Had je ook maar hier moeten zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, ga even iemand anders de ogen uitsteken.![]()
wel shoarma, maar niet van mijn eigen schaapjequote:
Eigen volk schaap eerst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wel shoarma, maar niet van mijn eigen schaapje
jij komt ook voor het gene ná het toetje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer komen binnenkort. Maar ik kom niet voor alleen een toetje.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer komen binnenkort. Maar ik kom niet voor alleen een toetje.
quote:
wat kan je niet vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Koewam het volgende:
Overal gezocht... kan niks vinden mènAlicey, waar ga je heen wijffie!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik dacht zelf meer aan een museumbezoek, maar seks is ook prima.
ik kom wel voor alleen een toetje hoor Doffyquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Zij die sterven gaat groet jullie!
Nog een ruime 9 uur. Ik ruim nu nog de laatste zooi op en ga slapen. Morgen begint de ellende. Ik hoop over een week jullie weer te spreken!
Heel veel sterkte en succes, lief Liesjequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Nog een ruime 9 uur. Ik ruim nu nog de laatste zooi op en ga slapen. Morgen begint de ellende. Ik hoop over een week jullie weer te spreken!
heel veeeel suc6 Alicey!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Veel sterkte en succes Aliceyquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Succes Aliceyquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:43 schreef Alicey het volgende:
Waar Alicey heen gaatquote:
Ja. Ik sta meestal in het vak bij Maaskeuken, weet niet of hij daar kaartje voor heeft...? (achterzijde) dan kan ie langskomenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hey Koewam, zei jij nou dat je in de Kuip werkte en dat je dingen kon regelen mbt wedstrijden van Feyenoord...?
Ohhh, eten bedoel je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:51 schreef Koewam het volgende:
Ja. Ik sta meestal in het vak bij Maaskeuken, weet niet of hij daar kaartje voor heeft...? (achterzijde) dan kan ie langskomen
Da's wel héél goedkoop. Tenzij dat ene boek 1000 euro kostte dan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:54 schreef Reya het volgende:
Ik heb tien boeken gekocht voor de prijs van één![]()
Nee, normaal kosten boeken van een dergelijk type 30-40 euro, en ik heb er nu dus tien voor 37,50quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Da's wel héél goedkoop. Tenzij dat ene boek 1000 euro kostte dan.
Da's 3,75 per boek, geheel niet slecht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef Reya het volgende:
Nee, normaal kosten boeken van een dergelijk type 30-40 euro, en ik heb er nu dus tien voor 37,50![]()
Zijn het nog boeken die je wilt lezen, ook?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, normaal kosten boeken van een dergelijk type 30-40 euro, en ik heb er nu dus tien voor 37,50![]()
Dat is ook wel weer handig ja.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:02 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zijn het nog boeken die je wilt lezen, ook?
Ik ben dan geen 34, maar ik wilde ook vaker dan m'n ex hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vrouw wil meer dan ik..............
Dit moet een grapje zijn, toch?
Ik wilde ook vaker dan mijn ex, maar dat kon ook niet andersquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:05 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ben dan geen 34, maar ik wilde ook vaker dan m'n ex hoor.
Het kan best.
Volgens mij ben ik wel klaar met werken voor vandaag. Maar het zo typisch iets voor mij zijn als er weer iets bijkomt...
Die wilde gewoon nooit dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook vaker dan mijn ex, maar dat kon ook niet anders
Waarom kon dat ook niet anders dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook vaker dan mijn ex, maar dat kon ook niet anders
Wat lupa zegtquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:10 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Waarom kon dat ook niet anders dan?
Dat vind ik dan weerquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:14 schreef OoAstridoO het volgende:
Hmm ik heb 1 ex en die wilde niks anders
Nou neequote:
Aan eentje heb ik wel genoeg.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien kun je de ex van Astrid wel als minnaar erbij nemen![]()
Is die dan onvermoeibaar?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Aan eentje heb ik wel genoeg.
Vond 'ie je in elk geval erg lekker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:21 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nou neeik wil zelf ook best vaak hoor maar damn hij kon het nooit ergens anders overhebben ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |