Ik denk, ik zet het er voor de zekerheid nog maar even achterquote:Op zondag 23 juli 2006 13:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik had eigenlijk in de OP moeten zetten. Maar misschien is het ook handig om erbij te zetten bij welke club het de miskoop was. Bij de post van Twi lijkt het me wel duidelijk dat het om Ajax gaat
Soetears (Ajax)quote:Op zondag 23 juli 2006 13:40 schreef twi het volgende:
Ivan Gabrich (Ajax)
Marcio Santos (Ajax)
Ferdi Vierklau (Ajax)
Frank Verlaat (Ajax)
Froylan Ledezma (en z'n wapenvoorraad) (Ajax)
Sonck (Ajax) past er ook nog wel bijquote:
Daar twijfelde ik bij omdat hij nog een belangrijk doelpunt scoorde in de champions league op aangeven van Ibrahimovic.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sonck (Ajax) past er ook nog wel bij.
Ja, ik zou wel een lijstje willen zien wat Koeman bij Vitesse en Ajax nou allemaal heeft gekocht aan spelers.quote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef Barnet_Bee het volgende:
Zowat alles wat Ronald Koeman bij zijn diverse clubs heeft gekocht.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:00 schreef tong80 het volgende:
Michael Owen (Real Madrid)
Een jaar bankzitter zegt genoegquote:Op zondag 23 juli 2006 14:04 schreef WeebI het volgende:
[..]
de man heeft in een jaar als bankzitter een goed aantal goals gescoord en is met een dikke winst weer verkocht.
ik snap de miskoop niet zo.
Hij was de speler bij Real die de meeste goals per wedstrijd scoorde het seizoen dat-ie er speelde. Dat hij minder speelde kwam eerder door de coach dan door Owen. Die deed wat-ie moest doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |