Omdat de Adelaar c.q. redactie hier mee kan lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom mag die site hier niet genoemd worden?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
zand erover negeer het niet waard etc laat gaaneven wegblijven en diep slikken doe ik ook en dan negeren
![]()
de AIVD leest hier mee!quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:33 schreef melke het volgende:
[..]
Waarom mag die site hier niet genoemd worden?
Dat mag nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
verdorrie, nu moet ik weer bellen zeker? kom op bel zelf: ************![]()
e-mail adressen posten ook nietquote:
FB staat een te grote cap van je met het adres van de site bovenin waar ze niet op mogen maar wel op kunnenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
e-mail adressen posten ook niet![]()
![]()
Ik wil er geen woorden meer aan verspillen.quote:
Weet ik lieverd... die bedoel ik ook. En het begin staat er niet op... dus weten ze nog niksquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
FB staat een te grote cap van je met het adres van de site bovenin waar ze niet op mogen maar wel op kunnen![]()
bel morgenvroeg wel evenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
verdorrie, nu moet ik weer bellen zeker? kom op bel zelf: ******O*
Begin het nu wel leuk te vinden zo ja... dit hadden ze veel eerder moeten doen.quote:
Nee je hebt net een geplaatst toen ze nog vol achter de pc zaten, staat deels het adres te lezenquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet ik lieverd... die bedoel ik ook. En het begin staat er niet op... dus weten ze nog niks
Heej Joey bel mij ook ff 06 05 ........quote:Op donderdag 2 maart 2006 01:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
bel morgenvroeg wel evennummer opgeslagen
![]()
Heb ze al gecaptquote:Op donderdag 2 maart 2006 01:41 schreef BONG4002 het volgende:
Ferri wil iets leuks bedenken met John voor een cap
Mooi werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |