Nou, ga aan de slag danquote:
kan wel, maar ik heb nu absoluut geen zin om een beetje vrolijk te doen in huis. laat me lekker op mn kamer zitten en ik kom er vanzelf wel uit als ik me wat beter voelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:53 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ahjoh, kom op, het is geen levenswerk ofzo toch? En je kan ook wel een dagje zonder fok.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weg, Qu, weg!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat jij moet doen is belangrijk!
Dus jij denkt dat je ook vanzelf weer vrolijk wordt als jij dagenlang op je kamer zit te fokken?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:54 schreef qu63 het volgende:
kan wel, maar ik heb nu absoluut geen zin om een beetje vrolijk te doen in huis. laat me lekker op mn kamer zitten en ik kom er vanzelf wel uit als ik me wat beter voel
wil jij nu zeggen dat je chagerijnig wordt van fokken ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je ook vanzelf weer vrolijk wordt als jij dagenlang op je kamer zit te fokken?
No stopping for nicotine...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
fris achter de oren. kopje koffie
miss
Lekker geslapen nog?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef het_fokschaap het volgende:
fris achter de oren. kopje koffie
miss
Ik wil zeggen dat het me niet lijkt dat het bijdraagt aan je algemene gelukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:06 schreef het_fokschaap het volgende:
wil jij nu zeggen dat je chagerijnig wordt van fokken ?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
beetje, maar om 9 uur gingen de onderburen boren
helpt nietquote:slaan![]()
ik ben nu niet alleen aan het fokken. ik ben nu bezig met en aantal dingen in te vullen/te maken voor een gesprek wat ik maandag heb ivm mogelijke therapie. daar ga ik me al niet echt beter door voelen, en dan met dat gezeik erbij wordt het er absoluut niet beter vanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat je ook vanzelf weer vrolijk wordt als jij dagenlang op je kamer zit te fokken?
Volgens mij heb je wèl dat duwtje in je rug nodig om wat te gaan doen, want uit jezelf doe je het niet. En als je wat gaat doen, word je waarschijnlijk vanzelf weer wat blijmoediger. That's the way it works.
In het kader: goede buur verre vriend enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zou misschien wel helpen, maar ik doe het toch maar niet
De LFC is ooit begonnen als centraal koffie-topic in WFLquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:06 schreef -Trinity- het volgende:
Had ik net opstaan toen ik jou 'kopje koffie' las. Leuke TT voor de volgende btw.
maar dat werd ook thee, en alcoholquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
De LFC is ooit begonnen als centraal koffie-topic in WFL
ja, boodschappenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:37 schreef miss_sly het volgende:
schaapje, denk je nog aan wat je vandaag iig zou doen?
Oh jee, schaap onder de plak.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:37 schreef miss_sly het volgende:
schaapje, denk je nog aan wat je vandaag iig zou doen?
Een speciale boodschapquote:
Suc6!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef OoAstridoO het volgende:
Goedemorgen nog weekenden vanmiddag gesprek
en seksquote:
Pilletjes voor zaterdag?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een speciale boodschap
en gewone mag ook, maar daar zou ik geen post aan weiden, dat vind ik minder belangrijk
doeiquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:46 schreef het_fokschaap het volgende:
ben even weg
en nee, dat heeft niets te maken met wat miss net zei
Ach ja, ik dacht dat een voorzichtige reminder geen kwaad konquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, bedankt voor de herinnering
kon hem nog niet bereiken
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef OoAstridoO het volgende:
quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:50 schreef OoAstridoO het volgende:
ik bedoelde deze reeksquote:
Komt wel goedquote:
wij doen daar niet aanquote:
zeg gewoon dat je een beetje zenuwachtig bent, dan zal hij er minder op lettenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Komt wel goedhoewel ik altijd doodnerveus ben en me zorgen maak om niks (zelfs dingen als: straks was het neit vandaag etc.
)
maar ik laat me niet kennen
Januari was niet zo'n beste maandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vast niet.
Hoe vaak nemen jullie eigenlijk?
ohquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |