Ben helemaal happy nuquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
He, wat leuk, Snaptnix![]()
![]()
En alle anderen natuurlijk op VOL
![]()
Daar hebben ze dan nog genoeg tijd voor in elk gevalquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:43 schreef melke het volgende:
[..]
Gaan ze het huis dan weer verbouwen voor BB6?
Dat kan ik me voorstellenquote:
Ga iig poging ondernemen om te vragen of de betreffende hotelliers na hun verblijf daar nog een keer een leuk berichtje achter willen latenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
Mss komen ze ook nog als HBB afgelopen is
Maak je niet druk... dat adres hebben ze allang... de camera zoemde er vol op in... en anders pikt een sys admin hem er wel uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik FB die moeten de duif fluiters niet zien![]()
Wanneer kom jij? Vortquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
He, wat leuk, Snaptnix![]()
![]()
En alle anderen natuurlijk op VOL
![]()
Ik zou niet op Viool rekenenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga iig poging ondernemen om te vragen of de betreffende hotelliers na hun verblijf daar nog een keer een leuk berichtje achter willen laten
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan nog genoeg tijd voor in elk geval![]()
Hai, melke![]()
Nee die wil ik graag vol in beeld door het lint zien gaanquote:
Monique.quote:
Dat zeg je toch niet: Wanneer kom jijquote:
Ik ga Ferriquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:53 schreef SuperMOM het volgende:
Hmmm vind John zo'n schatje he.... hoe hij Ferri steunt met de cabaratier avond morgen
Je mag een ruime schatting maken: 1 minuut, een paar minuten of minimaal pas na een uur..quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zeg je toch niet: Wanneer kom jij![]()
Ik kom als ik kom![]()
![]()
Ik ben ongesteld, dus bungeejumpen, parachutespringen, diepwaterduiken, paardrijden enzoquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:52 schreef melke het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen dagen uitgehangen!
Volgens mij lagen ze net helemaal dubbel om de Viool-Kliko fakesquote:
Jawelquote:
Leuk jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:56 schreef Foreverblue het volgende:
Ha Morwen en Stereo... langzaamaan druppelt iedereen weer terug
u(u)r(en)quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:55 schreef doka het volgende:
[..]
Je mag een ruime schatting maken: 1 minuut, een paar minuten of minimaal pas na een uur..
Maar je weet wat ik bedoel, ondeugd
En nu serieus graag....quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben ongesteld, dus bungeejumpen, parachutespringen, diepwaterduiken, paardrijden enzo![]()
Waar heb je haar ingeduwd danquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:57 schreef doka het volgende:
[..]
JawelMaar soms is een zetje nodig, nietwaar, melke?
Kopen wij als mannen voor niets maandverbandquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Damn, dus die reclame is niet serieus?
Super zelfsquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef countrymarianne het volgende:
toppie hier
Hoiquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:58 schreef countrymarianne het volgende:
toppie hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |