulez het volgende:
of een tournamant voor de voetballer met de mooiste hyves-account
Van mij mogen jullie je gang gaan maar veel verder dan Truus van Hanegem kom ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Dus omdat beschouw en tong het geen goed idee vinden, wordt een tournament dat we al weken geleden hebben afgesproken niet gedaan
Hoeft niet gehouden te worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef Messenga het volgende:
Beste CL wedstrijd ooit ?
Neuh, die zou ik aan La Coruna willen geven tegen Milan in 2001.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:49 schreef mcyodogg het volgende:
Beste comeback is dus daarmee ook vergeven neem ik aan?
er zijn blijkbaar mensen die dat als een veto beschouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Dus omdat beschouw en tong het geen goed idee vinden, wordt een tournament dat we al weken geleden hebben afgesproken niet gedaan
Liverpool deed dat anders ook niet verkeerd tegen Milan in 2005quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh, die zou ik aan La Coruna willen geven tegen Milan in 2001.
Maar die kwamen van een doelpunt minder terug net zoals Leverkusen tegen Espanyol.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Liverpool deed dat anders ook niet verkeerd tegen Milan in 2005![]()
Ok, dan hou ik het op 7 mei 1950, SC Heerenveen-Ajax, 70e minuut, stand 1-5... 90e minuut, stand 6-5quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die kwamen van een doelpunt minder terug net zoals Leverkusen tegen Espanyol.
Bij spelersvrouwen gaan stemmen op clubvoorkeur lijkt me nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]Spelersvrouwen kan ook, maar daarover heb ik m'n twijfels.. teveel die gaan stemmen via clubvoorkeur, dus daar heb je geen drol aan.. (alhoewel, dat heb je bij ieder toernooi).. Toch maar doen dan?![]()
of United tegen Bayern in 1999.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Liverpool deed dat anders ook niet verkeerd tegen Milan in 2005![]()
Mij ook maar wie biedt zich aan ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Dos37 het volgende:
Diegene die het organiseert lijkt me.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik doe het spelersvrouwen topic wel als dit tournament is afgelopen!
Bos81, Weebl, Beschouw, ik etcquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmmm...hier zie ik wel wat in. Beste wedstrijd ooit. Heb wel zin om het te organiseren..
Wil je de vol;gende doen ?quote:
Ik niet, ik heb mijn toto's en het Nostradamus-gebeurenquote:
Misschien dat Eilanden of FrankyMcG hun toernooi wel gaan uitwerkenquote:
Nou ga dan eens snel organiseren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Zeg, ik post niet voor Jan Lul hoor.![]()
Wil jij soms nog ......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Zeg, ik post niet voor Jan Lul hoor.![]()
4 aanmeldingenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Uitgelachen?
Amateurlogo's wil ik best doen
Idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:38 schreef Beschouw het volgende:
Pekel bood aan beste wedstrijd ooit te organiseren.
Dan mag jij het organiserenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Die heb ik een half jaar geleden al geopperd.
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Yeahinho het volgende:
Tong en een tournament organiseren.... dat betekent dat ie een paar uurtjes bezig is met tellen e.d... hoe moet ie dan ooit z'n postgemiddelde op peil houden?
Is weinig animo dus dan maar een ander tournament....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Maar gaat Franky dan niet meer door?
Wil geen spelbreker zijn hoor. Spelersvrouwen heeft niet mijn voorkeur, maar bij voldoende animo kan het wat mij betreft altijd plaatsvinden. Het laatste wat ik wil, is dat ik de boel ga regeren hier. Dus Ray, mijn zegen heb je.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef RayMania het volgende:
1 FrankyMcG spelersvrouwen
2 Eilanden spelersnamen
3 pekel beste comeback
4 Beschouw mooiste amateurlogo
5 Pekel beste wedstrijd
6 RayMania beste team/elftal
Is die niet al eens geweest?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:26 schreef WeebI het volgende:
Lelijkste speler lijkt me ook wel een geinige
Die is leuk! En dan de echte namen he? Geen bijnamen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Al is mooiste spelersnamen ook zeker niet te versmaden.
Daar is geen wedstrijd meer voor nodig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:05 schreef pekel het volgende:
Of de speler met de meeste homotrekjes..
Woensdag, maar goed, naar wie de zege gaat is eigenlijk nu al duidelijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wanneer is jouw toernooi afgelopen?
Laat Eilanden zich maar melden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:41 schreef Bos81 het volgende:
De mooiste/leukste naam vind ik inderdaad erg leuk. Ik ben dus voor
Be my guest Beschouw ... ik zit echt met gebrek aan tijd om dit op te zetten, dus ga je gangquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Laat Eilanden zich maar melden.
Anders doe ik het
Wat schuift het?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Be my guest Beschouw ... ik zit echt met gebrek aan tijd om dit op te zetten, dus ga je gang
Daar doe ik het voor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eeuwige roem en![]()
van mede-users
(da's best veel toch?)
Of het één of het ander, lijkt me. Anders blijven we bezig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
Of allebei, dus bijvoorbeeld Ronaldo én zijn volledige naam.
Of wordt dat teveel van het goede?
Als het tournament Voetbalnamen heet, lijkt me dat idd het beste. Akkoord?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me gewoon de voetbalnamen toch? Daar zijn ze het bekendst mee geworden.
Moet ik werken. Ik heet geen Mich hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
Kan je niet woensdagmiddag beginnen met nomineren trouwens?
Nog van de oude schrijfwijzequote:
We begrijpen best dat je biologische FOK!-klok nog altijd een beetje in de war is na zo'n lange afwezigheidquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef Bos81 het volgende:
Laten we dit topic niet gebruiken om namen te noemen. Daar zal het nominatietopic voor zijn. Dat is voor Beschouw ook makkelijker om bij te houden.
Dit topic is ervoor om te discussieren over het volgende toernooi. Het is voor de organisator ook makkelijker, wanneer alle namen in 1 topic staan.quote:
Trouwens Bos het is mijn eigen topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit topic is ervoor om te discussieren over het volgende toernooi. Het is voor de organisator ook makkelijker, wanneer alle namen in 1 topic staan.
Heb geduld tot Beschouw het topic opent dus.
Dan gewoon aangeven dat de nominatieronde na 64/128 namen erop zitquote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw meldt zich, heeft teruggelezen en alles weer meteen vergeten.
Donderdagavond opent het nominatietopic mensen.
Gaat vast duizenden namen opleverenwaar ben ik aan begonnen
![]()
Of na 16.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan gewoon aangeven dat de nominatieronde na 64/128 namen erop zit
Ja, dan kan jij de organisatie toch nog op je nemen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
of gewoon gelijk de finale met twee namen![]()
Nope ... ouderen gaan voorquote:Op woensdag 1 november 2006 22:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, dan kan jij de organisatie toch nog op je nemen.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:13 schreef dndiek het volgende:
Het is donderdag!
Tijd voor de nominatieronde
We hebben een winnaar. Waar speelde ie ?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef Beschouw het volgende:
Kutsmoes
Vaginaveenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben een winnaar. Waar speelde ie ?
Zal er eens werk van makenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef RayMania het volgende:
Oude toernooi is voorbij, nominatietopic kan geopend worden.
Ik zit al weken aan hetzelfde te denkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef assie het volgende:
Zat me vanmiddag ineens te bedenken of er niet een favoriet FOK! elftal samengesteld kan worden. Met stemrondes voor iedere positie.....
Zit dan zelf te denken om het Fok! elftal in een 4-4-2 te laten spelen. Achtereen volgens worden dan een: Keeper, rechtsback, laatste man, mandekker, linksback, (aanv.)rechtshalf, verd.middenvelder, spelmaker (nr.10), (aanv.)linkshalf en 2 spitsen.
Wordt alleen wel een lang toernooi, als iedere positie gedaan moet worden, maar goed. Lijkt me wel het leukste....
Van mij mag het hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef assie het volgende:
Maar vindt bijvoorbeeld een links- en een rechtsback vaak hele andere types.... Net als een laatste man of een echte mandekker.....
Ja ik zou wel kunnen organiseren, maar betekent dat dat je elke dag een nieuwe ronde moet maken enzo? Nouja, we zien wel, voorlopig is 't namentoernooi nog niet afgelopen, en die is echt keileuk. (Ondanks dat Pitbull eruit ligtquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook wel een leuke. Kan jij die organiseren ook?
Denk dat Beschouw gelijk heeft gezien de tijdsduur met dat elftaltoernooi.
Nee, je kan elke ronde wel ongeveer een week laten lopen denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:19 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja ik zou wel kunnen organiseren, maar betekent dat dat je elke dag een nieuwe ronde moet maken enzo? Nouja, we zien wel, voorlopig is 't namentoernooi nog niet afgelopen, en die is echt keileuk. (Ondanks dat Pitbull eruit ligt)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
4 aanmeldingen
1 FrankyMcG spelersvrouwen
2 Beschouw spelersnamen
3 pekel beste comeback
4 Beschouw mooiste amateurlogo
Van mij mag je als de mooiste naam bekend isquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:28 schreef RayMania het volgende:
Beste comeback lijkt mij persoonlijk het leukste, had er laatst ook een topic van aangemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |