Ik denk dat dat het is...quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef phunter het volgende:
Maar 2 tot 3 X in de week is voor mij echt genoeg, of is dat niet gezond voor een man van 34 jaar??
Probleem is dat ze elke dag wel wilquote:ik wou net zeggen 3x in de week seks en jij hebt daar problemen mee?
Nee man, das niet gezond. Je zou dagelijks je portie moeten krijgen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef phunter het volgende:
Ik heb geen klagen, daar heb je gelijk in. Tis nog een mooie vrouw ook. Maar 2 tot 3 X in de week is voor mij echt genoeg, of is dat niet gezond voor een man van 34 jaar??
Naar de sportschool jongen, naar de sportschool. Verkoop die fokking TV toch. Je wordt geen superman door naar sport te KIJKEN.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:36 schreef phunter het volgende:
Het is niet te geloven maarre mijn vrouw wil tegenwoordig wel elke dag seks met mij. Omdat ik het zo goed doe zegt ze...... Ik heb aan 2 tot 3 X in de week toch echt wel genoeg hoor. Heeft een enorme behoefte, komt per seksbeurt gemiddeld 3 tot 4 X klaar. Ze wordt binnenkort 34 jaar en volgens mij bereikt ze dan ongeveer de leeftijd waarop vrouwen sexueel op hun "hoogtepunt" belanden. Vroeger was ze wat timide echter nu helemaal los. Praat over swingen, parenclubs etc. etc. Moet ik nou?![]()
![]()
Als jij over je vrouw spreekt als 'het', dan kun je er wel van uit gaan dat het een schreeuw om aandacht is. En dus is er stront aan de knikker, jongen... Ze voelt zich verwaarloosd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef phunter het volgende:
Ik heb geen klagen, daar heb je gelijk in. Tis nog een mooie vrouw ook.
Ha, ha, leuk.quote:Naar de sportschool jongen, naar de sportschool. Verkoop die fokking TV toch. Je wordt geen superman door naar sport te KIJKEN.
En sja, blijkbaar wil zij een superman. Als jij geen zit hebt om dat te worden, dan gaat ze wel ergens anders eentje zoeken.
Hmm, dan misschien juist minder naar de sportschool.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:04 schreef phunter het volgende:
Ha, ha, leuk.Ik ben al zo'n 4 X in de week in de sportschool te vinden. Dus misschien is dat het prob wel. Ik ben te aantrekkelijk aan het worden.
Dat zal het zijn. Opgelost. Slotje!quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:04 schreef phunter het volgende:
Ik ben te aantrekkelijk aan het worden.
Zou ik niet te hard zeggen, heb nog nooit overgeslagen na sporten, dat maakt het alleen maar erger allemaalquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:05 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmm, dan misschien juist minder naar de sportschool.
Of beter! Neem haar mee! Dan is ze 's avonds te moe voor seks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |