quote:Op vrijdag 7 juli 2006 04:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Beste scheidsrechter.
Ja dat is een goeiequote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:30 schreef Eilanden het volgende:
VBL's beste speler van het WK 2006?
Of Franck Ribéry. Of Ronaldinho.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:48 schreef methodmich het volgende:
Dat wint Peter Crouch toch wel.
Beste speler van het WK lijkt me een leuke.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:29 schreef methodmich het volgende:
Wat gaat het nou worden?
Inderdaad .... lekker recent en het hoeft ook niet zo'n lang toernooi te zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beste speler van het WK lijkt me een leuke.
Organiseer jij het ?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad .... lekker recent en het hoeft ook niet zo'n lang toernooi te zijn
Als het na het volgende weekend mag beginnen, dan wil ik het best organiseren. Als men het sneller wil, dan lijkt het me beter dat iemand anders het organiseert omdat ik de komende week voor werk in het buitenland zit en maar beperkt online zal zijnquote:
Doen we het toch gewoon na het volgende weekend.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als het na het volgende weekend mag beginnen, dan wil ik het best organiseren. Als men het sneller wil, dan lijkt het me beter dat iemand anders het organiseert omdat ik de komende week voor werk in het buitenland zit en maar beperkt online zal zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |