Slank en fit enzo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef miss_sly het volgende:
I know.
Maar ik ben gewoon niet zo van het sporten en ik vraag me af waarom ik mezelf daarmee blijf kwellen
sporten is wel leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:08 schreef miss_sly het volgende:
slank ben ik al wel en ook redelijk fit volgens mij
sporten is gewoon niet leuk
sexquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er dan niet een sport die je wel leuk vindt? Je kunt ook elke dag een uurtje gaan wandelen.
Er is een 'sport' die ik leuk vind, en die beoefenen we regelmatigquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er dan niet een sport die je wel leuk vindt? Je kunt ook elke dag een uurtje gaan wandelen.
Nou dan, dan krijg je genoeg beweging.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef miss_sly het volgende:
Er is een 'sport' die ik leuk vind, en die beoefenen we regelmatig
Daarom ga ik ook zwemmen. Dat kun je gewoon doen wanneer je zin hebt, in een verloren uurtje.quote:Ik vind eigenlijk het sporten op zich meestal niet eens zo erg, er zijn best dingen die ik leuk vind. Ik vind het verplichte karakter zo vervelend.
kan je niet gewoon 1x in de week gaan en zelf bepalen wanneer dat is?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is een 'sport' die ik leuk vind, en die beoefenen we regelmatig
Ik vind eigenlijk het sporten op zich meestal niet eens zo erg, er zijn best dingen die ik leuk vind. Ik vind het verplichte karakter zo vervelend.
niet slowchatten is niet synoniem aan 'slapen'quote:
Doen ze normaal niet, gewoon elke twee weken. Vraag me af of ik nou in de war ben. Ik weet toch behoorlijk zeker dat mijn container vorige week al geleegd is. Nou ja, maakt ook niet uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:10 schreef Causa het volgende:
mijn vorige is na 4 maanden precies zo groot als 1 porie. Dat viond ik ongeveer zoiets al 'verdwenen'
ideaal, elke week afval ophalen. zindelijk van Leeuwarden
Agossie. Hoe is 't met die rare kerel?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:09 schreef miss_sly het volgende:
maar het was zo saai en ik voelde me zo alleen
*troost miss_sly*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:09 schreef miss_sly het volgende:
maar het was zo saai en ik voelde me zo alleen
Die zit nu hier, maar een beetje bij me vandaan, zodat ik er geen last van heb, gelukkig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Agossie. Hoe is 't met die rare kerel?
voel me al wat beter nuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:16 schreef Causa het volgende:
[..]
*troost miss_sly*
heeft ook wat moois, de rust van de vroege morgen. 1 ding is zeker: vroegeochtendrust gaaat voorbij.
gaat gezellig worden hier vandaag denk ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:22 schreef miss_sly het volgende:
Wat is er qu?
probeer je doof te houden voor het gezeik en je te concentreren op wat je moet doen. En kom maar regelmatig hier voor wat gezelligheid en troostquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaat gezellig worden hier vandaag denk ik
moet nog wat dingen invullen voor dat therapie gebeuren, en ook nog huis schoonmaken enzo. en mn pas loopt alleen maar te zeiken hier
dat is het punt dus ook eigenlijk, ik moet wat gaan doen ipv fokkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
probeer je doof te houden voor het gezeik en je te concentreren op wat je moet doen. En kom maar regelmatig hier voor wat gezelligheid en troost
Dan doe je toch iets tussen het fokken doorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat is het punt dus ook eigenlijk, ik moet wat gaan doen ipv fokken
eerst moet alles af zijn enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets tussen het fokken door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |