abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35640269
Het is niet te geloven maarre mijn vrouw wil tegenwoordig wel elke dag seks met mij. Omdat ik het zo goed doe zegt ze...... Ik heb aan 2 tot 3 X in de week toch echt wel genoeg hoor. Heeft een enorme behoefte, komt per seksbeurt gemiddeld 3 tot 4 X klaar. Ze wordt binnenkort 34 jaar en volgens mij bereikt ze dan ongeveer de leeftijd waarop vrouwen sexueel op hun "hoogtepunt" belanden. Vroeger was ze wat timide echter nu helemaal los. Praat over swingen, parenclubs etc. etc. Moet ik nou?
Nou...da's lekker dan...
pi_35640389
Terugpraten...

Tja, dat is het enige wat erop zit, terug praten, vertellen hoe jij het ziet, deel samen fantasietjes e.d. en kom erachter dat er zat is wat jullie vast wel allebei leuk vinden om eens mee te expirimenteren.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:44:33 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_35640480
Ik vind je signature wel erg tegenstrijdig met wat je post
Where law ends, tyrrany begins.
pi_35640684
Joh, op zich hebben wij een uitstekende relatie, zowel op psychisch als seksueel gebied (we doen van alles), alleen dat laatste he? dat wordt steeds erger. Praten, dat doen we zeker echter zij lijkt steeds meer een niet te stillen honger naar seks te krijgen. Ze heeft ook een vriendin die er pap van lust en volgens mij ze elkaar flink op te hitsen. Mijn vrouw wil dat wij samen met haar vriendin en man naar zo'n club gaan (en wellicht swingen). Tis me nogal wat.

Maar, komt het vaker voor dat vrouwen ineens zo veel meer zin in seks hebben?
Nou...da's lekker dan...
pi_35640713
Dat van mijn signature is maar een geintje, dat begrijp je natuurlijk wel.....
Nou...da's lekker dan...
  donderdag 2 maart 2006 @ 13:55:18 #6
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_35640772
heb je eindelijk een vrouw gevonden die in de 30 nog geen last van hoofdpijn heeft is het weer niet goed
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_35640804
quote:
donderdag 2 maart 2006
FuifDuif? Ben jij het?
pi_35640811
ik wou net zeggen 3x in de week seks en jij hebt daar problemen mee?
I'm not the man you think I am!
pi_35640847
Ik heb geen klagen, daar heb je gelijk in. Tis nog een mooie vrouw ook. Maar 2 tot 3 X in de week is voor mij echt genoeg, of is dat niet gezond voor een man van 34 jaar??
Nou...da's lekker dan...
pi_35640901
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:57 schreef phunter het volgende:
Maar 2 tot 3 X in de week is voor mij echt genoeg, of is dat niet gezond voor een man van 34 jaar??
Ik denk dat dat het is...

Maar de oplossing moet je oraal zoeken: door erover te praten!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_35640916
quote:
ik wou net zeggen 3x in de week seks en jij hebt daar problemen mee?
Probleem is dat ze elke dag wel wil
Nou...da's lekker dan...
pi_35640924
je vrouw heeft gewoon een ander en probeert dat bij jou te compenseren door je er vaker overheen te laten gaan.

Zo simpel is life.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_35640937
quote:
Ik heb geen klagen, daar heb je gelijk in. Tis nog een mooie vrouw ook. Maar 2 tot 3 X in de week is voor mij echt genoeg, of is dat niet gezond voor een man van 34 jaar??
Nee man, das niet gezond. Je zou dagelijks je portie moeten krijgen.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_35640941
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 13:36 schreef phunter het volgende:
Het is niet te geloven maarre mijn vrouw wil tegenwoordig wel elke dag seks met mij. Omdat ik het zo goed doe zegt ze...... Ik heb aan 2 tot 3 X in de week toch echt wel genoeg hoor. Heeft een enorme behoefte, komt per seksbeurt gemiddeld 3 tot 4 X klaar. Ze wordt binnenkort 34 jaar en volgens mij bereikt ze dan ongeveer de leeftijd waarop vrouwen sexueel op hun "hoogtepunt" belanden. Vroeger was ze wat timide echter nu helemaal los. Praat over swingen, parenclubs etc. etc. Moet ik nou?
Naar de sportschool jongen, naar de sportschool. Verkoop die fokking TV toch. Je wordt geen superman door naar sport te KIJKEN.

En sja, blijkbaar wil zij een superman. Als jij geen zit hebt om dat te worden, dan gaat ze wel ergens anders eentje zoeken.
pi_35640955
Misschien denkt je vrouw dat door meer sex hij groter word
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_35640956
aantal speeltjes voor dr kopen zodat ze zelf bezig kan zijn en jij lekker kan maffen
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_35640995
quote:
Ik heb geen klagen, daar heb je gelijk in. Tis nog een mooie vrouw ook.
Als jij over je vrouw spreekt als 'het', dan kun je er wel van uit gaan dat het een schreeuw om aandacht is. En dus is er stront aan de knikker, jongen... Ze voelt zich verwaarloosd.
pi_35641040
quote:
Naar de sportschool jongen, naar de sportschool. Verkoop die fokking TV toch. Je wordt geen superman door naar sport te KIJKEN.

En sja, blijkbaar wil zij een superman. Als jij geen zit hebt om dat te worden, dan gaat ze wel ergens anders eentje zoeken.
Ha, ha, leuk. Ik ben al zo'n 4 X in de week in de sportschool te vinden. Dus misschien is dat het prob wel. Ik ben te aantrekkelijk aan het worden.
Nou...da's lekker dan...
pi_35641045
Het kan ook nog zijn dat ze zwanger is en aanhankelijk is door de hormonen.
pi_35641049
misschien wil ze een kind van je?
pi_35641070
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:04 schreef phunter het volgende:
Ha, ha, leuk. Ik ben al zo'n 4 X in de week in de sportschool te vinden. Dus misschien is dat het prob wel. Ik ben te aantrekkelijk aan het worden.
Hmm, dan misschien juist minder naar de sportschool.

Of beter! Neem haar mee! Dan is ze 's avonds te moe voor seks.
pi_35641084
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:04 schreef phunter het volgende:
Ik ben te aantrekkelijk aan het worden.
Dat zal het zijn. Opgelost. Slotje!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_35641095
Je wilt het niet geloven maar wij hebben samen al 3 kids.......het wordt steeds complexer niet?
Nou...da's lekker dan...
  donderdag 2 maart 2006 @ 14:06:24 #24
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_35641096
Love and marriage
Love and marriage
Go together like a horse and carriage
This, I tell you brother
You can't have one without the other

Love and marriage
Love and marriage
It's an institute you can't disparage
Ask the local gentry
And they will say it's elementary

Try, try, try to separate them
It's an illusion
Try, try, try and you will only come
To this conclusion
Love and marriage
pi_35641141
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:05 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hmm, dan misschien juist minder naar de sportschool.

Of beter! Neem haar mee! Dan is ze 's avonds te moe voor seks.
Zou ik niet te hard zeggen, heb nog nooit overgeslagen na sporten, dat maakt het alleen maar erger allemaal

Maar serieus TS, er zijn toch ook wel andere dingen te verzinnen als een parenclub als jij dat niet ziet zitten, koop eens een paar leuke speeltjes voor haar om samen mee te spelen bv, praat eens over jouw en haar fantasieen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')