Dan gewoon aangeven dat de nominatieronde na 64/128 namen erop zitquote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw meldt zich, heeft teruggelezen en alles weer meteen vergeten.
Donderdagavond opent het nominatietopic mensen.
Gaat vast duizenden namen opleverenwaar ben ik aan begonnen
![]()
Of na 16.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan gewoon aangeven dat de nominatieronde na 64/128 namen erop zit
Ja, dan kan jij de organisatie toch nog op je nemen.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
of gewoon gelijk de finale met twee namen![]()
Nope ... ouderen gaan voorquote:Op woensdag 1 november 2006 22:07 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja, dan kan jij de organisatie toch nog op je nemen.![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:13 schreef dndiek het volgende:
Het is donderdag!
Tijd voor de nominatieronde
We hebben een winnaar. Waar speelde ie ?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:12 schreef Beschouw het volgende:
Kutsmoes
Vaginaveenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
We hebben een winnaar. Waar speelde ie ?
Zal er eens werk van makenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:37 schreef RayMania het volgende:
Oude toernooi is voorbij, nominatietopic kan geopend worden.
Ik zit al weken aan hetzelfde te denkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:25 schreef assie het volgende:
Zat me vanmiddag ineens te bedenken of er niet een favoriet FOK! elftal samengesteld kan worden. Met stemrondes voor iedere positie.....
Zit dan zelf te denken om het Fok! elftal in een 4-4-2 te laten spelen. Achtereen volgens worden dan een: Keeper, rechtsback, laatste man, mandekker, linksback, (aanv.)rechtshalf, verd.middenvelder, spelmaker (nr.10), (aanv.)linkshalf en 2 spitsen.
Wordt alleen wel een lang toernooi, als iedere positie gedaan moet worden, maar goed. Lijkt me wel het leukste....
Van mij mag het hoorquote:Op vrijdag 24 november 2006 20:26 schreef assie het volgende:
Maar vindt bijvoorbeeld een links- en een rechtsback vaak hele andere types.... Net als een laatste man of een echte mandekker.....
Ja ik zou wel kunnen organiseren, maar betekent dat dat je elke dag een nieuwe ronde moet maken enzo? Nouja, we zien wel, voorlopig is 't namentoernooi nog niet afgelopen, en die is echt keileuk. (Ondanks dat Pitbull eruit ligtquote:Op zaterdag 25 november 2006 12:04 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook wel een leuke. Kan jij die organiseren ook?
Denk dat Beschouw gelijk heeft gezien de tijdsduur met dat elftaltoernooi.
Nee, je kan elke ronde wel ongeveer een week laten lopen denk ik.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:19 schreef Waris3 het volgende:
[..]
Ja ik zou wel kunnen organiseren, maar betekent dat dat je elke dag een nieuwe ronde moet maken enzo? Nouja, we zien wel, voorlopig is 't namentoernooi nog niet afgelopen, en die is echt keileuk. (Ondanks dat Pitbull eruit ligt)
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
4 aanmeldingen
1 FrankyMcG spelersvrouwen
2 Beschouw spelersnamen
3 pekel beste comeback
4 Beschouw mooiste amateurlogo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |