Ging over MissJquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
OOOh die wil ik terug mailen zegt John
Ferri keek op VOL naar onze caps en had het over MissJ, toen belde redactie en die zei dat het niet mochtquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:18 schreef melke het volgende:
Wat is er loos?
JA is echt super!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Dit is te cool he, al onze dingen terug horen
De HBB-ers zitten op een internet-plek hier in de buurt (je weet wel waarquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:18 schreef melke het volgende:
Wat is er loos?
m'n band is lek, wil je hem maken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:18 schreef melke het volgende:
Wat is er loos?
* doka ziet een veer in Snappie's achterwerkquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
John ligt in een deuk en monique zegt: echt een goeie site!!!!!
Leuk! Overigens belachelijk dat dat niet mag! Die redactie verneukt het programmaquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ferri keek op VOL naar onze caps en had het over MissJ, toen belde redactie en die zei dat het niet mocht
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:20 schreef SuperMOM het volgende:
John ligt in een deuk en monique zegt: echt een goeie site!!!!!
Ja he, heb een paar reacties op mijn posts gehoord, bv het zingen en naakte violaquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:23 schreef Sjet het volgende:
Goddamn....... wat is dat leuk zeg!
We hebben contact![]()
Je wordt echt beroemd nog Snappie...quote:
Nu heb ik toch wel een reden om vrolijk mee te dansen zekerquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ze vinden ons leuken de fluitjes weten lekker niet waar we zitten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog niet neequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hebben ze al vanaf dag 1 verneuktquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:23 schreef melke het volgende:
[..]
Leuk! Overigens belachelijk dat dat niet mag! Die redactie verneukt het programma
En dat kunnen ze vast en zeker niet uitstaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gek, een veer in ieders reet. Die daar gepost heeft en het forum maaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:22 schreef doka het volgende:
[..]
* doka ziet een veer in Snappie's achterwerkVOL
Wat zeiden ze dan over je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:19 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik word genoemd
Friztiiiiiiiiiiiii.... daar isdie weer hoor... waar was je nou?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:25 schreef frizti het volgende:
* frizti sluipt na hard aandringen toch maar even binnen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee gek, een veer in ieders reet. Die daar gepost heeft en het forum maakt![]()
Dank je welquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee gek, een veer in ieders reet. Die daar gepost heeft en het forum maakt![]()
gelukkig heb je gemistquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:25 schreef frizti het volgende:
* frizti sluipt na hard aandringen toch maar even binnen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:17 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Sjet ik hoorde je naam
Welke fluitjes?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker.... en wij dansen met je meeeeeeeeequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu heb ik toch wel een reden om vrolijk mee te dansen zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Adelaar c.q. de Witte Ravenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |