Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ik denk eerder dat het heiden6 wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TT
Ik heb een raar bultje achter mijn oor. Ik vermoed dat ik ben ontvoerd door aliens en dat zij een implantaat achter mijn oor hebben geplaatst via welke zij mij nu besturen.
Tja qu is beetje seksueel gefrustreerd kan ie ook niks aan doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het heiden6 was
TT
Dan ben je een waardeloos sletje voor ququote:Op donderdag 2 maart 2006 17:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tja qu is beetje seksueel gefrustreerd kan ie ook niks aan doenvoor qu
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan ben je een waardeloos sletje voor qu
ik blijf gewoon doorgaan met Queen TT'squote:
meer/minder eten?quote:
kom danquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]haha ik zal er weleens verandering inbrengen hoor
als ie dat wil
Dat gaat niet helpen. Ben ongesteld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
meer/minder eten?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
meer/minder eten?maandelijkse periode? buikgriep?
Sort ofquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik blijf gewoon doorgaan met Queen TT's
iddquote:
Kraakbeen, heb het ook, maar is 1 centimeter doorsnee en ongeveer 3 mm dik. Best irritantquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TT
Ik heb een raar bultje achter mijn oor. Ik vermoed dat ik ben ontvoerd door aliens en dat zij een implantaat achter mijn oor hebben geplaatst via welke zij mij nu besturen.
Nee, dit is iets anders. Het lijkt een beetje op een muggenbult.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Koewam het volgende:
Kraakbeen, heb het ook, maar is 1 centimeter doorsnee en ongeveer 3 mm dik. Best irritant
is het er misschien een?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dit is iets anders. Het lijkt een beetje op een muggenbult.
Nee, want in de winter zijn er geen muggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef qu63 het volgende:
is het er misschien een?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Soonmeteen goede lichaamsbeweging voor mij
3vliegen in 1 klap
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want in de winter zijn er geen muggen.
Ik heb er vandaag nog 1 gezien in schoolquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want in de winter zijn er geen muggen.
Ik heb geen seks gehad tijdens de SEX-meet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
misschien iets overgehouden aan de SEX-meet?
Die was dan vast verdwaaldquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb er vandaag nog 1 gezien in school
ik had het ook niet over een SOAquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen seks gehad tijdens de SEX-meet.
Oh ja, muggen komen ook op beach party's af, dat was ik even vergeten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het ook niet over een SOA
het was toch een bikini-feest?
dan was het warm en was daar wel een mug
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, muggen komen ook op beach party's af, dat was ik even vergeten.
Vanwaar deze vrolijke ondertitel?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef OoAstridoO het volgende:
trouwens jullie hebben nog niks van mn ondertitel gezegd![]()
Komt van expreszo.nl?quote:
Alle leuke smileys die Doffy gebruikt komen van Expreszo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:00 schreef -Trinity- het volgende:
Komt van expreszo.nl?(ik deed rechtsklik om hem op te slaan
)
Ik weet niet waar het origineel vandaan komt. Maar ik ken 'm van Expreszo jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle leuke smileys die Doffy gebruikt komen van Expreszo.
Qu zei dta ik t zelf moest wetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:00 schreef -Trinity- het volgende:
I do! I do!
[..]
Vanwaar deze vrolijke ondertitel?En is qu het daar wel mee eensch
?
[..]
Komt van expreszo.nl?(ik deed rechtsklik om hem op te slaan
)
Sort of. Niet echt uitgebreid, maar een goede vriend van mij is de webmasterquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben jij eigenlijk actief op die site?
Aha.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:24 schreef Doffy het volgende:
Sort of. Niet echt uitgebreid, maar een goede vriend van mij is de webmaster
hier net een paar vlokjes, meer nietquote:
Hier niet maar de lucht is aan de voorkant van t huis wel errrg donkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het sneeuwt hier nu heel hard.
Edit: nu niet meer.
nee, want het ging over sexquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De TT zou eigenlijk moeten zijn "Who Wants To Fok Forever?".
Wasdaddan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Vnavond the ghostwhisperer weer kijken
Wel iets waar je vn moet houden denk ik, maar mijn moeder en ik kunnen de serie erg waarderen.quote:
oeh! die ben je dan ook volgende week kwijt, dus ff doorkijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben weer lekker X-Files aan het kijken.
Kwijt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
oeh! die ben je dan ook volgende week kwijt, dus ff doorkijken
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kwijt?Oh, omdat jij m'n Mac gaat jatten?
quote:
Mnou, ik heb nu twee dagen dus die foldertjes gelopen, en mijn rechtervoet doet zeer. Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt me niet goed, want als ik loop ga ik vanzelf zo lopen dat ik dat stukje niet belast. En nu wil ik graag m'n broer verder helpen met lopen vanavond, maar dat gaat niet als ik zo waggel als ik nu doequote:
Hmm minder maar denk dat veel mensen dat al na 2 dagen intensief lopen zouden hebben hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnou, ik heb nu twee dagen dus die foldertjes gelopen, en mijn rechtervoet doet zeer. Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt me niet goed, want als ik loop ga ik vanzelf zo lopen dat ik dat stukje niet belast. En nu wil ik graag m'n broer verder helpen met lopen vanavond, maar dat gaat niet als ik zo waggel als ik nu doe. Moeders zegt dat het bindweefsel ofzoiets kan zijn wat geïrriteerd is, of eeltvorming, en dat het een paar dagen zal duren en dat ik rust moet nemen. Maar dat wil ik niet: ik wil verder werken.
Daarom haat ik ziek zijn of andere lichamelijke dingen waardoor ik belemmerd word. En dus ben ik zielig, en een mietje omdat ik na maar twee dagen lopen al pijn heb. Ik vind mezelf echt stom
.
en reiki dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnou, ik heb nu twee dagen dus die foldertjes gelopen, en mijn rechtervoet doet zeer. Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt me niet goed, want als ik loop ga ik vanzelf zo lopen dat ik dat stukje niet belast. En nu wil ik graag m'n broer verder helpen met lopen vanavond, maar dat gaat niet als ik zo waggel als ik nu doe. Moeders zegt dat het bindweefsel ofzoiets kan zijn wat geïrriteerd is, of eeltvorming, en dat het een paar dagen zal duren en dat ik rust moet nemen. Maar dat wil ik niet: ik wil verder werken.
Daarom haat ik ziek zijn of andere lichamelijke dingen waardoor ik belemmerd word. En dus ben ik zielig, en een mietje omdat ik na maar twee dagen lopen al pijn heb. Ik vind mezelf echt stom
.
Reiki zorgt er niet voor dat bindweefsel niet meer geïrriteerd is, denk ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef qu63 het volgende:
en reiki dan?
loop jij die folders voor die terreurdreigingsshit enzo?
En je mag niet eens stemmen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Reiki zorgt er niet voor dat bindweefsel niet meer geïrriteerd is, denk ik.
Mnee, gemeenteraadsverkiezingen.
maar het kan toch wel de pijn verlichten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Reiki zorgt er niet voor dat bindweefsel niet meer geïrriteerd is, denk ik.
das flauwquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En je mag niet eens stemmen.
wat was er fout danquote:
ga filmpjes makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
I'm bored. Zin om gekke dingen te doen.
filmpjes van jouquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8071337793166478323
Filmpje
jawel, maar ik wil meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zat ertussen, herkende je me niet?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef livEliveD het volgende:
Ik meld me even!!!!!!
Mja, maar maar kort denk ik. En het gaat al wat beter nu.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
maar het kan toch wel de pijn verlichten?
Mja maar ik mag wel geld verdienenquote:
Haaiquote:
das beterquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, maar maar kort denk ik. En het gaat al wat beter nu.
douche zequote:Even bijgepraat met een kennis net, was heel gezellig. Anders had ik hier de hele avond alleen gezeten, en da's niks voor mij.
Nu lekker douchen.
maar wel lekker?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook even douchen, spinnen was pittig
Uiteindelijk wel, en toch heb ik er nooit zin in....quote:
gewoon sporten dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef miss_sly het volgende:
I know.
Maar ik ben gewoon niet zo van het sporten en ik vraag me af waarom ik mezelf daarmee blijf kwellen
Slank en fit enzo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef miss_sly het volgende:
I know.
Maar ik ben gewoon niet zo van het sporten en ik vraag me af waarom ik mezelf daarmee blijf kwellen
sporten is wel leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef miss_sly het volgende:
slank ben ik al wel en ook redelijk fit volgens mij
sporten is gewoon niet leuk
sexquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er dan niet een sport die je wel leuk vindt? Je kunt ook elke dag een uurtje gaan wandelen.
Er is een 'sport' die ik leuk vind, en die beoefenen we regelmatigquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er dan niet een sport die je wel leuk vindt? Je kunt ook elke dag een uurtje gaan wandelen.
Nou dan, dan krijg je genoeg beweging.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef miss_sly het volgende:
Er is een 'sport' die ik leuk vind, en die beoefenen we regelmatig
Daarom ga ik ook zwemmen. Dat kun je gewoon doen wanneer je zin hebt, in een verloren uurtje.quote:Ik vind eigenlijk het sporten op zich meestal niet eens zo erg, er zijn best dingen die ik leuk vind. Ik vind het verplichte karakter zo vervelend.
kan je niet gewoon 1x in de week gaan en zelf bepalen wanneer dat is?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is een 'sport' die ik leuk vind, en die beoefenen we regelmatig
Ik vind eigenlijk het sporten op zich meestal niet eens zo erg, er zijn best dingen die ik leuk vind. Ik vind het verplichte karakter zo vervelend.
niet slowchatten is niet synoniem aan 'slapen'quote:
Doen ze normaal niet, gewoon elke twee weken. Vraag me af of ik nou in de war ben. Ik weet toch behoorlijk zeker dat mijn container vorige week al geleegd is. Nou ja, maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:10 schreef Causa het volgende:
mijn vorige is na 4 maanden precies zo groot als 1 porie. Dat viond ik ongeveer zoiets al 'verdwenen'
ideaal, elke week afval ophalen. zindelijk van Leeuwarden
Agossie. Hoe is 't met die rare kerel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:09 schreef miss_sly het volgende:
maar het was zo saai en ik voelde me zo alleen
*troost miss_sly*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:09 schreef miss_sly het volgende:
maar het was zo saai en ik voelde me zo alleen
Die zit nu hier, maar een beetje bij me vandaan, zodat ik er geen last van heb, gelukkig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Agossie. Hoe is 't met die rare kerel?
voel me al wat beter nuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:16 schreef Causa het volgende:
[..]
*troost miss_sly*
heeft ook wat moois, de rust van de vroege morgen. 1 ding is zeker: vroegeochtendrust gaaat voorbij.
gaat gezellig worden hier vandaag denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Wat is er qu?
probeer je doof te houden voor het gezeik en je te concentreren op wat je moet doen. En kom maar regelmatig hier voor wat gezelligheid en troostquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaat gezellig worden hier vandaag denk ik
moet nog wat dingen invullen voor dat therapie gebeuren, en ook nog huis schoonmaken enzo. en mn pas loopt alleen maar te zeiken hier
dat is het punt dus ook eigenlijk, ik moet wat gaan doen ipv fokkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
probeer je doof te houden voor het gezeik en je te concentreren op wat je moet doen. En kom maar regelmatig hier voor wat gezelligheid en troost
Dan doe je toch iets tussen het fokken doorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is het punt dus ook eigenlijk, ik moet wat gaan doen ipv fokken
eerst moet alles af zijn enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets tussen het fokken door
Nou, ga aan de slag danquote:
kan wel, maar ik heb nu absoluut geen zin om een beetje vrolijk te doen in huis. laat me lekker op mn kamer zitten en ik kom er vanzelf wel uit als ik me wat beter voelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ahjoh, kom op, het is geen levenswerk ofzo toch? En je kan ook wel een dagje zonder fok.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weg, Qu, weg!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat jij moet doen is belangrijk!
Dus jij denkt dat je ook vanzelf weer vrolijk wordt als jij dagenlang op je kamer zit te fokken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef qu63 het volgende:
kan wel, maar ik heb nu absoluut geen zin om een beetje vrolijk te doen in huis. laat me lekker op mn kamer zitten en ik kom er vanzelf wel uit als ik me wat beter voel
wil jij nu zeggen dat je chagerijnig wordt van fokken ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je ook vanzelf weer vrolijk wordt als jij dagenlang op je kamer zit te fokken?
No stopping for nicotine...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
fris achter de oren. kopje koffie
miss
Lekker geslapen nog?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
fris achter de oren. kopje koffie
miss
Ik wil zeggen dat het me niet lijkt dat het bijdraagt aan je algemene gelukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:06 schreef het_fokschaap het volgende:
wil jij nu zeggen dat je chagerijnig wordt van fokken ?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
beetje, maar om 9 uur gingen de onderburen boren
helpt nietquote:slaan![]()
ik ben nu niet alleen aan het fokken. ik ben nu bezig met en aantal dingen in te vullen/te maken voor een gesprek wat ik maandag heb ivm mogelijke therapie. daar ga ik me al niet echt beter door voelen, en dan met dat gezeik erbij wordt het er absoluut niet beter vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je ook vanzelf weer vrolijk wordt als jij dagenlang op je kamer zit te fokken?
Volgens mij heb je wèl dat duwtje in je rug nodig om wat te gaan doen, want uit jezelf doe je het niet. En als je wat gaat doen, word je waarschijnlijk vanzelf weer wat blijmoediger. That's the way it works.
In het kader: goede buur verre vriend enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zou misschien wel helpen, maar ik doe het toch maar niet
De LFC is ooit begonnen als centraal koffie-topic in WFLquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:06 schreef -Trinity- het volgende:
Had ik net opstaan toen ik jou 'kopje koffie' las. Leuke TT voor de volgende btw.
maar dat werd ook thee, en alcoholquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
De LFC is ooit begonnen als centraal koffie-topic in WFL
ja, boodschappenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:37 schreef miss_sly het volgende:
schaapje, denk je nog aan wat je vandaag iig zou doen?
Oh jee, schaap onder de plak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:37 schreef miss_sly het volgende:
schaapje, denk je nog aan wat je vandaag iig zou doen?
Een speciale boodschapquote:
Suc6!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedemorgen nog weekenden vanmiddag gesprek
en seksquote:
Pilletjes voor zaterdag?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een speciale boodschap
en gewone mag ook, maar daar zou ik geen post aan weiden, dat vind ik minder belangrijk
doeiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
ben even weg
en nee, dat heeft niets te maken met wat miss net zei
Ach ja, ik dacht dat een voorzichtige reminder geen kwaad konquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, bedankt voor de herinnering
kon hem nog niet bereiken
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef OoAstridoO het volgende:
quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef OoAstridoO het volgende:
ik bedoelde deze reeksquote:
Komt wel goedquote:
wij doen daar niet aanquote:
zeg gewoon dat je een beetje zenuwachtig bent, dan zal hij er minder op lettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Komt wel goedhoewel ik altijd doodnerveus ben en me zorgen maak om niks (zelfs dingen als: straks was het neit vandaag etc.
)
maar ik laat me niet kennen
Januari was niet zo'n beste maandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vast niet.
Hoe vaak nemen jullie eigenlijk?
ohquote:
Vertel.quote:
Toch handig, een buurman die er meestal wel een zak vol heeft liggen.quote:februari niets, nu weer voor het eerst in een behoorlijk aantal weken.
Trouwens voor mij morgen voor pas voor de tweede keer een pilletje als we ze nog kunnen krijgen,
En verder...?quote:de andere keren Original 69/blauw water, een vloeistof met oa MDMA.
nee, liever een schouder ofzoquote:
Nou ja, Oud en Nieuw natuurlijk, en toen nog een paar keer, telkens te kort er tussen, maar nergens last vanquote:
Als hij te bereiken is welquote:Toch handig, een buurman die er meestal wel een zak vol heeft liggen.
in oktober mijn eerste pilletje, daarna dus alleen maar een paar keer dat blauwe water. De eerste keer was het pilletje thuis, wel al gestapt met blauw water. De muziek is dan heerlijk en dansen fantastischquote:En verder...?
Heiden6 zei na zaterdag dat hij niet eerder dan ergens in april weer wil nemen. Vier weken vind ik eik ook wel het minimum om ertussen te laten...
*knuffelquote:
Ik heb ook geen last van kater / dipje ofzo. Da's wel fijn. Hooguit beetje brak / koppijn, maar geen down-gevoel ofzo. Integendeel, ik voel me de dag(en) erna juist heel tevreden en rustig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, Oud en Nieuw natuurlijk, en toen nog een paar keer, telkens te kort er tussen, maar nergens last van![]()
Nou, afgelopen zaterdag was er dus housemuziek in die parenclub, maar ik vond het er niet leuker door en ik kreeg ook geen zin om te dansen. Ik houd 't op seksen op X.quote:in oktober mijn eerste pilletje, daarna dus alleen maar een paar keer dat blauwe water. De eerste keer was het pilletje thuis, wel al gestapt met blauw water. De muziek is dan heerlijk en dansen fantastisch
Veel plezier dan maar.quote:Morgen voor de eerste keer stappen met een pilletje
ik denk het nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan ik je helpen op de een of andere manier...?
Ja, goeie smoes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Op zich is langere tijd er tussen ook beter natuurlijk en was ook wel onze bedoeling, maar het kwam gewoon even anders uit
Mja, ik ben dan zelf een persoon die niet geloof in allerlei therapieën maar in de simpelheid van het leven zelf. Als je al die dingen invult, dan zou dat toch juist moeten helpen? Lijkt me niet dat die therapie ervoor mot zorgen dat je je slechter voelt... Maarja, ik weet er verder ook weinig vanaf.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef qu63 het volgende:
ik ben nu niet alleen aan het fokken. ik ben nu bezig met en aantal dingen in te vullen/te maken voor een gesprek wat ik maandag heb ivm mogelijke therapie. daar ga ik me al niet echt beter door voelen, en dan met dat gezeik erbij wordt het er absoluut niet beter van
en dan snapt mn vader niet dat ik even nergens anders zin in heb
Een schouder om op te kotsen?quote:
Geen hoofdpijn, alleen erg brak op zondag. Maar goed, we doen dan ook niets, beetje hangen, lekkere gezonde dingetjes eten en wat film kijken ofzo. en genieten van de after glow, waar ik erg in blijf zitten tot nu toe; heerlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb ook geen last van kater / dipje ofzo. Da's wel fijn. Hooguit beetje brak / koppijn, maar geen down-gevoel ofzo. Integendeel, ik voel me de dag(en) erna juist heel tevreden en rustig.
Ik was ook niet erg van de dance-muziek, meer van de stevigere rock. Maar ik ben echt van de muziek gaan genieten, ook als ik niets op heb vind ik het mooi, en het dansen met wat mdma is echt geweldig. Dat is puur genieten van de muziek en de beweging enzoquote:Nou, afgelopen zaterdag was er dus housemuziek in die parenclub, maar ik vond het er niet leuker door en ik kreeg ook geen zin om te dansen. Ik houd 't op seksen op X.
Gaat vast lukkenquote:Veel plezier dan maar.
zo was ik zelf ook hoor, alleen daar kwam ik niet verder meequote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:34 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, ik ben dan zelf een persoon die niet geloof in allerlei therapieën maar in de simpelheid van het leven zelf. Als je al die dingen invult, dan zou dat toch juist moeten helpen? Lijkt me niet dat die therapie ervoor mot zorgen dat je je slechter voelt... Maarja, ik weet er verder ook weinig vanaf.
neequote:Een schouder om op te kotsen?
Ja, en je komt er echt wel uit als je zelf wilt hoor. Maar alleen jij kan dat doen, niemand kan je veranderen, alleen jijzelf kan dat.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:37 schreef qu63 het volgende:
zo was ik zelf ook hoor, alleen daar kwam ik niet verder meeen nu ik eenmaail in die molen zit...
Mja, dat begrijp ik wel, maar als jij niks zegt, kunnen zij ook niks voor je betekenen. En als ze wat voor je kunnen doen, blijft het toch beperkt. Als jij niet wil, kan niemand wat natuurlijkquote:dat is idd ook niet de bedoeling nee, maar ik moet hen eerst haarfijn uit gaan leggen waarom ik me zo kut voel en wat er allemaal is gebeurd.. dan komen er weer dingen terug enzo
Dat had ik sowieso wat raar gevondenquote:nee
Dat heb ik ook wel, dat alles een beetje vaag wordt en dat dingen in elkaar overlopen enzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:36 schreef miss_sly het volgende:
Jammer is alleen dat als we dan een film ofzo kijken, ik vaak niet heel goed weet wat er ook alweer gebeurd is
Ja, maar dus de volgende dag nog, de nacht zelf ben ik sowieso wat vaagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, dat alles een beetje vaag wordt en dat dingen in elkaar overlopen enzo.
Geloof niet dat ik dat heb, ik herinner me dingen nog wel, maar soms raken de verbanden een beetje kwijt. Wat gebeurde wanneer enzo.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Ja, maar dus de volgende dag nog, de nacht zelf ben ik sowieso wat vaagwij hebben zondags na Oud en Nieuw (1 januari dus
) het cabaret van de dag ervoor zitten kijken. Toen schaap later in de week aan iemand nog watl iet zien, kwamen er stukjes langs waarvan ik wist dat ik ze gezien moest hebben, maar me echt niet iets van kon herinneren
Dat heb ik dus niet, daarin ben ik dan wel weer helderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat heb, ik herinner me dingen nog wel, maar soms raken de verbanden een beetje kwijt. Wat gebeurde wanneer enzo.
Met alcohol heb ik helemaal geen last van een kater. Maar alcohol is veel minder interessant dan mdma. Die eerste keer ging ik ook echt een beetje spacen ervan en dat vond ik wel heel leuk. Wil binnenkort echt een keer iets psychedelisch proberen. LSD lijkt me enorm gaaf, maar ook een beetje eng, omdat het wel heel heftig is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Dat heb ik dus niet, daarin ben ik dan wel weer helder
Ik vind het sowieso eigeniljk veel prettiger dan alcohol, omdat ik me helderder voel op de avond zelf en ook de volgende dag geen last van een kater. Nu ben ik al niet erg katergevoelig, ook neit van alcohol, maar toch voelt het brak zijn van mdma heel anders, prettiger dan brak zijn van de alcohol, ook zonder echte kater en hoofdpijn.
Ik moet zeggen dat ik mdma ook prettiger vind dat alcohol, hoor. Afgelopen weekend wat te veel wijn op, en daar voelde ik me toch minder van dan van mdma. Bovendien is juist hetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Met alcohol heb ik helemaal geen last van een kater. Maar alcohol is veel minder interessant dan mdma. Die eerste keer ging ik ook echt een beetje spacen ervan en dat vond ik wel heel leuk. Wil binnenkort echt een keer iets psychedelisch proberen. LSD lijkt me enorm gaaf, maar ook een beetje eng, omdat het wel heel heftig is.
Ja, GHB wil ik absoluut ook proberen (alsof ik van mezelf nog niet geil genoeg wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mdma ook prettiger vind dat alcohol, hoor. Afgelopen weekend wat te veel wijn op, en daar voelde ik me toch minder van dan van mdma. Bovendien is juist het-gevoel van mdma wat zo fijn is, en dat krijg ik neit van alcohol.
LSD trekt me niet, moet ik zeggen. Paddo's wil ik wel een keer doen, maar pas in de zomer, als het lekker weer is enzo. Weet niet waarom, maar ik heb er geen zin in als het buiten koud is, ook al kun je het binnen nog zo lekker warm stoken.
En GHB wil ik proberen
Ik vind het gewoon erg fijn om zo lief en knuffelig te zijn, samenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, GHB wil ik absoluut ook proberen (alsof ik van mezelf nog niet geil genoeg was).
![]()
Dat lieve gevoel is erg leuk ja. Het was ook heel grappig om te zien hoe heiden6 zaterdag precies zo reageerde als ik die eerste keer. Ik was zelf vrij helder, dus ik kon het precies allemaal volgen en hij was zo schattig!
Nou, niet direct irritant ofzo, maar ik voel me daar echt zo'n newbie (wat ik ook ben natuurlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar doen sommige mensen een beetje irritant vind ik.
Hmja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het gewoon erg fijn om zo lief en knuffelig te zijn, samen![]()
![]()
Ik wil bjina alles wel een keer proberen eigenlijk.quote:Wat ik heb gehoord word je van GHB niet alleen maar geil, maar dat ook inderdaad. Wil het gewoon een keer proberen
paddo's!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik mdma ook prettiger vind dat alcohol, hoor. Afgelopen weekend wat te veel wijn op, en daar voelde ik me toch minder van dan van mdma. Bovendien is juist het-gevoel van mdma wat zo fijn is, en dat krijg ik neit van alcohol.
LSD trekt me niet, moet ik zeggen. Paddo's wil ik wel een keer doen, maar pas in de zomer, als het lekker weer is enzo. Weet niet waarom, maar ik heb er geen zin in als het buiten koud is, ook al kun je het binnen nog zo lekker warm stoken.
En GHB wil ik proberen
Heb eerder gesprek gehad waar ik niet bij naar binnen durfde te gaan en het dus ook niet gedaan hebquote:
lief jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Heb eerder gesprek gehad waar ik niet bij naar binnen durfde te gaan en het dus ook niet gedaan heb![]()
ik ben erg
Ik kan het TJAKKKKKKKKKKAquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
lief ja
en nu niet meer zeuren maar gewoon er heen gaan straks![]()
precies!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik kan het TJAKKKKKKKKKKAHet is allemaal niet zo erg, Astrid, je stelt je aan, het komt goed
![]()
Pff en waar draait t om om een bijbaantjequote:
doe dan ook voorzichtig mutsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef -Trinity- het volgende:
Hele late lunch en weer een pijnlijke rechtervoet. Gaat goed vandaag
, ik ben ook veel te laat begonen eigenlijk.
Ja, maar pas als het kan. Zolang we in een club zijn, ga ik helemaal op in de muziek en het dansen en zolang we bij mensen thuis zijn of er nog mensen bij ons zijn, ben ik alleen wat knuffelig. Pas als we samen zijn, word ik echt geil. Maar het strelen enzo is ook veel fijner, je huid is veel gevoeliger lijkt het, waardoor strelen en gestreeld worden nog fijner isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hmja.Word jij er ook geil van? In de trein zei heiden6 dat ik hem maar niet moest zoenen omdat hij bang was dat hij me zomaar zou bespringen.
Heroine lijkt me niets, dus dat wil ik niet. En psychedelische dingen behalve paddo's weet ik pas als ik paddo's gedaan heb. Ik wil eerst eens rustig in huiselijke kring op paddo's trippen, voor ik nadenk over andere drugs. Als ik in UVT kijk wat er allemaal is, weet ik niet of ik alles wil proberen.quote:Ik wil bjina alles wel een keer proberen eigenlijk.Nou ja, tot op zekere hoogte. Cocaïne lijkt me niks en heroïne is veel te gevaarlijk, om maar wat te noemen.
Dat doen ze al elke dag zonder dat je het doorhebt. Nu weet je dat ze het gaan doen, en word je zenuwachtig. Gewoon jezelf blijven, kan er weinig misgaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef OoAstridoO het volgende:
mja vind het niet leuk als emnsen over je moeten oordelen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Ja, maar pas als het kan. Zolang we in een club zijn, ga ik helemaal op in de muziek en het dansen en zolang we bij mensen thuis zijn of er nog mensen bij ons zijn, ben ik alleen wat knuffelig. Pas als we samen zijn, word ik echt geil. Maar het strelen enzo is ook veel fijner, je huid is veel gevoeliger lijkt het, waardoor strelen en gestreeld worden nog fijner is
Verlegen ben ik ook niet, maar inderdaad is alles intenser danquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]En het geile gevoel wordt ook superintens. Er is alleen dat nog maar, je wilt het liefst opgaan in de ander. En eventuele grenzen vallen weg. Niet dat ik normaal zo verlegen ben op seksueel gebied, maar met een pilletje op word ik helemaal pro-actief.
Heb je dat al eens gedaan?quote:
en dat beviel dus wel, dat je het nog een keer wil?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en dat beviel dus wel, dat je het nog een keer wil?
Ik weet nog niet hoe ik mijn eerste keer wil invullen, moet ik zeggen. Ik wil het wel graag, maar ik moet even kijken in welke setting. Sowieso met schaap natuurlijk, maar met wie nog meer, moet ik nog even over denkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
eerste keer was een beetje kut, omdat ik het eigenlijk niet wilde
2x was ok
3x wordt nog beter hoop ik
het is wel heerlijk met een beetje lounge muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik mijn eerste keer wil invullen, moet ik zeggen. Ik wil het wel graag, maar ik moet even kijken in welke setting. Sowieso met schaap natuurlijk, maar met wie nog meer, moet ik nog even over denken
Zweverig is fijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is wel heerlijk met een beetje lounge muziek
lekker zweverig enzo
en je kan het gewoon zelf opbouwengewoon nog een stukje eten
Misschien als er een keer niemand thuis is, ze op vakantie zijn ofzo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef qu63 het volgende:
eigenlijk wil ik het ook een keer hier thuis doen, maar dat zal niet lukken denk ik
dan moet ik het eerst nog hier in de buurt kunnen halenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien als er een keer niemand thuis is, ze op vakantie zijn ofzo?
zusje stuur je op stap met wat vriendinnen en daar mag ze dan ook blijven slapenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik het eerst nog hier in de buurt kunnen halen
en mn ouders gaan niet zomaar op vakantie, en dan heb ik ook nog mn zusje
zusje gaat nog niet stappenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zusje stuur je op stap met wat vriendinnen en daar mag ze dan ook blijven slapen
in de buurt halen hoeft toch niet per se, je kunt toch van tevoren halen en zolang bewaren?
oh, heb ik ut verkeerd gelezen denk ik. Ik snap niet waarom de bank er moeilijk over doet, maar goed. ik heb een lening met 3,95 % rente op dit moment... voor vijf jaar vast.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef miss_sly het volgende:
Frutsel
Nee, ik bedoelde ook niet dat je het zo op een naam kan laten zetten bij de notaris, maar dat je bji de hypotheekverstrekker kunt kijken of je de hypotheek op 1 naam kunt overnemen als het salaris toereikend is.
Even volhouden, het wordt weer beter
Dit weekend heb ik nog niets gepland!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef qu63 het volgende:
dit weekend heb ik 45 monty Pythons Flyin Circus aflerevingen!
ik ook niet verder hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik nog niets gepland!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Frutsel het volgende:
1 positief punt....ben net bij Aukje geweest van de Oefentherapie...
altijd leuk![]()
geen idee..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef Frutsel het volgende:
Hmm...en bengeltje heeft me meel nog altijd niet geopend hihi
zeker geen internet meer![]()
is ook nie gek lijkt mequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee..
weet wel dat ze prive nogal druk is..
dus je hebt meteen de voorraad opgemaakt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
miss, ze hadden de Blender voor 25 euro ook weer op voorraad bij Media Markt
schaapjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
miss, ze hadden de Blender voor 25 euro ook weer op voorraad bij Media Markt
gooi je die lijstjes ook online? (als in mp3quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:25 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel gaat weer es aan de slag met zijn wekelijkse musicchart...
Hmm..wat zullen we nu es op 1 dumpen... lange tijd geleden dat dance de top 10 overheerste...maar d'r komt weer genoeg non-dance de top van mijn chart binnen......
ff onderaan beginnen...
nee, ik heb er al één...maar voor miss_sly d'r huisje. we gaan vanavond nog even langs daar, dus dan halen we hem misschien ook wel...als de voorraad nog steeds aanwezig isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je hebt meteen de voorraad opgemaakt?
waarom heb je er dan niet een voor dr meegenomen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, ik heb er al één...maar voor miss_sly d'r huisje. we gaan vanavond nog even langs daar, dus dan halen we hem misschien ook wel...als de voorraad nog steeds aanwezig is
Zo snel zal het niet op zijn, vermoed ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, ik heb er al één...maar voor miss_sly d'r huisje. we gaan vanavond nog even langs daar, dus dan halen we hem misschien ook wel...als de voorraad nog steeds aanwezig is
hehe... de lijst staat wel ergens online... jahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
gooi je die lijstjes ook online? (als in mp3)
omdat we vanavond daar weer zijn om wat anders te halen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom heb je er dan niet een voor dr meegenomen?
netjes!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe... de lijst staat wel ergens online... jah![]()
en ik heb ze ook alle 100 (jah tis een top 100) op mp3...
over het algemeen heb ik ze tenminste allemaal op mp3...
Platen mogen alleen in de lijst komen als
1. Ze op single zijn uitgebracht ergens ter wereld (dus niet een album track dat nooit op single verschenen is)
2. ik de single zelf gehoord heb
Verder heb ik weinig kaas gegeten van het uploaden en online zetten van gegevens...
Deze chart is gemaakt via excel en staat toegankelijk op een site van iemand.
Doe ut al sinds 1993... dus we zitten in de 13e jaargang![]()
ahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
omdat we vanavond daar weer zijn om wat anders te halen.
mja, nou ja...dan komt ie nog wel een keer op voorraadquote:
smoothiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, nou ja...dan komt ie nog wel een keer op voorraad
voorlopig kunnen we nog blenden in mijn keuken
je bent opg esprek geweest? hoe ging het?quote:
Blender... . tis nog een duitse plaats ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, nou ja...dan komt ie nog wel een keer op voorraad
voorlopig kunnen we nog blenden in mijn keuken
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Blender... . tis nog een duitse plaats ook![]()
altijd wat met die oosterburen
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strLocation=Blender&strCountry=eur&google=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |