Wasdaddan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Vnavond the ghostwhisperer weer kijken
Wel iets waar je vn moet houden denk ik, maar mijn moeder en ik kunnen de serie erg waarderen.quote:
oeh! die ben je dan ook volgende week kwijt, dus ff doorkijkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ben weer lekker X-Files aan het kijken.
Kwijt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
oeh! die ben je dan ook volgende week kwijt, dus ff doorkijken
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kwijt?Oh, omdat jij m'n Mac gaat jatten?
quote:
Mnou, ik heb nu twee dagen dus die foldertjes gelopen, en mijn rechtervoet doet zeer. Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt me niet goed, want als ik loop ga ik vanzelf zo lopen dat ik dat stukje niet belast. En nu wil ik graag m'n broer verder helpen met lopen vanavond, maar dat gaat niet als ik zo waggel als ik nu doequote:
Hmm minder maar denk dat veel mensen dat al na 2 dagen intensief lopen zouden hebben hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnou, ik heb nu twee dagen dus die foldertjes gelopen, en mijn rechtervoet doet zeer. Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt me niet goed, want als ik loop ga ik vanzelf zo lopen dat ik dat stukje niet belast. En nu wil ik graag m'n broer verder helpen met lopen vanavond, maar dat gaat niet als ik zo waggel als ik nu doe. Moeders zegt dat het bindweefsel ofzoiets kan zijn wat geïrriteerd is, of eeltvorming, en dat het een paar dagen zal duren en dat ik rust moet nemen. Maar dat wil ik niet: ik wil verder werken.
Daarom haat ik ziek zijn of andere lichamelijke dingen waardoor ik belemmerd word. En dus ben ik zielig, en een mietje omdat ik na maar twee dagen lopen al pijn heb. Ik vind mezelf echt stom
.
en reiki dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Mnou, ik heb nu twee dagen dus die foldertjes gelopen, en mijn rechtervoet doet zeer. Ik weet niet precies wat het is, maar het lijkt me niet goed, want als ik loop ga ik vanzelf zo lopen dat ik dat stukje niet belast. En nu wil ik graag m'n broer verder helpen met lopen vanavond, maar dat gaat niet als ik zo waggel als ik nu doe. Moeders zegt dat het bindweefsel ofzoiets kan zijn wat geïrriteerd is, of eeltvorming, en dat het een paar dagen zal duren en dat ik rust moet nemen. Maar dat wil ik niet: ik wil verder werken.
Daarom haat ik ziek zijn of andere lichamelijke dingen waardoor ik belemmerd word. En dus ben ik zielig, en een mietje omdat ik na maar twee dagen lopen al pijn heb. Ik vind mezelf echt stom
.
Reiki zorgt er niet voor dat bindweefsel niet meer geïrriteerd is, denk ik.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef qu63 het volgende:
en reiki dan?
loop jij die folders voor die terreurdreigingsshit enzo?
En je mag niet eens stemmen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Reiki zorgt er niet voor dat bindweefsel niet meer geïrriteerd is, denk ik.
Mnee, gemeenteraadsverkiezingen.
maar het kan toch wel de pijn verlichten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Reiki zorgt er niet voor dat bindweefsel niet meer geïrriteerd is, denk ik.
das flauwquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En je mag niet eens stemmen.
wat was er fout danquote:
ga filmpjes makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
I'm bored. Zin om gekke dingen te doen.
filmpjes van jouquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8071337793166478323
Filmpje
jawel, maar ik wil meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik zat ertussen, herkende je me niet?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef livEliveD het volgende:
Ik meld me even!!!!!!
Mja, maar maar kort denk ik. En het gaat al wat beter nu.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
maar het kan toch wel de pijn verlichten?
Mja maar ik mag wel geld verdienenquote:
Haaiquote:
das beterquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:48 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, maar maar kort denk ik. En het gaat al wat beter nu.
douche zequote:Even bijgepraat met een kennis net, was heel gezellig. Anders had ik hier de hele avond alleen gezeten, en da's niks voor mij.
Nu lekker douchen.
maar wel lekker?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook even douchen, spinnen was pittig
Uiteindelijk wel, en toch heb ik er nooit zin in....quote:
gewoon sporten dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef miss_sly het volgende:
I know.
Maar ik ben gewoon niet zo van het sporten en ik vraag me af waarom ik mezelf daarmee blijf kwellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |