Mij ook maar wie biedt zich aan ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Dos37 het volgende:
Diegene die het organiseert lijkt me.
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik doe het spelersvrouwen topic wel als dit tournament is afgelopen!
Bos81, Weebl, Beschouw, ik etcquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmmm...hier zie ik wel wat in. Beste wedstrijd ooit. Heb wel zin om het te organiseren..
Wil je de vol;gende doen ?quote:
Ik niet, ik heb mijn toto's en het Nostradamus-gebeurenquote:
Misschien dat Eilanden of FrankyMcG hun toernooi wel gaan uitwerkenquote:
Nou ga dan eens snel organiseren.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Zeg, ik post niet voor Jan Lul hoor.![]()
Wil jij soms nog ......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Zeg, ik post niet voor Jan Lul hoor.![]()
4 aanmeldingenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:34 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Uitgelachen?
Amateurlogo's wil ik best doen
Idd.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:38 schreef Beschouw het volgende:
Pekel bood aan beste wedstrijd ooit te organiseren.
Dan mag jij het organiserenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:48 schreef tong80 het volgende:
Die heb ik een half jaar geleden al geopperd.
quote:
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 14:18 schreef Yeahinho het volgende:
Tong en een tournament organiseren.... dat betekent dat ie een paar uurtjes bezig is met tellen e.d... hoe moet ie dan ooit z'n postgemiddelde op peil houden?
Is weinig animo dus dan maar een ander tournament....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:48 schreef methodmich het volgende:
Maar gaat Franky dan niet meer door?
Wil geen spelbreker zijn hoor. Spelersvrouwen heeft niet mijn voorkeur, maar bij voldoende animo kan het wat mij betreft altijd plaatsvinden. Het laatste wat ik wil, is dat ik de boel ga regeren hier. Dus Ray, mijn zegen heb je.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:07 schreef RayMania het volgende:
1 FrankyMcG spelersvrouwen
2 Eilanden spelersnamen
3 pekel beste comeback
4 Beschouw mooiste amateurlogo
5 Pekel beste wedstrijd
6 RayMania beste team/elftal
Is die niet al eens geweest?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:26 schreef WeebI het volgende:
Lelijkste speler lijkt me ook wel een geinige
Die is leuk! En dan de echte namen he? Geen bijnamen!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:43 schreef methodmich het volgende:
Al is mooiste spelersnamen ook zeker niet te versmaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |