en dat beviel dus wel, dat je het nog een keer wil?quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en dat beviel dus wel, dat je het nog een keer wil?
Ik weet nog niet hoe ik mijn eerste keer wil invullen, moet ik zeggen. Ik wil het wel graag, maar ik moet even kijken in welke setting. Sowieso met schaap natuurlijk, maar met wie nog meer, moet ik nog even over denkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
eerste keer was een beetje kut, omdat ik het eigenlijk niet wilde
2x was ok
3x wordt nog beter hoop ik
het is wel heerlijk met een beetje lounge muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe ik mijn eerste keer wil invullen, moet ik zeggen. Ik wil het wel graag, maar ik moet even kijken in welke setting. Sowieso met schaap natuurlijk, maar met wie nog meer, moet ik nog even over denken
Zweverig is fijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is wel heerlijk met een beetje lounge muziek
lekker zweverig enzo
en je kan het gewoon zelf opbouwengewoon nog een stukje eten
Misschien als er een keer niemand thuis is, ze op vakantie zijn ofzo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:50 schreef qu63 het volgende:
eigenlijk wil ik het ook een keer hier thuis doen, maar dat zal niet lukken denk ik
dan moet ik het eerst nog hier in de buurt kunnen halenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien als er een keer niemand thuis is, ze op vakantie zijn ofzo?
zusje stuur je op stap met wat vriendinnen en daar mag ze dan ook blijven slapenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet ik het eerst nog hier in de buurt kunnen halen
en mn ouders gaan niet zomaar op vakantie, en dan heb ik ook nog mn zusje
zusje gaat nog niet stappenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
zusje stuur je op stap met wat vriendinnen en daar mag ze dan ook blijven slapen
in de buurt halen hoeft toch niet per se, je kunt toch van tevoren halen en zolang bewaren?
oh, heb ik ut verkeerd gelezen denk ik. Ik snap niet waarom de bank er moeilijk over doet, maar goed. ik heb een lening met 3,95 % rente op dit moment... voor vijf jaar vast.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:59 schreef miss_sly het volgende:
Frutsel
Nee, ik bedoelde ook niet dat je het zo op een naam kan laten zetten bij de notaris, maar dat je bji de hypotheekverstrekker kunt kijken of je de hypotheek op 1 naam kunt overnemen als het salaris toereikend is.
Even volhouden, het wordt weer beter
Dit weekend heb ik nog niets gepland!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef qu63 het volgende:
dit weekend heb ik 45 monty Pythons Flyin Circus aflerevingen!
ik ook niet verder hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit weekend heb ik nog niets gepland!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:21 schreef Frutsel het volgende:
1 positief punt....ben net bij Aukje geweest van de Oefentherapie...
altijd leuk![]()
geen idee..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef Frutsel het volgende:
Hmm...en bengeltje heeft me meel nog altijd niet geopend hihi
zeker geen internet meer![]()
is ook nie gek lijkt mequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
geen idee..
weet wel dat ze prive nogal druk is..
dus je hebt meteen de voorraad opgemaakt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
miss, ze hadden de Blender voor 25 euro ook weer op voorraad bij Media Markt
schaapjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:25 schreef het_fokschaap het volgende:
miss, ze hadden de Blender voor 25 euro ook weer op voorraad bij Media Markt
gooi je die lijstjes ook online? (als in mp3quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:25 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel gaat weer es aan de slag met zijn wekelijkse musicchart...
Hmm..wat zullen we nu es op 1 dumpen... lange tijd geleden dat dance de top 10 overheerste...maar d'r komt weer genoeg non-dance de top van mijn chart binnen......
ff onderaan beginnen...
nee, ik heb er al één...maar voor miss_sly d'r huisje. we gaan vanavond nog even langs daar, dus dan halen we hem misschien ook wel...als de voorraad nog steeds aanwezig isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je hebt meteen de voorraad opgemaakt?
waarom heb je er dan niet een voor dr meegenomen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, ik heb er al één...maar voor miss_sly d'r huisje. we gaan vanavond nog even langs daar, dus dan halen we hem misschien ook wel...als de voorraad nog steeds aanwezig is
Zo snel zal het niet op zijn, vermoed ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, ik heb er al één...maar voor miss_sly d'r huisje. we gaan vanavond nog even langs daar, dus dan halen we hem misschien ook wel...als de voorraad nog steeds aanwezig is
hehe... de lijst staat wel ergens online... jahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
gooi je die lijstjes ook online? (als in mp3)
omdat we vanavond daar weer zijn om wat anders te halen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom heb je er dan niet een voor dr meegenomen?
netjes!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe... de lijst staat wel ergens online... jah![]()
en ik heb ze ook alle 100 (jah tis een top 100) op mp3...
over het algemeen heb ik ze tenminste allemaal op mp3...
Platen mogen alleen in de lijst komen als
1. Ze op single zijn uitgebracht ergens ter wereld (dus niet een album track dat nooit op single verschenen is)
2. ik de single zelf gehoord heb
Verder heb ik weinig kaas gegeten van het uploaden en online zetten van gegevens...
Deze chart is gemaakt via excel en staat toegankelijk op een site van iemand.
Doe ut al sinds 1993... dus we zitten in de 13e jaargang![]()
ahquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
omdat we vanavond daar weer zijn om wat anders te halen.
mja, nou ja...dan komt ie nog wel een keer op voorraadquote:
smoothiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, nou ja...dan komt ie nog wel een keer op voorraad
voorlopig kunnen we nog blenden in mijn keuken
je bent opg esprek geweest? hoe ging het?quote:
Blender... . tis nog een duitse plaats ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, nou ja...dan komt ie nog wel een keer op voorraad
voorlopig kunnen we nog blenden in mijn keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |