Aliceyyyyyyyyyyquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Alicey het volgende:
weer een meningsverschil over tweedehands/nieuw tussen Lupa en sly?
Nu helemaal, maar ik ben dan ook student op dit moment. Maar ik ben van plan om als ik klaar ben ongeveer 25-30 uur te gaan werken. Of eigenlijk doe ik het altijd zo: ik kijk hoeveel geld ik nodig heb per maand en zoek dan werk waarbij ik in zo min mogelijk tijd dat bedrag kan verdienen.quote:
We heben het wel eerder gehad over financiele spenderingspatronen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hebben we het daar eerder over gehad dan?
En moet jij niet weg?
Dat weet ik nog, dat eindigde minder leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:06 schreef Alicey het volgende:
We heben het wel eerder gehad over financiele spenderingspatronen.
Alvast welterusten dan.quote:Ik ga over niet al te lang pitten inderdaad. Over 12 uur begint het feest.
Ik vind dat een beetje in dezelfde lijn liggen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het nog niet eerder gehad over tweedehands vs. nieuw, maar wel over goedkoop vs. duur.
ik heb onlangs een nieuw potje creme gekocht voor 48,50![]()
dat heeft niet persé een relatie. er bestaan ook dure tweedehandsspullen. het ligt er maar net aan hoe tweedehands de spullen zijn en hoe duur ze nieuw warenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje in dezelfde lijn liggen.
En of 'vintage' hip is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat heeft niet persé een relatie. er bestaan ook dure tweedehandsspullen. het ligt er maar net aan hoe tweedehands de spullen zijn en hoe duur ze nieuw waren
zoals een Apple Macintoshquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ik koop dan ook nog tweedehands spullen die nieuw ook al cheap waren.
Een van de handelingen die verricht wordt zou je zo kunnen noemen, maar beschouw het maar als een nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ga je naar een full moon party ?
Ja. Vrouwen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat weet ik nog, dat eindigde minder leuk.
Dank je !quote:Alvast welterusten dan.![]()
Good luck.
Ik vind dat persoonlijk altijd de leuksten. Tweedehandsspullen die betaalbaar zijn, en nieuw onbetaalbaar zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat heeft niet persé een relatie. er bestaan ook dure tweedehandsspullen. het ligt er maar net aan hoe tweedehands de spullen zijn en hoe duur ze nieuw waren
en het leukste is dan dat ja later die onbetaalbare dingen kan kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk altijd de leuksten. Tweedehandsspullen die betaalbaar zijn, en nieuw onbetaalbaar zijn.
Is schaap betaalbaar dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoef helemaal geen onbetaalbare dingen
Dat geldt doorgaans alleen voor goederen die aan hevige innovatie onderhevig zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
en het leukste is dan dat ja later die onbetaalbare dingen kan kopen
zou ook wat zijn he, heb je iets, kan je het ook nooit meer verkopen ofzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef miss_sly het volgende:
betaalbaar en onbetaalbaar zijn naast subjectieve begrippen in sommige gevallen ook zeer objectiefquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef miss_sly het volgende:
schaap heeft zelf een baan en kan prima voor zichzelf zorgenquote:
Mooi zo, al een beetje een tintje?quote:
Je vermijd mijn vraagquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap heeft zelf een baan en kan prima voor zichzelf zorgen
Net als ik, overigens
Nou ja, ik vind dat ze voor sommige dingen zulke belacheiljke bedragen vragen dat ik me afvraag of ik ze wel zou willen kopen als ik voldoende geld ervoor zou hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
betaalbaar en onbetaalbaar zijn naast subjectieve begrippen in sommige gevallen ook zeer objectief
schaap kost me geen geld en ik hem ook nietquote:
Zoals de Amerikaanse fraudeur bij een of ander bedrijf die een parapluhouder van 20 000 dollar had staan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind dat ze voor sommige dingen zulke belacheiljke bedragen vragen dat ik me afvraag of ik ze wel zou willen kopen als ik voldoende geld ervoor zou hebben
Veranderd niet dat hij onbetaalbaar is,quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
schaap kost me geen geld en ik hem ook niet
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef miss_sly het volgende:
ik kan het ook nauwelijks bijhoudenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik ook weer hierjullie gaan te snel
![]()
schaap is ook geen dingquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Veranderd niet dat hij onbetaalbaar is,
terwijl je nog zei:
[..]
hij is ongelofelijk waardevol, daar kan ik niet eens een prijskaartje aan hangenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Veranderd niet dat hij onbetaalbaar is,
terwijl je nog zei:
[..]
Zeg, ga even iemand anders de ogen uitsteken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef Doffy het volgende:
* Doffy eet een stukje van zijn overheerlijke panforte
tis maar hoe je het bekijkt, voor Miss zal hij wel een lekkerding zijnquote:
Geen shoarma?quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hij is ongelofelijk waardevol, daar kan ik niet eens een prijskaartje aan hangen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:32 schreef Doffy het volgende:
* Doffy eet een stukje van zijn overheerlijke panforte
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zeg, ga even iemand anders de ogen uitsteken.![]()
Echt welquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tis maar hoe je het bekijkt, voor Miss zal hij wel een lekkerding zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |