Sorryquote:
tuurlijk, ik (hoop) beweer niets voor ik het zeker weetquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm...officieel heb je nog gelijk ook...nou ja, blijkbaar ben jij dan echt onfeilbaar
Als ik een x in de buurt ben, en heb plaats nodig zal ik er aan denkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat zegt ie heel vaak tegen me
Dan moet je maar in Best komen logeren
in dit geval geef ik je ruiterlijk gelijk. in andere gevallen heb ik nog mijn twijfelsquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tuurlijk, ik (hoop) beweer niets voor ik het zeker weet
komt omdat jij deels materieele overtuiging hebtquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
in dit geval geef ik je ruiterlijk gelijk. in andere gevallen heb ik nog mijn twijfels
telefoon?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dikke vette rekening.Wrom komen die als je blut bent?
Laat 'm wel even liggen tot over een week of drie.
Nee, inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:26 schreef Triggershot het volgende:
telefoon?
Verkoop je je spullen, zet een inbraak in Scene, en eis geld van ze na betalingquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering.
Lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verkoop je je spullen, zet een inbraak in Scene, en eis geld van ze na betaling![]()
![]()
Omdat het fraude is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:31 schreef Triggershot het volgende:
Why not?
ik wil ook wel langskomen hoorquote:
kom nou, das het enige wat waarde heeftquote:
Zelfs jij hebt een "darkside"quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij bent ook een moslim van niks.
Daarom.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom nou, das het enige wat waarde heeft
Oh ja hoor, maar die ligt op andere gebieden.quote:
De rest is oververzekerd, dus ik haal 't er op zich wel uit. Mijn inboedel is geraamd op 22.000 euro, maar de waarde is hooguit 5000.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:38 schreef miss_sly het volgende:
misschien een idee om je verzekering qua apparatuur dan wat op te waarderen
Ieder moet werkzaam zijn op zijn eigen gebied he.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh ja hoor, maar die ligt op andere gebieden.Maar ik ben dan ook geen gelovige en dus niet gebonden aan het doen van goede werken enzo.
quote:Maar ik ben dan ook geen gelovige
Dat zou ik nooit doen. Ik koop altijd tweedehand meubels.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef miss_sly het volgende:
Ook als je alles nieuw moet kopen?
wil je dan nooit eens iets nieuws?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik koop altijd tweedehand meubels.
Nee, dat zeg ik niet. Maar bij mijn weten heeft een gelovige de plicht om de regels van zijn geloof te volgen. Doet hij dat niet, dan is hij hypocriet en dus geen 'ware gelovige'. Ik neem aan dat fraude niet is toegestaan volgens de islam.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Triggershot het volgende:
Ieder moet werkzaam zijn op zijn eigen gebied he.![]()
Dus voor jou is een gelovige gelijk aan een persoon die veel goeie daden verricht?![]()
![]()
zegt ook genoeg over jou
Ik moet je op alle 3 je punten gelijk gevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet. Maar bij mijn weten heeft een gelovige de plicht om de regels van zijn geloof te volgen. Doet hij dat niet, dan is hij hypocriet en dus geen 'ware gelovige'. Ik neem aan dat fraude niet is toegestaan volgens de islam.
Qua meubels? Neuh, waarom? Vind ik zonde geld. Heb toch beesten rondlopen. Ik vind dat niet zo boeiend. Er zijn genoeg mooie tweedehands meubelen te krijgen voor de fractie van de prijs van iets nieuws.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:40 schreef miss_sly het volgende:
wil je dan nooit eens iets nieuws?
is heiden6 ook tweedehands?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. Ik koop altijd tweedehand meubels.
Die is helemaal gratis.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:45 schreef Frutsel het volgende:
is heiden6 ook tweedehands?![]()
ohnee, die koop je niet![]()
Ik vind het niet erg om eens iets tweedehands te hebben, maar iets nieuws dat ik heb uitgezocht vind ik toch ook wel erg leuk en kan ik erg van genieten. Tja, dat kost wat meer misschien, maar dan ish et ook helemaal wat ik wil en niet iets wat redelijk in de buurt komt en toevallig voorhanden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Qua meubels? Neuh, waarom? Vind ik zonde geld. Heb toch beesten rondlopen. Ik vind dat niet zo boeiend. Er zijn genoeg mooie tweedehands meubelen te krijgen voor de fractie van de prijs van iets nieuws.
Iets nieuws is best leuk, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor over. Als ik het makkelijk zou kunnen betalen, zou ik het misschien wel doen, maar misschien ook niet. Geef m'n geld liever aan andere dingen uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het niet erg om eens iets tweedehands te hebben, maar iets nieuws dat ik heb uitgezocht vind ik toch ook wel erg leuk en kan ik erg van genieten. Tja, dat kost wat meer misschien, maar dan ish et ook helemaal wat ik wil en niet iets wat redelijk in de buurt komt en toevallig voorhanden.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die is helemaal gratis.Ook tweede- (of twintigste-) hands, maar dat mag de pret niet drukken.
ik ben erg blij met de bank die ik heb uitgezocht ook al is het niet goedkoop. Ik zou dan weer niet het duurste van het duurste hoeven, maar heb er best wel wat voor over om iets leuks nieuws te kopenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Iets nieuws is best leuk, maar ik heb het geld er simpelweg niet voor over. Als ik het makkelijk zou kunnen betalen, zou ik het misschien wel doen, maar misschien ook niet. Geef m'n geld liever aan andere dingen uit.
Andere prioriteiten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef miss_sly het volgende:
ik ben erg blij met de bank die ik heb uitgezocht ook al is het niet goedkoop. Ik zou dan weer niet het duurste van het duurste hoeven, maar heb er best wel wat voor over om iets leuks nieuws te kopen
hangt ook af van de zaak waar je heen gaat...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik ben erg blij met de bank die ik heb uitgezocht ook al is het niet goedkoop. Ik zou dan weer niet het duurste van het duurste hoeven, maar heb er best wel wat voor over om iets leuks nieuws te kopen
Bij sommige dingen vind ik het gewoon fijn als het helemaal is wat ik hebben wil, zoals ene bank waar ik toch veel gebruik van maak. Maar ik betaal dan alsnog niet de hoofdprijs, kijk echt wel wat ik uit kan geven. En zoiets hoeft dan niet per se 1000 euro te kosten ofzo, maar ook neit per se 200. Ik kijk dan wat ik mooi vind binnen een bepaald budget en als ik dan goedkoper iets vind dat ik mooi vind, koop ik dat. De prijs is niet het belangrijkste (tenminste, tot een bepaalde hoogte, daarboven houdt het opquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hangt ook af van de zaak waar je heen gaat...
een nieuwe bank kan leuk zijn... maar als je hem bij van Gils of Woonboulevard Eyerkamp gaat kopen dan is ie duurder dan bij Seats en Sofa's of bij Leen Bakker etc... Hangt af van de eisen die je stelt en dan kan je ook zeggen dat ie nieuw is... terwijl je een bank voor 200 euro bij Seats en Sofa's kocht...
Hebben we het daar eerder over gehad dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Alicey het volgende:
weer een meningsverschil over tweedehands/nieuw tussen Lupa en sly?
Beidequote:Op donderdag 2 maart 2006 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Andere prioriteiten.En andere inkomens.
Volgens mij hadden we het nog niet eerder gehad over tweedehands vs. nieuw, maar wel over goedkoop vs. duur.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Alicey het volgende:
weer een meningsverschil over tweedehands/nieuw tussen Lupa en sly?
Bij tweedehands vind ik eigenlijk ook altijd precies wat ik wil hebben. Het duurt alleen vaak wat langer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef miss_sly het volgende:
Bij sommige dingen vind ik het gewoon fijn als het helemaal is wat ik hebben wil, zoals ene bank waar ik toch veel gebruik van maak. Maar ik betaal dan alsnog niet de hoofdprijs, kijk echt wel wat ik uit kan geven. En zoiets hoeft dan niet per se 1000 euro te kosten ofzo, maar ook neit per se 200. Ik kijk dan wat ik mooi vind binnen een bepaald budget en als ik dan goedkoper iets vind dat ik mooi vind, koop ik dat. De prijs is niet het belangrijkste (tenminste, tot een bepaalde hoogte, daarboven houdt het op) maar hoe het eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |