abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35673196
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:00 schreef Causa het volgende:

[..]

oh
Misschien als ik de pc opnieuw opstart maar dat doe ik na het eten wel
pi_35673623
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:59 schreef miss_sly het volgende:
Januari was niet zo'n beste maand
Vertel.
quote:
februari niets, nu weer voor het eerst in een behoorlijk aantal weken.
Trouwens voor mij morgen voor pas voor de tweede keer een pilletje als we ze nog kunnen krijgen,
Toch handig, een buurman die er meestal wel een zak vol heeft liggen.
quote:
de andere keren Original 69/blauw water, een vloeistof met oa MDMA.
En verder...?

Heiden6 zei na zaterdag dat hij niet eerder dan ergens in april weer wil nemen. Vier weken vind ik eik ook wel het minimum om ertussen te laten...
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:23:51 #203
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35673847
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_35673873
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:23 schreef qu63 het volgende:
Emmer nodig?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:27:46 #205
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35673953
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Emmer nodig?
nee, liever een schouder ofzo
It's Time To Shine
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 12:28:00 #206
5428 crew  miss_sly
pi_35673960
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Vertel.
Nou ja, Oud en Nieuw natuurlijk, en toen nog een paar keer, telkens te kort er tussen, maar nergens last van
quote:
Toch handig, een buurman die er meestal wel een zak vol heeft liggen.
Als hij te bereiken is wel
quote:
En verder...?

Heiden6 zei na zaterdag dat hij niet eerder dan ergens in april weer wil nemen. Vier weken vind ik eik ook wel het minimum om ertussen te laten...
in oktober mijn eerste pilletje, daarna dus alleen maar een paar keer dat blauwe water. De eerste keer was het pilletje thuis, wel al gestapt met blauw water. De muziek is dan heerlijk en dansen fantastisch
Morgen voor de eerste keer stappen met een pilletje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_35674058
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:27 schreef qu63 het volgende:

Kan ik je helpen op de een of andere manier...?
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 12:31:03 #208
5428 crew  miss_sly
pi_35674064
Op zich is langere tijd er tussen ook beter natuurlijk en was ook wel onze bedoeling, maar het kwam gewoon even anders uit
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 12:31:27 #209
5428 crew  miss_sly
pi_35674078
quote:

[..]

*knuffel

pi_35674138
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:28 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, Oud en Nieuw natuurlijk, en toen nog een paar keer, telkens te kort er tussen, maar nergens last van
Ik heb ook geen last van kater / dipje ofzo. Da's wel fijn. Hooguit beetje brak / koppijn, maar geen down-gevoel ofzo. Integendeel, ik voel me de dag(en) erna juist heel tevreden en rustig.
quote:
in oktober mijn eerste pilletje, daarna dus alleen maar een paar keer dat blauwe water. De eerste keer was het pilletje thuis, wel al gestapt met blauw water. De muziek is dan heerlijk en dansen fantastisch
Nou, afgelopen zaterdag was er dus housemuziek in die parenclub, maar ik vond het er niet leuker door en ik kreeg ook geen zin om te dansen. Ik houd 't op seksen op X.
quote:
Morgen voor de eerste keer stappen met een pilletje
Veel plezier dan maar.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:33:28 #211
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35674142
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

[afbeelding]

Kan ik je helpen op de een of andere manier...?
ik denk het niet
It's Time To Shine
pi_35674148
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:31 schreef miss_sly het volgende:
Op zich is langere tijd er tussen ook beter natuurlijk en was ook wel onze bedoeling, maar het kwam gewoon even anders uit
Ja, goeie smoes.
pi_35674172
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:22 schreef qu63 het volgende:
ik ben nu niet alleen aan het fokken. ik ben nu bezig met en aantal dingen in te vullen/te maken voor een gesprek wat ik maandag heb ivm mogelijke therapie. daar ga ik me al niet echt beter door voelen, en dan met dat gezeik erbij wordt het er absoluut niet beter van

en dan snapt mn vader niet dat ik even nergens anders zin in heb
Mja, ik ben dan zelf een persoon die niet geloof in allerlei therapieën maar in de simpelheid van het leven zelf. Als je al die dingen invult, dan zou dat toch juist moeten helpen? Lijkt me niet dat die therapie ervoor mot zorgen dat je je slechter voelt... Maarja, ik weet er verder ook weinig vanaf.
quote:
Een schouder om op te kotsen?
pi_35674204
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef qu63 het volgende:
ik denk het niet
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 12:36:37 #215
5428 crew  miss_sly
pi_35674241
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb ook geen last van kater / dipje ofzo. Da's wel fijn. Hooguit beetje brak / koppijn, maar geen down-gevoel ofzo. Integendeel, ik voel me de dag(en) erna juist heel tevreden en rustig.
Geen hoofdpijn, alleen erg brak op zondag. Maar goed, we doen dan ook niets, beetje hangen, lekkere gezonde dingetjes eten en wat film kijken ofzo. en genieten van de after glow, waar ik erg in blijf zitten tot nu toe; heerlijk

Jammer is alleen dat als we dan een film ofzo kijken, ik vaak niet heel goed weet wat er ook alweer gebeurd is
quote:
Nou, afgelopen zaterdag was er dus housemuziek in die parenclub, maar ik vond het er niet leuker door en ik kreeg ook geen zin om te dansen. Ik houd 't op seksen op X.
Ik was ook niet erg van de dance-muziek, meer van de stevigere rock. Maar ik ben echt van de muziek gaan genieten, ook als ik niets op heb vind ik het mooi, en het dansen met wat mdma is echt geweldig. Dat is puur genieten van de muziek en de beweging enzo
quote:
Veel plezier dan maar.
Gaat vast lukken
Ik zal het zondag weten te vertellen
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 12:37:01 #216
5428 crew  miss_sly
pi_35674252
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, goeie smoes.
Echt
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:37:55 #217
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35674280
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:34 schreef -Trinity- het volgende:
Mja, ik ben dan zelf een persoon die niet geloof in allerlei therapieën maar in de simpelheid van het leven zelf. Als je al die dingen invult, dan zou dat toch juist moeten helpen? Lijkt me niet dat die therapie ervoor mot zorgen dat je je slechter voelt... Maarja, ik weet er verder ook weinig vanaf.
zo was ik zelf ook hoor, alleen daar kwam ik niet verder mee en nu ik eenmaail in die molen zit...

dat is idd ook niet de bedoeling nee, maar ik moet hen eerst haarfijn uit gaan leggen waarom ik me zo kut voel en wat er allemaal is gebeurd.. dan komen er weer dingen terug enzo
quote:
Een schouder om op te kotsen?
nee
It's Time To Shine
pi_35674455
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:37 schreef qu63 het volgende:
zo was ik zelf ook hoor, alleen daar kwam ik niet verder mee en nu ik eenmaail in die molen zit...
Ja, en je komt er echt wel uit als je zelf wilt hoor. Maar alleen jij kan dat doen, niemand kan je veranderen, alleen jijzelf kan dat.
quote:
dat is idd ook niet de bedoeling nee, maar ik moet hen eerst haarfijn uit gaan leggen waarom ik me zo kut voel en wat er allemaal is gebeurd.. dan komen er weer dingen terug enzo
Mja, dat begrijp ik wel, maar als jij niks zegt, kunnen zij ook niks voor je betekenen. En als ze wat voor je kunnen doen, blijft het toch beperkt. Als jij niet wil, kan niemand wat natuurlijk .
quote:
nee
Dat had ik sowieso wat raar gevonden .

Geen zin in werken, maar het moet maar .

Trouwens, de mac van mijn broer roelt .
pi_35674487
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:36 schreef miss_sly het volgende:
Jammer is alleen dat als we dan een film ofzo kijken, ik vaak niet heel goed weet wat er ook alweer gebeurd is
Dat heb ik ook wel, dat alles een beetje vaag wordt en dat dingen in elkaar overlopen enzo.
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 12:46:25 #220
5428 crew  miss_sly
pi_35674553
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat heb ik ook wel, dat alles een beetje vaag wordt en dat dingen in elkaar overlopen enzo.
Ja, maar dus de volgende dag nog, de nacht zelf ben ik sowieso wat vaag wij hebben zondags na Oud en Nieuw (1 januari dus ) het cabaret van de dag ervoor zitten kijken. Toen schaap later in de week aan iemand nog watl iet zien, kwamen er stukjes langs waarvan ik wist dat ik ze gezien moest hebben, maar me echt niet iets van kon herinneren
pi_35675710
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Ja, maar dus de volgende dag nog, de nacht zelf ben ik sowieso wat vaag wij hebben zondags na Oud en Nieuw (1 januari dus ) het cabaret van de dag ervoor zitten kijken. Toen schaap later in de week aan iemand nog watl iet zien, kwamen er stukjes langs waarvan ik wist dat ik ze gezien moest hebben, maar me echt niet iets van kon herinneren
Geloof niet dat ik dat heb, ik herinner me dingen nog wel, maar soms raken de verbanden een beetje kwijt. Wat gebeurde wanneer enzo.
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 13:23:45 #222
5428 crew  miss_sly
pi_35675830
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Geloof niet dat ik dat heb, ik herinner me dingen nog wel, maar soms raken de verbanden een beetje kwijt. Wat gebeurde wanneer enzo.
Dat heb ik dus niet, daarin ben ik dan wel weer helder
Ik vind het sowieso eigeniljk veel prettiger dan alcohol, omdat ik me helderder voel op de avond zelf en ook de volgende dag geen last van een kater. Nu ben ik al niet erg katergevoelig, ook neit van alcohol, maar toch voelt het brak zijn van mdma heel anders, prettiger dan brak zijn van de alcohol, ook zonder echte kater en hoofdpijn.
pi_35677274
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Dat heb ik dus niet, daarin ben ik dan wel weer helder
Ik vind het sowieso eigeniljk veel prettiger dan alcohol, omdat ik me helderder voel op de avond zelf en ook de volgende dag geen last van een kater. Nu ben ik al niet erg katergevoelig, ook neit van alcohol, maar toch voelt het brak zijn van mdma heel anders, prettiger dan brak zijn van de alcohol, ook zonder echte kater en hoofdpijn.
Met alcohol heb ik helemaal geen last van een kater. Maar alcohol is veel minder interessant dan mdma. Die eerste keer ging ik ook echt een beetje spacen ervan en dat vond ik wel heel leuk. Wil binnenkort echt een keer iets psychedelisch proberen. LSD lijkt me enorm gaaf, maar ook een beetje eng, omdat het wel heel heftig is.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:00:19 #224
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35677323
schopje UVT?
It's Time To Shine
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 14:03:23 #225
5428 crew  miss_sly
pi_35677436
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Met alcohol heb ik helemaal geen last van een kater. Maar alcohol is veel minder interessant dan mdma. Die eerste keer ging ik ook echt een beetje spacen ervan en dat vond ik wel heel leuk. Wil binnenkort echt een keer iets psychedelisch proberen. LSD lijkt me enorm gaaf, maar ook een beetje eng, omdat het wel heel heftig is.
Ik moet zeggen dat ik mdma ook prettiger vind dat alcohol, hoor. Afgelopen weekend wat te veel wijn op, en daar voelde ik me toch minder van dan van mdma. Bovendien is juist het -gevoel van mdma wat zo fijn is, en dat krijg ik neit van alcohol.

LSD trekt me niet, moet ik zeggen. Paddo's wil ik wel een keer doen, maar pas in de zomer, als het lekker weer is enzo. Weet niet waarom, maar ik heb er geen zin in als het buiten koud is, ook al kun je het binnen nog zo lekker warm stoken.

En GHB wil ik proberen
pi_35677519
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef qu63 het volgende:
schopje UVT?
WQZ
pi_35677589
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mdma ook prettiger vind dat alcohol, hoor. Afgelopen weekend wat te veel wijn op, en daar voelde ik me toch minder van dan van mdma. Bovendien is juist het -gevoel van mdma wat zo fijn is, en dat krijg ik neit van alcohol.

LSD trekt me niet, moet ik zeggen. Paddo's wil ik wel een keer doen, maar pas in de zomer, als het lekker weer is enzo. Weet niet waarom, maar ik heb er geen zin in als het buiten koud is, ook al kun je het binnen nog zo lekker warm stoken.

En GHB wil ik proberen
Ja, GHB wil ik absoluut ook proberen (alsof ik van mezelf nog niet geil genoeg was ).

Dat lieve gevoel is erg leuk ja. Het was ook heel grappig om te zien hoe heiden6 zaterdag precies zo reageerde als ik die eerste keer. Ik was zelf vrij helder, dus ik kon het precies allemaal volgen en hij was zo schattig!
pi_35677608
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef qu63 het volgende:
schopje UVT?
Daar doen sommige mensen een beetje irritant vind ik.
pi_35677623
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:05 schreef OoAstridoO het volgende:
WQZ
pi_35677635
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

wat qu zegt
pi_35677715
I need a peptalk
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 14:10:19 #232
5428 crew  miss_sly
pi_35677724
quote:

[..]

Ja, GHB wil ik absoluut ook proberen (alsof ik van mezelf nog niet geil genoeg was ).

Dat lieve gevoel is erg leuk ja. Het was ook heel grappig om te zien hoe heiden6 zaterdag precies zo reageerde als ik die eerste keer. Ik was zelf vrij helder, dus ik kon het precies allemaal volgen en hij was zo schattig!
Ik vind het gewoon erg fijn om zo lief en knuffelig te zijn, samen

Wat ik heb gehoord word je van GHB niet alleen maar geil, maar dat ook inderdaad. Wil het gewoon een keer proberen
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 14:10:58 #233
5428 crew  miss_sly
pi_35677751
quote:

[..]

Daar doen sommige mensen een beetje irritant vind ik.
Nou, niet direct irritant ofzo, maar ik voel me daar echt zo'n newbie (wat ik ook ben natuurlijk ) en ik vind het relaxter om hier een beetje daarover te kletsen
pi_35678078
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het gewoon erg fijn om zo lief en knuffelig te zijn, samen
Hmja. Word jij er ook geil van? In de trein zei heiden6 dat ik hem maar niet moest zoenen omdat hij bang was dat hij me zomaar zou bespringen.
quote:
Wat ik heb gehoord word je van GHB niet alleen maar geil, maar dat ook inderdaad. Wil het gewoon een keer proberen
Ik wil bjina alles wel een keer proberen eigenlijk. Nou ja, tot op zekere hoogte. Cocaïne lijkt me niks en heroïne is veel te gevaarlijk, om maar wat te noemen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:20:15 #235
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35678094
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En GHB wil ik proberen
paddo's!

i'm in
It's Time To Shine
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:20:30 #236
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35678103
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef OoAstridoO het volgende:
I need a peptalk
It's Time To Shine
pi_35678154
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:20 schreef qu63 het volgende:

[..]

Heb eerder gesprek gehad waar ik niet bij naar binnen durfde te gaan en het dus ook niet gedaan heb ik ben erg
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:23:10 #238
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35678201
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:21 schreef OoAstridoO het volgende:

[..]

Heb eerder gesprek gehad waar ik niet bij naar binnen durfde te gaan en het dus ook niet gedaan heb ik ben erg
lief ja

en nu niet meer zeuren maar gewoon er heen gaan straks
It's Time To Shine
pi_35678270
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef qu63 het volgende:

[..]

lief ja

en nu niet meer zeuren maar gewoon er heen gaan straks
Ik kan het TJAKKKKKKKKKKA Het is allemaal niet zo erg, Astrid, je stelt je aan, het komt goed
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:28:24 #240
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35678440
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:24 schreef OoAstridoO het volgende:

[..]

Ik kan het TJAKKKKKKKKKKA Het is allemaal niet zo erg, Astrid, je stelt je aan, het komt goed
precies!
It's Time To Shine
pi_35678471
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:28 schreef qu63 het volgende:

[..]

precies!
Pff en waar draait t om om een bijbaantje mja vind het niet leuk als emnsen over je moeten oordelen
pi_35678485
quote:

[..]

paddo's!

i'm in
-> Monty Python-meet. Monty Python is vast nog leuker als je paddo's op hebt.
pi_35678498
Hele late lunch en weer een pijnlijke rechtervoet . Gaat goed vandaag , ik ben ook veel te laat begonen eigenlijk.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:31:04 #244
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35678553
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef -Trinity- het volgende:
Hele late lunch en weer een pijnlijke rechtervoet . Gaat goed vandaag , ik ben ook veel te laat begonen eigenlijk.
doe dan ook voorzichtig muts
It's Time To Shine
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 14:31:44 #245
5428 crew  miss_sly
pi_35678577
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Hmja. Word jij er ook geil van? In de trein zei heiden6 dat ik hem maar niet moest zoenen omdat hij bang was dat hij me zomaar zou bespringen.
Ja, maar pas als het kan. Zolang we in een club zijn, ga ik helemaal op in de muziek en het dansen en zolang we bij mensen thuis zijn of er nog mensen bij ons zijn, ben ik alleen wat knuffelig. Pas als we samen zijn, word ik echt geil. Maar het strelen enzo is ook veel fijner, je huid is veel gevoeliger lijkt het, waardoor strelen en gestreeld worden nog fijner is
quote:
Ik wil bjina alles wel een keer proberen eigenlijk. Nou ja, tot op zekere hoogte. Cocaïne lijkt me niks en heroïne is veel te gevaarlijk, om maar wat te noemen.
Heroine lijkt me niets, dus dat wil ik niet. En psychedelische dingen behalve paddo's weet ik pas als ik paddo's gedaan heb. Ik wil eerst eens rustig in huiselijke kring op paddo's trippen, voor ik nadenk over andere drugs. Als ik in UVT kijk wat er allemaal is, weet ik niet of ik alles wil proberen.
pi_35678608
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef OoAstridoO het volgende:
mja vind het niet leuk als emnsen over je moeten oordelen
Dat doen ze al elke dag zonder dat je het doorhebt. Nu weet je dat ze het gaan doen, en word je zenuwachtig. Gewoon jezelf blijven, kan er weinig misgaan .
pi_35678655
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Ja, maar pas als het kan. Zolang we in een club zijn, ga ik helemaal op in de muziek en het dansen en zolang we bij mensen thuis zijn of er nog mensen bij ons zijn, ben ik alleen wat knuffelig. Pas als we samen zijn, word ik echt geil. Maar het strelen enzo is ook veel fijner, je huid is veel gevoeliger lijkt het, waardoor strelen en gestreeld worden nog fijner is
En het geile gevoel wordt ook superintens. Er is alleen dat nog maar, je wilt het liefst opgaan in de ander. En eventuele grenzen vallen weg. Niet dat ik normaal zo verlegen ben op seksueel gebied, maar met een pilletje op word ik helemaal pro-actief.
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 14:37:27 #248
5428 crew  miss_sly
pi_35678785
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En het geile gevoel wordt ook superintens. Er is alleen dat nog maar, je wilt het liefst opgaan in de ander. En eventuele grenzen vallen weg. Niet dat ik normaal zo verlegen ben op seksueel gebied, maar met een pilletje op word ik helemaal pro-actief.
Verlegen ben ik ook niet, maar inderdaad is alles intenser dan
Een perfecte afsluiting van een heerlijk avondje stappen
  Moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 14:38:04 #249
5428 crew  miss_sly
pi_35678803
quote:

[..]

paddo's!

i'm in
Heb je dat al eens gedaan?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 14:41:09 #250
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_35678932
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je dat al eens gedaan?
jup. 2x
It's Time To Shine