Denk dat die kans nu wel heel groot wordt... omdat de URL vol in beeld wasquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
Ze mogen hem trouwens best blocken hoor, heb al wat omwegen achter de hand voor het geval dat gebeurd
Mijn zonden aan het overpeinzen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Friztiiiiiiiiiiiii.... daar isdie weer hoor... waar was je nou?
En anders kan een Admin daar de PC wel nascannen op afstand, die block komt zeker, dus omleidingen zijn nodig denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Denk dat die kans nu wel heel groot wordt... omdat de URL vol in beeld was
Dat moeten dan wel een hele berg zonden zijn geweestquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:27 schreef Kaat38 het volgende:
Kaat heeft net maar ff gebelt met Monique, vond dat ze moest weten dat ze het goed doen etc etc etc erg etccccccccccc...schatttttttttje van een meid!![]()
![]()
![]()
is geen dansen, is ramen lappenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nu heb ik toch wel een reden om vrolijk mee te dansen zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neuh, ik baalde van mezelf dat ik me bijna liet wegpesten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat moeten dan wel een hele berg zonden zijn geweest
jij blijft hierquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Neuh, ik baalde van mezelf dat ik me bijna liet wegpesten.
BB1 was de boost voor Fok! en HBB de boost voor "de site die hier niet genoemd mag worden"quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:30 schreef melke het volgende:
Wel leuk dat je forum zo populair geworden is Snaptnix!
Laat je niet gek maken johquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Door wie?!! Dan gaan we diegene eens opwachten!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Komt helemaal goedquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En anders kan een Admin daar de PC wel nascannen op afstand, die block komt zeker, dus omleidingen zijn nodig denk ik
Leuke avatar.quote:
gaan we nou weer beginnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Door wie?!! Dan gaan we diegene eens opwachten!
De knokploeg van dequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom mag die site hier niet genoemd worden?quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
BB1 was de boost voor Fok! en HBB de boost voor "de site die hier niet genoemd mag worden"![]()
Niet belangrijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
zand erover negeer het niet waard etc laat gaanquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:31 schreef frizti het volgende:
[..]
verdorrie, nu moet ik weer bellen zeker? kom op bel zelf: 02973607820quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je haar wel een kusje gegeven van mij?
![]()
![]()
![]()
Alle vertrouwen in jequote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt helemaal goed![]()
![]()
![]()
Goed voorbereid
Annelies had hem gemaakt, vond hem ook wel leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef frizti het volgende:
[..]
Leuke avatar.
(al vindt ik het jammer dat niet alle plaatjes even groot zijn)
Jij snapt het! Bij mij moet je niet zijn voor kusjes, ik sta er als ik er moet staanquote:
Omdat de Adelaar c.q. redactie hier mee kan lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom mag die site hier niet genoemd worden?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
zand erover negeer het niet waard etc laat gaaneven wegblijven en diep slikken doe ik ook en dan negeren
![]()
de AIVD leest hier mee!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom mag die site hier niet genoemd worden?
Dat mag nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
verdorrie, nu moet ik weer bellen zeker? kom op bel zelf: ************![]()
e-mail adressen posten ook nietquote:
FB staat een te grote cap van je met het adres van de site bovenin waar ze niet op mogen maar wel op kunnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
e-mail adressen posten ook niet![]()
![]()
Ik wil er geen woorden meer aan verspillen.quote:
Weet ik lieverd... die bedoel ik ook. En het begin staat er niet op... dus weten ze nog niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
FB staat een te grote cap van je met het adres van de site bovenin waar ze niet op mogen maar wel op kunnen![]()
bel morgenvroeg wel evenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
verdorrie, nu moet ik weer bellen zeker? kom op bel zelf: ******O*
Begin het nu wel leuk te vinden zo ja... dit hadden ze veel eerder moeten doen.quote:
Nee je hebt net een geplaatst toen ze nog vol achter de pc zaten, staat deels het adres te lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet ik lieverd... die bedoel ik ook. En het begin staat er niet op... dus weten ze nog niks
Heej Joey bel mij ook ff 06 05 ........quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bel morgenvroeg wel evennummer opgeslagen
![]()
Heb ze al gecaptquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ferri wil iets leuks bedenken met John voor een cap
Mooi werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |