Volgens mij gepost in het verkeerde forumquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[knip]
Mooi mailtjequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
We hebben genoten toen jullie met zijn 3 tjes achter de pc zaten en om te zien hoe de *fluitjes* proberen het adres te achterhalen is ook leuk. We zijn blij dat jullie het een leuke site vinden en ja sorry Viola is nou eenmaal erg, met name op de streams. Als je het adres van de site ff naar boven doorscrollt dan kunnen de fluitjes dat niet zien, want ze doen erg hun best.
Groeten van een vol forum en een speciale kus voor Moniek van Manu
Verkeerde tabblad gekozen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
knip
Sorry te laat gezien ook van LiefdesBeerquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:56 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Doe John ff de groeten omdat mijn mail niet doorgaat via bewoners@endemel blabla![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
We hebben genoten toen jullie met zijn 3 tjes achter de pc zaten en om te zien hoe de *fluitjes* proberen het adres te achterhalen is ook leuk. We zijn blij dat jullie het een leuke site vinden en ja sorry Viola is nou eenmaal erg, met name op de streams. Als je het adres van de site ff naar boven doorscrollt dan kunnen de fluitjes dat niet zien, want ze doen erg hun best.
verkeerd gepost???quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Nog een mailtje sturenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Sorry te laat gezien ook van LiefdesBeer![]()
Laat jullie gewoon meegenieten van mijn mailtwisseling met Ferriquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Laat jullie gewoon meegenieten van mijn mailtwisseling met Ferri![]()
Nix geen foute tabjes![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, Tanja gaat wel goed met haar eigen topique
En zo is datquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Okee... zo kwam het wel over... niks mis danquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:04 schreef melke het volgende:
[..]
Jonge, zoiets vraag je toch niet! Jij bent vast en zeker single he![]()
Top Dizzzzquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Je hebt een naamtopic Snappie... vond wel dat je die verdiend hadquote:
Thanx lieverdquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic Snappie... vond wel dat je die verdiend had![]()
![]()
![]()
Kan ik me voorstellen, geeft best een kick, zeker omdat de redactie alles probeert om het te blockenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
nou moet ie wel mail gaan wisselen natuurlijk![]()
Man wat is dat leuk om die interactie te hebben met die mensen![]()
![]()
Truste Friztiquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Slaap lekker allen, ik ben er weer vandoor.
Toedeledoki.![]()
Omdat we door jou beroemd zijn in HBB natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Thanx lieverd![]()
Maar zou niet weten waarom hoor
![]()
Slaap lekker Friztiquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.![]()
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, geeft best een kick, zeker omdat de redactie alles probeert om het te blocken
Toedeledoke Frizti en tot snel weer he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:07 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.![]()
Hebben ze mij ook genoemd? Zal wel niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,![]()
en dat ze dan namen noemen ook enzo man
![]()
ik glij bijna van me stoel
![]()
Val niet te hard hequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze zien kliko foto's ze zien alles wat Hummie hun verboden heeft is toch te cool,![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ah ok. Ik snap nu wat je bedoelt, maar nog steeds alle credits juist voor de mensen van de caps en de fakesquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat we door jou beroemd zijn in HBB natuurlijk
Vast wel maar tijdens de streamlockquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hebben ze mij ook genoemd? Zal wel niet.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
te laatquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Niet te veel visualiseren heren![]()
Gewoon de credits voor iedereen die het een succes heeft kunnen makenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ah ok. Ik snap nu wat je bedoelt, maar nog steeds alle credits juist voor de mensen van de caps en de fakes![]()
Kan het me voorstellen ja, wat een feest en dan te weten dat ze terug gaan komen, ze weten waar je site woontquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij glijdt van je stoel ik loop hier hyper rond te springen. Een compleet huishouden wakker geschrokken door mij
![]()
Ik ben ook helemaal hyperquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij glijdt van je stoel ik loop hier hyper rond te springen. Een compleet huishouden wakker geschrokken door mij
![]()
Uhm.. Julliequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ferri "die gasten zijn best wel erg"
Ons dus
Yessssssquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen ja, wat een feest en dan te weten dat ze terug gaan komen, ze weten waar je site woont![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee... alleen jij bent ergquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ons dus
jij ben niet hyper, ik ook niet, echt niet hoor, nee totaal niet, hoe kom je erbijquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ze hadden het weer over ik, dat ze dat lied niet meer mogen zingen van me ik ik ik ik ik ik ik ben niet hyper
Wijquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ons dus
Miep miep... wapper wapperquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij ben niet hyper, ik ook niet, echt niet hoor, nee totaal niet, hoe kom je erbij![]()
a- ik ben geen gastquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ons dus
got wat een adrenaline shot is dit zegquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
jij ben niet hyper, ik ook niet, echt niet hoor, nee totaal niet, hoe kom je erbij![]()
Hoezo erg?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ons dus
Lapperdelap! Thanks Dizzzquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
got wat een adrenaline shot is dit zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lap vandaag alle beeldbuizen gratis
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Truste FBquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was weer reuze gezellig zo op de late avond/nacht... maar ik ga lekker duiken. Tot laters weer![]()
Driemaal raden waarom ik niet komquote:
Trusten ForeverCapsquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen... het was weer reuze gezellig zo op de late avond/nacht... maar ik ga lekker duiken. Tot laters weer![]()
quote:
Zekerquote:
Niet liegen jijquote:
Maar dan gaan jullie vast eng doen enzo tegen mijquote:
Nee hoor, dat doen we heus nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan gaan jullie vast eng doen enzo tegen mijOf raar
![]()
Dan zou ik hier de hele dag komenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:25 schreef doka het volgende:
[..]
Niet liegen jij![]()
Je komt al als je de naam Ferri hoord
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar dan gaan jullie vast eng doen enzo tegen mijOf raar
![]()
Mzzl op z'n 020'squote:Op donderdag 2 maart 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Ik maak jullie hier toch meequote:
Place your betsquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zou Ferriecht gaan slapen al
of gaat ie nog ff vol leerd internetten??
![]()
![]()
![]()
Nou preciesquote:
Ik zeg dat ie gaat slapenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
zou Ferriecht gaan slapen al
of gaat ie nog ff vol leerd internetten??
![]()
![]()
![]()
Echt welquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nou preciesDan weet je toch ook dat we lief en leuk enzo zijn
![]()
Nog wel....a.s. maandag/dinsdag gaat de boel hier opslotquote:
Jullie zijn gewoon fokverslaafd, geen ontkomen meer aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog wel....a.s. maandag/dinsdag gaat de boel hier opslot
en ik zeg dat Manu naar het vliegveld gaat in Leedsquote:
Bring it on babequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon fokverslaafd, geen ontkomen meer aanEn dan ga ik jullie her en der lastig vallen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon fokverslaafd, geen ontkomen meer aanEn dan ga ik jullie her en der lastig vallen
![]()
![]()
Je zit hopelijk al in de kelder he, anders wordt het een hele kouwe kermisquote:
liever der als her danquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee hoor, ik snuffel nog vrij rond. Maar ik weet niet wat Morwen nog voor mij in petto heeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Zit je weer in de boeien SnuffeleDokalieetje?![]()
Dag lief beertje en slaap heel zachtquote:
Ik ben nog niet besnuffeldquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snuffel nog vrij rond. Maar ik weet niet wat Morwen nog voor mij in petto heeft
* doka snuffelt aan Sjet
ik ga niet naar het vliegveld in Leeds, ze zijn net geland en zijn nu onderweg naar Blue White Cityquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en ik zeg dat Manu naar het vliegveld gaat in Leeds![]()
![]()
en dat Ferri
gaat slapen
![]()
sweet dreams beertje.quote:
Vast nog wel heel watquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:39 schreef doka het volgende:
[..]
Nee hoor, ik snuffel nog vrij rond. Maar ik weet niet wat Morwen nog voor mij in petto heeft
* doka snuffelt aan Sjet
Gut heb je een stuk perkament gevondenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ga niet naar het vliegveld in Leeds, ze zijn net geland en zijn nu onderweg naar Blue White City![]()
En terecht, ik ruik lekker, zelfs ik snuffel regelmatig aan mezelfquote:
Trusten, Bongquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga ook maar eens de boel goed en stevig beknallen, dus welterusten aan een ieder hier en tot straks![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, ik ruik lekker, zelfs ik snuffel regelmatig aan mezelf![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
En terecht, ik ruik lekker, zelfs ik snuffel regelmatig aan mezelf![]()
![]()
Vind het echt geen vrolijke ava, meer een kelder ava en het kijkt me steeds zo aan *brrrrrrrrrrrrr*quote:
ik mis ehm die blonde ober nog hoe heet iequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
zijn we nu na de zwaai/kusjes/brei brigade ook al de snuffel brigade?
Mwah is al weer weg helaas, ze raken vaker in paniek hier als er 1 cm sneeuw valtquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? was toch ondergesneeuwd?
Guntherquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik mis ehm die blonde ober nog hoe heet ie![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
hier ligt ook 1 mmquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mwah is al weer weg helaas, ze raken vaker in paniek hier als er 1 cm sneeuw valt![]()
Hier nog steeds paniek met die 1 cmquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mwah is al weer weg helaas, ze raken vaker in paniek hier als er 1 cm sneeuw valt![]()
Ah ja dat was um en idd die hoeft er niet bijquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Guntheren hij is nederlands, maar hij hoort er niet bij, dan moet Tom Selleck er ook bij
Lekker, he?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:46 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
* Sjet snuffelt dan ook maar eens aan Morwen.....![]()
Oi, vergeet Josti's niet hehquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:47 schreef Manu82 het volgende:
Achja, een kinderhand enzo..........quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:53 schreef melke het volgende:
Ik vind BBBE cool!
interactie met Ferriquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:53 schreef melke het volgende:
Ik vind BBBE cool!
Handdoekje nodig?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
interactie met Ferriis veel cooler
![]()
![]()
![]()
gut loop nog steeds hyper te wezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*slaat Dizzy met een knuppel tegen de grondquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat was er in shownieuws danquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, Supermom, manager Wim was echt op het forum, hij wees me vanavond nog op de uitzending van Shownieuws
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar daar was ik niet bij... Was net te laatquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is niet nederlandsquote:Op donderdag 2 maart 2006 02:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Guntheren hij is nederlands, maar hij hoort er niet bij, dan moet Tom Selleck er ook bij
Het is nu alleen nog wachten op "The Best Of"quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:59 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
josti band bestaat 40 jaar, kan toch geen toeval zijn ook![]()
![]()
![]()
Wie was het dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
Ohja, Supermom, manager Wim was echt op het forum, hij wees me vanavond nog op de uitzending van Shownieuws
Hij noemt Ross ook een keer een sukkelquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is niet nederlandsSpreekt alleen een par woorden nederlands net als nep Margaaaaa from the neverlands
Gunther zegt 1 keer joe lijkt op ein eesel..... en Tom Selleck was echt wel een belangrijk figuur in Friends joh! Monica's eerste grote liefde Richard
![]()
Marga is wel de slechtste nederlandse die ik ooit heb gezien, en gunther speelt wel een Nederlander toch? Ezel! Tom Selleck was wel cool btw!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Is niet nederlandsSpreekt alleen een par woorden nederlands net als nep Margaaaaa from the neverlands
Gunther zegt 1 keer joe lijkt op ein eesel..... en Tom Selleck was echt wel een belangrijk figuur in Friends joh! Monica's eerste grote liefde Richard
![]()
Ikkequote:Op donderdag 2 maart 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
1,2,3,4,5,6,7......wie wil mij een zoentje geven![]()
Mmmmmm, jij was de eerste dus plat op de bek terugquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ikke wel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmmmm, jij was de eerste dus plat op de bek terug![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
HBB [HBB SC 454] Snappie is beroemd in HBB 2 Foreverblue 138 503 02/03 02:57 - Morwen
TRU Het medium Robbert vd Broeke deel 50 2 3 » Analyzing_Barb 274 5235 02/03 02:51 - Morwen
HBB Commentaren en huldes over de Streamverslagen 2 » M-en-A 114 3362 02/03 02:39 - Morwen
HBB [BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic! » Falco 56 954 02/03 02:20 - Morwen
HBB [HBB SC 453] Ferri is okee olee olee (Monique en... 2 3 4 Foreverblue 300 1915 02/03 02:00 - Morwen
HBB De uitzending van woensdag 1 maart. » tong80 24 214 02/03 01:13 - Morwen
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:02 schreef doka het volgende:
[..]
Hij noemt Ross ook een keer een sukkel
quote:
quote:
Tonge toch wel zekerquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmmmm, jij was de eerste dus plat op de bek terug![]()
Manu manuquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Marga is wel de slechtste nederlandse die ik ooit heb gezien, en gunther speelt wel een Nederlander toch? Ezel! Tom Selleck was wel cool btw!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 02:59 schreef Morwen het volgende:
HBB [HBB SC 454] Snappie is beroemd in HBB 2 Foreverblue 138 503 02/03 02:57 - Morwen
TRU Het medium Robbert vd Broeke deel 50 2 3 » Analyzing_Barb 274 5235 02/03 02:51 - Morwen
HBB Commentaren en huldes over de Streamverslagen 2 » M-en-A 114 3362 02/03 02:39 - Morwen
HBB [BB5-HBB-BB6] Het grote evaluatietopic! » Falco 56 954 02/03 02:20 - Morwen
HBB [HBB SC 453] Ferri is okee olee olee (Monique en... 2 3 4 Foreverblue 300 1915 02/03 02:00 - Morwen
HBB De uitzending van woensdag 1 maart. » tong80 24 214 02/03 01:13 - Morwen
Ik ben al genomenquote:
Daar zegt hij "jij bent een eezel"quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:06 schreef doka het volgende:
[..]In de aflevering dat Ross een apartement wil hebben. Aan het einde, na de aftiteling, leest Ross een boek om Nederlands te leren.
In een inrichting denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben al genomen![]()
Waar is newsman trouwens![]()
![]()
Ow ja, sorry. Kloptquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Daar zegt hij "jij bent een eezel"
Na een goeie zoen volgt een goeie vraag,quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben al genomen![]()
![]()
Hij wil het appartement hebben om Rachel dicht bij zich te hebben en probeert die Nederlandse oude vrouw te paaienquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:06 schreef doka het volgende:
[..]In de aflevering dat Ross een apartement wil hebben. Aan het einde, na de aftiteling, leest Ross een boek om Nederlands te leren.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:07 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Manu manuIk dacht dat jij een fan was
Gunther kent een beetje nederlands hij heeft in Amsterdam (
) gewoond vandaar
Dat hoef je niet meer te controlerenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan ook ja, maar het blijft staan dat Marga gewoon slecht was
en zal zo wel even controleren of hij sukkel heeft gezegd maar volgens mij was het ook Ezel en jij hebt seks met ezels!!
Margaaaaaa from the neverlandsquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kan ook ja, maar het blijft staan dat Marga gewoon slecht was
en zal zo wel even controleren of hij sukkel heeft gezegd maar volgens mij was het ook Ezel en jij hebt seks met ezels!!
der geloof ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben al genomen![]()
![]()
Down, girlquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
en ik ben er nog steeds Vol van dat Ferri
en co gewoon die site te gek vinden, en er op kunnen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien hebben ze nog wel therapeuten nodig daarquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik dat zeg krijg ik alle newsman fans achter me aan![]()
Oeh, daar ben ik ook weleensquote:
Hij is opzoek naar geesten of zoiets, maar mocht er niet meer over praten of zoietsquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze nog wel therapeuten nodig daar![]()
Heb je nog nooit gezien andersquote:
nobody can make me but Him. and He is not here sowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwka en Auke wel vrijdag en zaterdagquote:
God?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nobody can make me but Him. and He is not here sowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwka en Auke wel vrijdag en zaterdag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga niet zeggen wie het was, weet niet of hij dat op prijs steltquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Wie was het dan?
Ik kijk wel ff op de weblog
Daar kan hij ook niks aan doen, zo is ie gewoonquote:
Een heel klein beetje danquote:
deerne is vrouwelijk maar ja, dan weten we wel de verhoudingen in huize Morwenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar kan hij ook niks aan doen, zo is ie gewoon![]()
NOU een klein beetje dacht het niet, het hele flat was aan het juichen en gillen, auto's reden toeterend door de stratenquote:
Uhm, geen idee, ik roep ook maar watquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:23 schreef Yolande het volgende:
Ik ga niet iedereen apart gedag zeggen hoor, anders krijg ik dadelijk weer voor zeven stuivers![]()
![]()
![]()
. Maar Morwen waarom ben ik een redder in nood?
Juist De reden om vreemd te gaan, als je geen relatie hebt gaat het zo vreemd vreemdquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen reden om niet vreemd te gaan toch?
Het zou geen reden kunnen zijn, maar dat is in mijn geval niet zo....quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja maar dat is geen reden om niet vreemd te gaan toch?
Zitten daar bij jullie die 40 idioten danquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:25 schreef Yolande het volgende:
[..]
NOU een klein beetje dacht het niet, het hele flat was aan het juichen en gillen, auto's reden toeterend door de straten![]()
![]()
Ach de een wordt er melig van en de ander hyperquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uhm, geen idee, ik roep ook maar wat![]()
Sorry, ben een beetje melig![]()
nou zeker 2quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zitten daar bij jullie die 40 idioten dan![]()
Truste superquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:30 schreef SuperMOM het volgende:
Hoiiiiii Yolande![]()
[afbeelding]
Voor Manu
En ik ben weg, dag lieve mensen, tot morgen truste en dikke kus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze lachen zich krom om dat Vol ledige gebeurenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:29 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ach de een wordt er melig van en de ander hyperYEAH Ferri en John hebben *** gevonden..
![]()
oke een beetje laat, maar ik ben toch een beetje blij dat mag toch nog wel he
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:30 schreef SuperMOM het volgende:
Hoiiiiii Yolande![]()
[afbeelding]
Voor Manu
En ik ben weg, dag lieve mensen, tot morgen truste en dikke kus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zullen wij maar vreemd gaan dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Juist De reden om vreemd te gaan, als je geen relatie hebt gaat het zo vreemd vreemd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja geweldig, we kwamen net op tijd thuis dus we hebben het nog gezien dat ze gingen poseren voor de caps. Mooi was dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze lachen zich krom om dat Vol ledige gebeuren![]()
![]()
![]()
![]()
ik doe niet aan vreemd gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:33 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zullen wij maar vreemd gaan dan?![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wat ik ook erg leuk vind, de nerds posten maar tegen en met een old BB bewoonster en wij met de gedetineerden![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn meerder namen genoemd ook , MissJ , Sjet en ik ik ik ik ik ik ik ik ik en Dizzy ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:34 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ja geweldig, we kwamen net op tijd thuis dus we hebben het nog gezien dat ze gingen poseren voor de caps. Mooi was dat.
A, neequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:36 schreef Manu82 het volgende:
Ik zing dit lied voor jou alleen!!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:33 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wat ik ook erg leuk vind, de nerds posten maar tegen en met een old BB bewoonster en wij met de gedetineerden![]()
![]()
![]()
![]()
*knuppeltquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zijn meerder namen genoemd ook , MissJ , Sjet en ik ik ik ik ik ik ik ik ik en Dizzy ook![]()
![]()
Dat heb ik jammer genoeg niet gehoord waren we net te laat voor, er waren weer een paar die dachten dat de metro de hele nacht doorreed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:36 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zijn meerder namen genoemd ook , MissJ , Sjet en ik ik ik ik ik ik ik ik ik en Dizzy ook![]()
![]()
joehoeeeeeeeeeeeeeeee maar de buisjes zijn wel schoon voor de beeldbuis volwassenenquote:
Uitslag tussen je billen doet wonderenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dus nu wordt ik ook al nerd genoemd
![]()
Alleen met mijquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dizz-lizzy zegt net dat ze niet aan vreemdgaan doet...
Weet je wel waar je thuis hoortquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Graag de hoekjes nog Dizzyquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
joehoeeeeeeeeeeeeeeee maar de buisjes zijn wel schoon voor de beeldbuis volwassenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pas op he, die uitspraak heeft mij ooit eens gezeik op geleverdquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Maar gezeik op zijn tijd is wel nodig hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Pas op he, die uitspraak heeft mij ooit eens gezeik op geleverd![]()
Sta es stil, GVDquote:
ik laat ze wel met de taxi komen denk ik geen zin om helemaal naar de stad te gaan en daarbij weet ik ook niet hoe vaak de trein nog gaat!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Weet je wel waar je thuis hoortop Leeds ze zijn geland
ff dan en dan ga ik Ferriquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Sta es stil, GVD![]()
Mijn tong, wat doe je![]()
Ja oke dat is gelukt, ik heb weer perfect beeld, dank je wel voor de moeitequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:43 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doe me best moet je ff fok! strot uitrekken![]()
![]()
![]()
ja, maar jij bent ook een nerd, ik ben gewoon dik, heb een bril, spraakgebrek en gestoord, maar geen nerdquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:41 schreef melke het volgende:
[..]
Pas op he, die uitspraak heeft mij ooit eens gezeik op geleverd![]()
Lekker gastvrij ook. sleutel onder de mat enzquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik laat ze wel met de taxi komen denk ik geen zin om helemaal naar de stad te gaan en daarbij weet ik ook niet hoe vaak de trein nog gaat!
Jij bent Lotte, heh, geef maar toequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik ben gewoon dik, heb een bril, spraakgebrek en gestoord, maar geen nerd![]()
Die viel echt wel tegen, die filmquote:
Dat zijn jouw woorden hequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook een nerd, ik ben gewoon dik, heb een bril, spraakgebrek en gestoord, maar geen nerd![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker gastvrij ook. sleutel onder de mat enz![]()
dan komen we en masse een weekendje over
![]()
![]()
![]()
Gelukkig volg ik het verder niet, lijkt me echt een baggerserie. Ze is namelijk helemaal niet lelijk of iets dergelijksquote:
lekker laten staan sleutel vinden ze wel dus manu blijft nog ffquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar ze zijn nu op Manchester airport en dan kan ik nog even midden in de nacht met de bus. Geen zin in en daarbij zijn het vriendinnen van m'n vriendin
Is wel leuk hoor om midden in de nacht te kijken!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig volg ik het verder niet, lijkt me echt een baggerserie. Ze is namelijk helemaal niet lelijk of iets dergelijksNepgedoe
![]()
Niet jouw studie natuurlijk![]()
Als jij ook blijftquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
lekker laten staan sleuterl vinden ze wel dus manu blijft nog ff![]()
![]()
![]()
![]()
Wedden dat ze in de loop van de serie kei mooi wordquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gelukkig volg ik het verder niet, lijkt me echt een baggerserie. Ze is namelijk helemaal niet lelijk of iets dergelijksNepgedoe
![]()
Niet jouw studie natuurlijk![]()
Heb hem best snel uitgezet inderdaadquote:
Nou en?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Wedden dat ze in de loop van de serie kei mooi word
quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Wedden dat ze in de loop van de serie kei mooi word
ze zijn compleet gestoordquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:54 schreef melke het volgende:
Jeeeezus die Belgen zijn kei druk. Dat accent maakt het nog erger
wie?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]en dat ze seks gaat hebben met Viggo Waasland
![]()
Niks mis mee, maar je ziet het nu al aan komen denderen........het plot: En ze leefde nog lang en gelukkigquote:
helemaal nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar je ziet het nu al aan komen denderen........het plot: En ze leefde nog lang en gelukkig![]()
Het is gebaseerd op een bestaand plot, dus het is bij voorbaat voorspelbaar. Daarnaast is iedere soap voorspelbaar.quote:
Wat bedoel je met links onder schoonmaken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
doe nou es links onder schoonmakenen ik blijf nog ff
![]()
![]()
![]()
Maar ze is wel mooi dadelijk dus gaat ze scheiden en trouwt met iemand die haar in elkaar beuktquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
helemaal niethet wordt een lang maar moeilijk huwelijk
Me monitor van binnen boenenquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met links onder schoonmaken?
Thanxquote:Op donderdag 2 maart 2006 03:58 schreef melke het volgende:
Morwen wat heb je een eng plaatje!
ja, maar diegene die haar in elkaar beukt beland in de gevangenis en daar komt ze erachter dat ze toch wel veel van hem houdt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar ze is wel mooi dadelijk dus gaat ze scheiden en trouwt met iemand die haar in elkaar beuktOf iets dergelijks, in ieder geval in het lelijke eendje wordt mooie zwaan overduidelijk
![]()
Tot morgen, Yolandequote:Op donderdag 2 maart 2006 03:59 schreef Yolande het volgende:
Ik ga weer even wat anders doen dames en heren, tot morgen![]()
![]()
Uhm , we zitten in Nederland hehquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar diegene die haar in elkaar beukt beland in de gevangenis en daar komt ze erachter dat ze toch wel veel van hem houdt!
Echt welquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:03 schreef melke het volgende:
[..]
past niet bij je, jij bent helemaal niet eng
Nee, das waar, maar ik heb wel 2 kantenquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:03 schreef melke het volgende:
[..]
past niet bij je, jij bent helemaal niet eng
Zie je er echt zo uit?quote:Op donderdag 2 maart 2006 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook een nerd, ik ben gewoon dik, heb een bril, spraakgebrek en gestoord, maar geen nerd![]()
Die zouden we hier niet plaatsenquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zie je er echt zo uit?![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Mag ik de achterkant even zien?quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, das waar, maar ik heb wel 2 kanten![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 04:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zie je er echt zo uit?![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Oeps foutje sorryquote:Op donderdag 2 maart 2006 04:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die zouden we hier niet plaatsenWas alleen voor de Belgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |