Daar is geen wedstrijd meer voor nodig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:05 schreef pekel het volgende:
Of de speler met de meeste homotrekjes..
Woensdag, maar goed, naar wie de zege gaat is eigenlijk nu al duidelijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wanneer is jouw toernooi afgelopen?
Laat Eilanden zich maar melden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:41 schreef Bos81 het volgende:
De mooiste/leukste naam vind ik inderdaad erg leuk. Ik ben dus voor
Be my guest Beschouw ... ik zit echt met gebrek aan tijd om dit op te zetten, dus ga je gangquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Laat Eilanden zich maar melden.
Anders doe ik het
Wat schuift het?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Be my guest Beschouw ... ik zit echt met gebrek aan tijd om dit op te zetten, dus ga je gang
Daar doe ik het voor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Eeuwige roem en![]()
van mede-users
(da's best veel toch?)
Of het één of het ander, lijkt me. Anders blijven we bezig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:22 schreef RayMania het volgende:
Of allebei, dus bijvoorbeeld Ronaldo én zijn volledige naam.
Of wordt dat teveel van het goede?
Als het tournament Voetbalnamen heet, lijkt me dat idd het beste. Akkoord?quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:28 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me gewoon de voetbalnamen toch? Daar zijn ze het bekendst mee geworden.
Moet ik werken. Ik heet geen Mich hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
Kan je niet woensdagmiddag beginnen met nomineren trouwens?
Nog van de oude schrijfwijzequote:
We begrijpen best dat je biologische FOK!-klok nog altijd een beetje in de war is na zo'n lange afwezigheidquote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 18:24 schreef Bos81 het volgende:
Laten we dit topic niet gebruiken om namen te noemen. Daar zal het nominatietopic voor zijn. Dat is voor Beschouw ook makkelijker om bij te houden.
Dit topic is ervoor om te discussieren over het volgende toernooi. Het is voor de organisator ook makkelijker, wanneer alle namen in 1 topic staan.quote:
Trouwens Bos het is mijn eigen topic.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit topic is ervoor om te discussieren over het volgende toernooi. Het is voor de organisator ook makkelijker, wanneer alle namen in 1 topic staan.
Heb geduld tot Beschouw het topic opent dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |