quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Leuk. Dan doen we na dit toernooi spelersvrouwen door Franky en daarna mooiste spelersnamen door Eilanden, dan zijn we rond tot september.
quote:Op zondag 23 juli 2006 14:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, volgens mij tel ik de nominaties en de stemmen alleen hoor!
Ik doe het spelersvrouwen topic wel als dit tournament is afgelopen!quote:Op zondag 23 juli 2006 14:46 schreef methodmich het volgende:
Leuk. Dan doen we na dit toernooi spelersvrouwen door Franky en daarna mooiste spelersnamen door Eilanden, dan zijn we rond tot september.
Ja, komend weekend zal de uitslag bekend zijn.quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:49 schreef RayMania het volgende:
Heeft iemand al nieuwe ideeën voor een nieuwe toernooi? Grootste miskoop is bijna klaar.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid ik vind het geen goed idee
Ik ook niet. Die op geld beluste dames krijgen al genoeg aandacht. Beter een tournament dat beter past in de Fok- VBL-traditie. Mooiste spelersnaam, beste scheidsrechter, beste keeper, beste trainer, mooiste amateurlogo van Nederland, leukste wedstrijd ooit of zo iets dergelijks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Voor de duidelijkheid ik vind het geen goed idee
Mmmm...hier zie ik wel wat in. Beste wedstrijd ooit. Heb wel zin om het te organiseren.quote:
Emmen - FC Groningen 3-0quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:56 schreef pekel het volgende:
[..]
Mmmm...hier zie ik wel wat in. Beste wedstrijd ooit. Heb wel zin om het te organiseren..
Das was toch een uitwedstrijd, of denk ik nu verkeerd?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Emmen - FC Groningen 3-0
Met de omhaal van Van Oostrum.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:42 schreef Gollemrulez het volgende:
of een tournamant voor de voetballer met de mooiste hyves-account
Van mij mogen jullie je gang gaan maar veel verder dan Truus van Hanegem kom ik niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Dus omdat beschouw en tong het geen goed idee vinden, wordt een tournament dat we al weken geleden hebben afgesproken niet gedaan
Hoeft niet gehouden te worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:46 schreef Messenga het volgende:
Beste CL wedstrijd ooit ?
Neuh, die zou ik aan La Coruna willen geven tegen Milan in 2001.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:49 schreef mcyodogg het volgende:
Beste comeback is dus daarmee ook vergeven neem ik aan?
er zijn blijkbaar mensen die dat als een veto beschouwenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef Eilanden het volgende:
Dus omdat beschouw en tong het geen goed idee vinden, wordt een tournament dat we al weken geleden hebben afgesproken niet gedaan
Liverpool deed dat anders ook niet verkeerd tegen Milan in 2005quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Neuh, die zou ik aan La Coruna willen geven tegen Milan in 2001.
Maar die kwamen van een doelpunt minder terug net zoals Leverkusen tegen Espanyol.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Liverpool deed dat anders ook niet verkeerd tegen Milan in 2005![]()
Ok, dan hou ik het op 7 mei 1950, SC Heerenveen-Ajax, 70e minuut, stand 1-5... 90e minuut, stand 6-5quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar die kwamen van een doelpunt minder terug net zoals Leverkusen tegen Espanyol.
Bij spelersvrouwen gaan stemmen op clubvoorkeur lijkt me nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]Spelersvrouwen kan ook, maar daarover heb ik m'n twijfels.. teveel die gaan stemmen via clubvoorkeur, dus daar heb je geen drol aan.. (alhoewel, dat heb je bij ieder toernooi).. Toch maar doen dan?![]()
of United tegen Bayern in 1999.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Liverpool deed dat anders ook niet verkeerd tegen Milan in 2005![]()
Mij ook maar wie biedt zich aan ?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:23 schreef Dos37 het volgende:
Diegene die het organiseert lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |