Ok Leukquote:Op zondag 23 juli 2006 13:10 schreef Bos81 het volgende:
okee, ik zal zometeen een topic openen (eerst even wat eten)
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Leuk. Dan doen we na dit toernooi spelersvrouwen door Franky en daarna mooiste spelersnamen door Eilanden, dan zijn we rond tot september.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, volgens mij tel ik de nominaties en de stemmen alleen hoor!
Ik doe het spelersvrouwen topic wel als dit tournament is afgelopen!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Leuk. Dan doen we na dit toernooi spelersvrouwen door Franky en daarna mooiste spelersnamen door Eilanden, dan zijn we rond tot september.
Ja, komend weekend zal de uitslag bekend zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:49 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand al nieuwe ideeën voor een nieuwe toernooi? Grootste miskoop is bijna klaar.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid ik vind het geen goed idee
Ik ook niet. Die op geld beluste dames krijgen al genoeg aandacht. Beter een tournament dat beter past in de Fok- VBL-traditie. Mooiste spelersnaam, beste scheidsrechter, beste keeper, beste trainer, mooiste amateurlogo van Nederland, leukste wedstrijd ooit of zo iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid ik vind het geen goed idee
Mmmm...hier zie ik wel wat in. Beste wedstrijd ooit. Heb wel zin om het te organiseren.quote:
Emmen - FC Groningen 3-0quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmmm...hier zie ik wel wat in. Beste wedstrijd ooit. Heb wel zin om het te organiseren..
Das was toch een uitwedstrijd, of denk ik nu verkeerd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Emmen - FC Groningen 3-0
Met de omhaal van Van Oostrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |