Een nieuw deel openen
Vorige delen
Ik denk eerder dat het heiden6 wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TT
Ik heb een raar bultje achter mijn oor. Ik vermoed dat ik ben ontvoerd door aliens en dat zij een implantaat achter mijn oor hebben geplaatst via welke zij mij nu besturen.
Tja qu is beetje seksueel gefrustreerd kan ie ook niks aan doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het heiden6 was
TT
Dan ben je een waardeloos sletje voor ququote:Op donderdag 2 maart 2006 17:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tja qu is beetje seksueel gefrustreerd kan ie ook niks aan doenvoor qu
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dan ben je een waardeloos sletje voor qu
ik blijf gewoon doorgaan met Queen TT'squote:
meer/minder eten?quote:
kom danquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]haha ik zal er weleens verandering inbrengen hoor
als ie dat wil
Dat gaat niet helpen. Ben ongesteld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
meer/minder eten?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
meer/minder eten?maandelijkse periode? buikgriep?
Sort ofquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik blijf gewoon doorgaan met Queen TT's
iddquote:
Kraakbeen, heb het ook, maar is 1 centimeter doorsnee en ongeveer 3 mm dik. Best irritantquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
TT
Ik heb een raar bultje achter mijn oor. Ik vermoed dat ik ben ontvoerd door aliens en dat zij een implantaat achter mijn oor hebben geplaatst via welke zij mij nu besturen.
Nee, dit is iets anders. Het lijkt een beetje op een muggenbult.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:44 schreef Koewam het volgende:
Kraakbeen, heb het ook, maar is 1 centimeter doorsnee en ongeveer 3 mm dik. Best irritant
is het er misschien een?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dit is iets anders. Het lijkt een beetje op een muggenbult.
Nee, want in de winter zijn er geen muggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef qu63 het volgende:
is het er misschien een?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Soonmeteen goede lichaamsbeweging voor mij
3vliegen in 1 klap
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want in de winter zijn er geen muggen.
Ik heb er vandaag nog 1 gezien in schoolquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, want in de winter zijn er geen muggen.
Ik heb geen seks gehad tijdens de SEX-meet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
misschien iets overgehouden aan de SEX-meet?
Die was dan vast verdwaaldquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik heb er vandaag nog 1 gezien in school
ik had het ook niet over een SOAquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb geen seks gehad tijdens de SEX-meet.
Oh ja, muggen komen ook op beach party's af, dat was ik even vergeten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het ook niet over een SOA
het was toch een bikini-feest?
dan was het warm en was daar wel een mug
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja, muggen komen ook op beach party's af, dat was ik even vergeten.
Vanwaar deze vrolijke ondertitel?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef OoAstridoO het volgende:
trouwens jullie hebben nog niks van mn ondertitel gezegd![]()
Komt van expreszo.nl?quote:
Alle leuke smileys die Doffy gebruikt komen van Expreszo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:00 schreef -Trinity- het volgende:
Komt van expreszo.nl?(ik deed rechtsklik om hem op te slaan
)
Ik weet niet waar het origineel vandaan komt. Maar ik ken 'm van Expreszo jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alle leuke smileys die Doffy gebruikt komen van Expreszo.
Qu zei dta ik t zelf moest wetenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:00 schreef -Trinity- het volgende:
I do! I do!
[..]
Vanwaar deze vrolijke ondertitel?En is qu het daar wel mee eensch
?
[..]
Komt van expreszo.nl?(ik deed rechtsklik om hem op te slaan
)
Sort of. Niet echt uitgebreid, maar een goede vriend van mij is de webmasterquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ben jij eigenlijk actief op die site?
Aha.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:24 schreef Doffy het volgende:
Sort of. Niet echt uitgebreid, maar een goede vriend van mij is de webmaster
hier net een paar vlokjes, meer nietquote:
Hier niet maar de lucht is aan de voorkant van t huis wel errrg donkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het sneeuwt hier nu heel hard.
Edit: nu niet meer.
nee, want het ging over sexquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De TT zou eigenlijk moeten zijn "Who Wants To Fok Forever?".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |