Die klik ik dan maar even niet aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Geheel blind met hoofdletters, punten en coma's en alles![]()
Kan je op de site van Randstad doen die test, is wel leuk voor de mensen die willen weten hoe snel ze zijn en hoe foutloos
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:46 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hebben ze daar nog geen mail dan??ownee daar hakken ze nog texten in stukken steen he
![]()
Als je rondloopt kan je ook de foon opnemenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar ze bellen altijd als ik loop te slapen
![]()
Okee... knapper dan Willem ben ik wel...quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Heb je de gemiddelde mannelijke gasten daar in huis geziendaar wor je als vrouw niet echt warm van hoor
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh ik weet het weer ja, voor valentijnsdag de verkeerde video erin gestopt![]()
![]()
Gut ze zijn zo blij met die uitvinding daar, laat ze toch lekker bellen. dat jij niet aangeeft op welke tijden je niet op Fok! zit sjaquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef Manu82 het volgende:
![]()
Die Moniquequote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
Monique: denk maar niet dat er nu nog allemaal cameramensen achter de ramen staan. Heel de redactie is al verlaten.
Ferri: we gaan het zo zien
Al kan slaap lopen kan je ook slaap telefonerenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:52 schreef Manu82 het volgende:
![]()
En snuggerder ook tot nog toe dus wat let je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... knapper dan Willem ben ik wel...
Nope gaat over je fouten als mensch zijnde. die kan je bij Randstad checkenquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die klik ik dan maar even niet aanOf ging het over typen
![]()
Tsja... ik ben heel verlegen aanlegdquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En snuggerder ook tot nog toe dus wat let je?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kan je op de site van Randstad doen die test, is wel leuk voor de mensen die willen weten hoe snel ze zijn en hoe foutloos
Ja ik ookquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... ik ben heel verlegen aanlegd
Krijg ik dan ook nazorgquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nope gaat over je fouten als mensch zijnde. die kan je bij Randstad checken![]()
Dan ga ik er wel bij staanquote:Op donderdag 2 maart 2006 00:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja ik ookanders was ik al lang eens langs gegaan daar
maar dat vind ik dus een goed excuus, hoewel, je moet af en toe een drempel over je grenzen verleggen, Mo onder de douche cappen met een Nokia
![]()
'coma's'quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Doka is nog steeds jaloersquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Doka is nog steeds jaloers [afbeelding]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:59 schreef Sjet het volgende:
[..]
'coma's'hihihhi
Maar dat is wel erg zeg....... snotjong![]()
Wie niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... knapper dan Willem ben ik wel...
Trusten Cuallquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:08 schreef cuall het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, ik hoop voor jullie dat Ferri zo achter de computer duikt![]()
![]()
![]()
blijf nog ff hij duikt nuquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:08 schreef cuall het volgende:
Mijn ogen vallen dicht, ik hoop voor jullie dat Ferri zo achter de computer duikt![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:08 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:08 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |