Dat nou ook weer niet, maar dat ben ik ook niet. Maar onze libido's gaan ongeveer gelijk op en dat is ideaal.quote:
Altijd is ook weer zoiets.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Een leuke balans tussen nooit en altijd is toch wel te vinden en lijkt me erg gezond
Is ook wat rigoreus, seks is niet het enige belangrijkequote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook wat rigoreus, seks is niet het enige belangrijke
Ik plaag Doffy maar een beetje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:29 schreef miss_sly het volgende:
Is ook wat rigoreus, seks is niet het enige belangrijke
Mja, maar het lijkt me ook niet echt prettig om vaak te lezen dat hij een ander vriendje moet zoeken, ook al is het een grapje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik plaag Doffy maar een beetje.
Nee, seks is niet het enige belangrijke, maar ik weet niet hoe lang ik een relatie zou volhouden als het volledig zou wegvallen. Jij weet het uit ervaring.
Vaak? Geloof dat dit de tweede keer is dat ik er een grapje over maak. Maar ik houd mijn mond wel verder.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:32 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar het lijkt me ook niet echt prettig om vaak te lezen dat hij een ander vriendje moet zoeken, ook al is het een grapje.
Oh, wat jammer, je bent zo cute.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:58 schreef Koewam het volgende:
Affermative
Zo zie je maar weer dat alle leuke jongens homo zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, wat jammer, je bent zo cute.
Ik nietquote:Je bent wel de eerste zwarte homo die ik ken.![]()
Feli.
![]()
Dat had ik al gedaan voor dat ie dat zeiquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Haha! Doffy meteen in Koewams fotoboek kijken, ik zag het wel.
Niet alle. Maar Koewam is wel heel cute ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Doffy het volgende:
Zo zie je maar weer dat alle leuke jongens homo zijn![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Maja, hij heeft geen foto's in zijn fotoboek. Had je maar op Aliceys verjaardag moeten komen, dan had je hem kunnen aanschouwen.
Hij ziet er ook uit als een echte Fok!-smiley.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Doffy het volgende:
Ik vind 'm ook geweldig! Ga 'm voordragen als echte fok-smiley
Val ik daaronder?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Koewam het volgende:
Maar niet 100% homo hoor... rijpere vrouwen zijn ook okay
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vergeleken mey Koewam *ben* je ook een ouwe nicht.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vergeleken mey Koewam *ben* je ook een ouwe nicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |