Missquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:18 schreef miss_sly het volgende:
Doffy![]()
Welke film heb je gezien in de sneak?
wie weet rijd ik weer even langsquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:26 schreef Doffy het volgende:
@schaap: let op, ik ga vanmiddag weer naar Zuid-Oost![]()
kaplaarzenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:05 schreef -Trinity- het volgende:
en door diesneeuw
had ik al vrij snel natte pootjes.
eet smakelijkquote:Maar voor de rest ging het goed hoor. Nu lunchen
.
nee, wat is dat ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef Triggershot het volgende:
Iemand "wolven vallei" al gezien?
Wisselvallend... kan d'r niet meer van maken.quote:
niet gezien, maar als hij net zo goed is als Rambo dan ben ik benieuwdquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.koldertrol.nl/html/_de_vallei_der_wolven_-_irak_.html
Is ook moeilijk, maar het is wel goed om het goed te regelen en af te handelen. Je voelt je er misschien niet beter door, maar je voelt je waarschijnljik wel slechter als je het niet goed doetquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef Frutsel het volgende:
Wisselvallend... kan d'r niet meer van maken.
Vanmiddag om 5 uur komt er iemand om over het huis te praten
Zie d'r behoorlijk tegenop...
Goedquote:
HIj valt al te vindenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niet gezien, maar als hij net zo goed is als Rambo dan ben ik benieuwd![]()
hoop ut...quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is ook moeilijk, maar het is wel goed om het goed te regelen en af te handelen. Je voelt je er misschien niet beter door, maar je voelt je waarschijnljik wel slechter als je het niet goed doet
Die staat nog een beetje vol zooi, maar dat moet niet lang meer duren denk ikquote:
*knuffelquote:
quote:
hi Ququote:Op donderdag 2 maart 2006 13:51 schreef Frutsel het volgende:
Jammer dat je geen NWS-mod bent geworden Qu![]()
Is altijd handig als jei n omgeving Amsterdam ergens terecht kuntquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die staat nog een beetje vol zooi, maar dat moet niet lang meer duren denk ik
Wil je komenlogeren?
In Nl is downloaden toegestaan vriend, uploaden is verboden,quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Als moslim dien je je te houden aan de wetten van het land waarin je woont. Ben je toch een beetje corrupt
Ja, dat is waar, maar dan zul je bij schaap moeten gaan logerenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is altijd handig als jei n omgeving Amsterdam ergens terecht kunt
toch?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Nl is downloaden toegestaan vriend, uploaden is verboden,![]()
hehe... zou nie weten waarom...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:08 schreef miss_sly het volgende:
Mijn vrouw wil meer dan ik..............
Dit moet een grapje zijn, toch?
Schaap mag mij nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar dan zul je bij schaap moeten gaan logeren
Mijn huisje staat in Best
Zeg wat je wilt ik heb Sheik al-Justitie Donner, achter me.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]interpreteer de regels maar naar eigen believen
hmmm...officieel heb je nog gelijk ook...nou ja, blijkbaar ben jij dan echt onfeilbaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]interpreteer de regels maar naar eigen believen
Klopt, dat zegt ie heel vaak tegen mequote:
Nou, normaalgesproken is een man dolblij als ie een vrouw heeft die iedere dag wil, want dat schijnen vrouwen niet te willenquote:
Ssssst....quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat zegt ie heel vaak tegen me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |